Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Знаех си. Сега кажи, че и реостатът е цял, изправен и работи (макар и не много ефективно) и можем да правим банкет вече. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Преди половин година като налетях на 177, реостата не работеше.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Знаех си. Сега кажи, че и реостатът е цял, изправен и работи (макар и не много ефективно) и можем да правим банкет вече. :D :lol:
Приета е на 06-ти или 07-ми I 2011г. е вкарана в халето. Приемащите знаят какво работи и какво не. Аз не участвам в тези процедури и не мога да ти кажа дали е работел или не. Би трябвало да има протокол. Да се надяваме поне да не липсва нещо.
Единствено успях да проверя радиостанцията, защото този възел пряко ме касае като служебно задължение.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Както ми казаха преди 2 месеца, бая работи не са й работели както трябва. :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Сефте :evil:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Вчера голям зор беше дупничани да си вземат 45 163 след влак 2610, като услужливо предоставиха 43 542 за 5623.
Тази сутрин 45 163 остави влак 50602 около неутралната ставка преди гара Дупница.
Завчера 44 087 остави 2637 в Своге поради скъсана подвеска, подадена 45 163.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 180 на пръв поглед е добре направена, но двата месеца в Мездра са си казали думата.
1. ГВП дава звънков ефект при изключен предпазител 846
2. ГВП не включва от бутоните в двете кабини - само от реле 408.
3. Втори пантограф не се вдига.
4. Реостатната спирачка работи, но е неизползваема - понякога дава земно и не обръща в тяга.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пожарът си е казал думата. Доколкото си спомням някъде около единия батир беше горяло доста. Всъщност то някъде около единия батир е започнал пожарът, та вероятно затова има проблеми с реостата. Преди да се запали беше една от най-добрите Р-ки в Мездра - споделено мнение от машинисти. Втори пантограф защо пък не се вдига :?: Не знам след възстановяването кога е работила в Мездра, но аз от четените тук мнения стигам до изводът, че е работила постоянно в София или се е връщала в Мездра за кратко и е обслужвала само влакове за София. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Батира е само един и си е наред. Проблема е в реверсивните шкафове.
Пантографа се вдигна.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45 180 преди да я изпишат от ремонт я докараха да й се направи реостата в Пд. Тогава се смени стария горял батир(блок управление) с нов. Реостата беше направен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Батира си работи.
При връщане на спирачния контролер на "0", сваля 2-3 позиции, 359 отпада и до там. Понякога дава земно и изключва от 096 (заради земното) още с дадаве на контролера на "0", преди да започне да сваля. Трябва да се натисне 359, за да свали останалите позиции и да обърне в тяга.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
45 177

Мнение от dido73 »

Лошо. 45 177 е с липсващ панел вторични датчици на ток Y8. Няма реостат.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Едно нещо не мога да разбера: в Мездра за какъв бяс се свалят шините за външно захранване!
Ето, че и 177 е същата история :evil:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Отново на линия от вчера: http://bgrail.info/44-089-GPR.jpg
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

bdz46 написа:Отново на линия от вчера: http://bgrail.info/44-089-GPR.jpg
Сега се разписва на КПВ 20223/4 :arrow:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация