
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Точно така
Тази сутрин 33007/33008 чакаше на Мездра да обслужва сутрешното влакче за Враца
Даже не можах да повярвам на очите си като видях ЕМВ 33 серия да седи кротко на 3ти коловоз докато чаках "Янтрата".Жалко,че нямаше как да я снимам,но като знам какви проблеми дават 32-ките обслужващи Мездра-Враца и като видях,че имаше 32-ка на оградата в депото дано новата гостенка се задържи по-дълго в Мездра за да мога да я снимам 




някой може ли да качи малко снимки да я видиме в моментното и състояние 



Ето една прясна моя снимка да видите за какво иде реч - поне да я бяха боядисали, сега има прилика с 32 и не се различава докато не се доближиш до нея:
http://www.prikachi.com/images/549/2673549F.jpg
http://www.prikachi.com/images/549/2673549F.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

107/8 е същата работа. Напълно негодни за експлоатация са в този си вид - отблъскват пътниците, чужденците са възмутени, а какво ли ще кажат представители на Европейския Парламент?
На техническа и ел. част може да са най-добрите, но не те ли грабнат с външния си вид още в началото, ползата ще е само за машинистите. Сега са на възраст 37-38 г., трябваше вече да са се пенсионирали, но като няма с какво да се обслужват влаковете ги държат. 081/2 как я закараха в Плз и я боядисаха след като беше изписана от ПР? Какво пречи и останалите, които май от близките 10 г. не са виждали нови боя и лак да минат по същата процедура? 077/8 сега е готова, но не е боядисана. Само механиката, покрива и евентуално жълтата лента ако са се сетили, която при 33007/8 почти не се вижда вече.
В ГО си ги поддържат, в Сф се стараят, но пак са трагични на вид, именно защото не се боядисват. Това не е ли нарушение да се пускат от голям ремонт небоядисани?


На техническа и ел. част може да са най-добрите, но не те ли грабнат с външния си вид още в началото, ползата ще е само за машинистите. Сега са на възраст 37-38 г., трябваше вече да са се пенсионирали, но като няма с какво да се обслужват влаковете ги държат. 081/2 как я закараха в Плз и я боядисаха след като беше изписана от ПР? Какво пречи и останалите, които май от близките 10 г. не са виждали нови боя и лак да минат по същата процедура? 077/8 сега е готова, но не е боядисана. Само механиката, покрива и евентуално жълтата лента ако са се сетили, която при 33007/8 почти не се вижда вече.
В ГО си ги поддържат, в Сф се стараят, но пак са трагични на вид, именно защото не се боядисват. Това не е ли нарушение да се пускат от голям ремонт небоядисани?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

хахах 109 е класикаVESO написа:Ти ако видиш 32109-1+32110-9 на какво прилича , ще се уплашиш.Като я видя на Северната Тристранна схема 20200 / 20101 / 20232 , рък.движение попита кондуктора тази мотриса дали може още да обслужва влакове.Да не говорим какви шумове се носеха от нея при краткия престой на София.


Администратор
Информация
Модератори