Страница 10 от 20

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:40 pm
от Labros
Заревали сме за русенските вагони, Весо... халал да ти са :!:

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:51 pm
от VESO
А благодаря! Предпочитам си 50-ките. :D

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:02 pm
от Labros
Тия представители на 50-та серия, които представи в снимки Весо, от може би 3-4 години не са в движение. Седят на двата коловоза зад ВГР-Д Пловдив. Возията им беше много приятна, пускаха ги и до Рс. Спряха ги уж за ревизия... ама годинките изтекоха от това пусто спиране.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:06 pm
от VESO
Има поне една от тях , която се движи.Преди месец я засякох в състава на "Родопи" и беше последният вагон в композицията.Преди да спрат останалите , в целият състав от ускорения където и да седнеш , беше приятно.Първокласните обаче са с такъв интериор.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:11 pm
от Labros
Освен на "Родопи" и до Русе, двете композиции на 8637/8636 до Варна бяха с такива вагони.
Вчера 3 вагона от състава на 1621 бяха с нова тапицерия.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:22 pm
от VESO
Labros написа:...
Вчера 3 вагона от състава на 1621 бяха със нова тапицерия.
С такава ли бяха? Забелязвам , че доста от пловдивските exDB вагони имат сини седалки.Доста време бяха два или три , преди няколко дни Хебъра 1651 беше изцяло с тях - цели 5 вагона.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:30 pm
от Labros
Същите бяха. Забеляавам някаква инициатива за подмяна на тапицерията на exDB вагоните на участък Пловдив.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:35 pm
от Saruman
Да всеки с проблемите си. Но не сте се возили на "Бърз Влак" с конски вагони, автобус и за връх на сладоледа чамуга, а аз съм: уникално е :lol: . Поне да бяха осигурили купейни 47-ци до Плачковци, а от Кръстец до Пловдив с Пловдивски 47-ци, да ама те не си дават вагоните. А колко са хубави :) , поне тези в състава на 4640/41, че дори и тези на пътническите между Карлово и Тулово, Тулово и Сливен. И сега пак ще почнете да ме подигравате и усмивате, както Ванчо, но положението е такова. Знаем, че състоянието на железниците е трагично, но и нищо не се мъчат да променят и просто си гонят пътници. За екс-дб ще врекните, че са неудобни за пътуване, пътувахме аз и Ванчо с тях от Пловдив до Стара Загора, може да са неудобни за бърз влак, но за пътнически защо да не са. Казвате пътувай с тях и ще видиш че не са удобни, е пътувах и са си страшно удобни, даже можех и до Бургас или Варна да стигна с тях. Същото и с Дезирото, щом не може да се снима от него и то не е удобно и гадно. Е и то ми беше страшно удобно и комфортно, при положение, че знам с какво се налага да пътувам. Така че не ми говорете че състава в Южна България е по-зле от този в Северна. Вярно има и Дезиро, екс-дб и 63-ки до Варна и по-голяма рядкост и случайност и на някой международен към Русе, но това са песачинки в големия пясъчник. Елате и пътувайте Пловдив - ГО - Шумен с БВ 4640 или наобратно 4641, преди края на ремонта на 4-та линия и тогава ми говорете, че в Южна България е по зле от към състав! По тая болна и спорна тема мога да пиша още много, но не искам да си разваляме отношенията и настроението с глупости. Такова е положението според мене, Ванчо и почти всички пътуващи по 4-та линия, за вас не знам.

Желая ви Лека Вечер! И дано не съм засегнал някого.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:41 pm
от Labros
Нещо не успях да схвана какво общо има тирадата на Иван и откровенията на Ники с "Планировката и тапицерията на вагоните"...

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:48 pm
от Saruman
Абе може и да няма, просто отодавна мислех да си изкажа мнението както трябва, относно съставите и така.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:50 pm
от VESO
Saruman , никой не подиграва и осмива Ванчо , даже напротив - обяснявам му разликите. А това защо са те , не е виновен никой , просто се касае за почин на местните вагонни участъци.Ето и пример - Пловдив са решили да подновят тапицериите на 50-ките с други - направили са го , с exDB-тата също е станало приятно.Нека някой да каже за пътуването от Подкова в каква 47-ца попаднахме - направо за чудо и приказ.И най - важното - беше русенска , в ПО няма такива.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:52 pm
от Labros
Нека някой да каже за пътуването от Подкова в каква 47-ца попаднахме - направо за чудо и приказ.И най - важното - беше русенска , в ПО няма такива.
Всеки ден пътуваш с пловдивска 47-ма серия, та ще ти се доверим.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:57 pm
от VESO
Labros , ти в първото пътуване също беше с нас , така че си я видял.И в двете пътувания бяхме в идентични вагони.
А за ПО 47-ци ги знам по - добре вече от 5-те си пръста.Имам чувството , че ако със завързани очи ме вкарат във вагона и ми ги развържат в някое купе , ще уцеля гарата на домуване веднага.Най - честият интериор е такъв , (има и със зелена тапицерия) като тези вагони ходят до Варна и Шумен.До Русе няма , защото вагонът в композицията на 8636 / 8637 е русенски.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:01 pm
от Labros
До Русе вагона е все още със старата зелена тапицерия.
Повтарям отново- има наченки всички пловидвски вагони да се сдобият с друга тапицерия, която не запарва и е удобна за пътниците. Впрочем, тапицерията се сменя не само в Пловдив...

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:02 pm
от Saruman
На 4640/41 по време на не ремонт на 4-та линия, вагоните серия 47 винаги са на ниво. Абе даже веднъж в една 50-ка пътувах пак Пловдивска биваше е не можех да затворя прозореца, но биваше. Във всяко депо има и хубави и приятни вагони, както и мръсни и мизерни само, че на някои депа едното е втовече от другото и обратно за други депа.