Страница 10 от 17
Публикувано на: Вто Авг 31, 2010 8:49 pm
от VESO
А едно време как 33-00-ките ходиха до Монтана? Със софийски машинисти ли бяха?
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:19 pm
от 44142
От серията 33 остана само 33007-008, всичко друго го бракуваха

Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 10:27 am
от bdz46
33 007-008 трябва от днес да започне да обслужва влакове Мездра - Враца.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 8:10 pm
от semafor4o
Точно така

Тази сутрин 33007/33008 чакаше на Мездра да обслужва сутрешното влакче за Враца

Даже не можах да повярвам на очите си като видях ЕМВ 33 серия да седи кротко на 3ти коловоз докато чаках "Янтрата".Жалко,че нямаше как да я снимам,но като знам какви проблеми дават 32-ките обслужващи Мездра-Враца и като видях,че имаше 32-ка на оградата в депото дано новата гостенка се задържи по-дълго в Мездра за да мога да я снимам

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:04 pm
от bdz46
Не бързай, 33 дават повече проблеми от 32.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:05 pm
от Nikss
Е тя е 1 останала, не са 50-60 броя да речем, че да се стига до скубане на коси, а и 32 няма да работят до безкрайност.

Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 5:52 am
от bobara_e_tuk
някой може ли да качи малко снимки да я видиме в моментното и състояние

Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 6:38 am
от Nikss
Тя не е много фотогенична да ти кажа...

Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 8:42 am
от VESO
Предполагам отгоре до долу е нашарена с графити.

Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 10:18 pm
от Nikss
Ето една прясна моя снимка да видите за какво иде реч - поне да я бяха боядисали, сега има прилика с 32 и не се различава докато не се доближиш до нея:
http://www.prikachi.com/images/549/2673549F.jpg
Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 10:35 pm
от dobo
И туй чудо на чудесата е годно за експлоатация ??? Опазил ма е Господ.То такъв страшен вид има, че със страх да се качиш.Толкоз едно освежаване не можеше ли да са направи.
Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 11:45 pm
от VESO
Ти ако видиш 32109-1+32110-9 на какво прилича , ще се уплашиш.Като я видя на Северната Тристранна схема 20200 / 20101 / 20232 , рък.движение попита кондуктора тази мотриса дали може още да обслужва влакове.Да не говорим какви шумове се носеха от нея при краткия престой на София.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 6:43 am
от Nikss
107/8 е същата работа. Напълно негодни за експлоатация са в този си вид - отблъскват пътниците, чужденците са възмутени, а какво ли ще кажат представители на Европейския Парламент?
На техническа и ел. част може да са най-добрите, но не те ли грабнат с външния си вид още в началото, ползата ще е само за машинистите. Сега са на възраст 37-38 г., трябваше вече да са се пенсионирали, но като няма с какво да се обслужват влаковете ги държат. 081/2 как я закараха в Плз и я боядисаха след като беше изписана от ПР? Какво пречи и останалите, които май от близките 10 г. не са виждали нови боя и лак да минат по същата процедура? 077/8 сега е готова, но не е боядисана. Само механиката, покрива и евентуално жълтата лента ако са се сетили, която при 33007/8 почти не се вижда вече.
В ГО си ги поддържат, в Сф се стараят, но пак са трагични на вид, именно защото не се боядисват. Това не е ли нарушение да се пускат от голям ремонт небоядисани?
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 3:39 pm
от mitio-tuca
VESO написа:Ти ако видиш 32109-1+32110-9 на какво прилича , ще се уплашиш.Като я видя на Северната Тристранна схема 20200 / 20101 / 20232 , рък.движение попита кондуктора тази мотриса дали може още да обслужва влакове.Да не говорим какви шумове се носеха от нея при краткия престой на София.
хахах 109 е класика

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 9:41 pm
от Mario Evstatiev
Какво става с 33-007/008? Вчера като минахме през Мездра и двата пъти не я мернах никъде.