Страница 9 от 28
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 12:09 pm
от VESO
В разписание 1995 / 1996 открих един любопитен факт.Става въпрос за директен вагон Момчилград - Istanbul , който на Дг от пътническия влак е прикачан на международния.И което е най - интересно - вагонът е бил кушет.Вижте разписанието на тогавашните международни влакове от Istanbul Sirkeçi до Bucureşti Nord:
и съставите им:

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 12:55 pm
от todor plamenov
Директния вагон от Момчилград за Истанбул е истинска находка от старите разписания.Поздравления за Весо!!!Все пак е било някаква форма на конкуренция,докато сега като знам всекидневно колко много автобуси заминават от различни български градове в Родопите за най-космополитния град на Балканите.Определено може да се съживи пътническия трафик в тази част на четвърта линия,но не и с параметрите зададени от настощия ГДВ.
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 12:59 pm
от Labros
Може да се помисли за пробно пускане на един вагон.
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 7:15 pm
от SoAlien
todor plamenov написа:Директния вагон от Момчилград за Истанбул е истинска находка от старите разписания.Поздравления за Весо!!!Все пак е било някаква форма на конкуренция,докато сега като знам всекидневно колко много автобуси заминават от различни български градове в Родопите за най-космополитния град на Балканите.Определено може да се съживи пътническия трафик в тази част на четвърта линия,но не и с параметрите зададени от настощия ГДВ.
От Кърджали и Хасково, общо взето по 5-10 на ден автобуса, ако не се лъжа заминават за Истанбул.
Може би, когато се реконструира Димитровград-Свиленград и Капъкуле-Истанбул - ще видим ново възраждане на директния превоз между Момчилград и Истанбул, ако до тогава не са затрили линията между Димитровград и Подкова. Но пък не пречи, когато пуснат Димитровград-Свиленград да се направи опит и да се пуснат пак директни вагони ...
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:08 pm
от VESO
Ето и разписанието на участъка Шумен - Комунари през този период.Прави впечатление , че сегашните 8636 и 8637 са се движили именно оттам.

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:14 pm
от Nikss
Интересно наистина. Сегашният
26203 е тръгвал цял час по-рано от сега.

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:19 pm
от VESO
И друго - мотрисата , изпълняваща курсовете в участъка е нощувала на Комунари.Някъде след 1998 г. вече промениха графика и тя нощуваше на Шумен.Мисля , че някъде ще го изнамеря и него.
Обърнете внимание на времепътуванията от Ш до Кма - един от пътническите влакове дори е пътувал под 1 час.Докато сега......
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:31 pm
от Nikss
И сега ЕМВ от 26203 нощува до сутринта на Кма и се връща за ГО. На Шн не нощуват ЕМВ въртящи по 26-та.

Нощува композицията на сутрешния ПВ за Ва.
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:35 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:И сега ЕМВ от 26203 нощува до сутринта на Кма и се връща за ГО. На Шн не нощуват ЕМВ въртящи по 26-та.

Нощува композицията на сутрешния ПВ за Ва.
Не нощуваше ли ЕМВ за пътника Шумен - Карнобат?
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:40 pm
от rexkos
Да, на Шумен има две нощуващи ЕМВ-та, като едното е за влак 20163, а другото за 30150. Отделно на Комунари нощува горнооряховска електричка от влак 20137+26203 за влак 20150.
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:51 pm
от todor plamenov
Преди време за кратко ПВ 26203 беше удължен до Дългопол и там нощуваша горооряховската бригада ,която на сутринта се връщаше с ПВ 20150.
Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 10:28 pm
от VESO
Ето и може би най - успешното разписание в участъка.
Международният влак , който е отразен в бил сезонният Бургас - Москва.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 9:56 am
от pavkata_zaraboy86
Интересно, интересно. Аз между другото винаги съм твърдял, че тази линия се подценява много днес, а реално е много удобна връзка между 2-а и 3-а линия. Е, естествено трябва да отчетем, че скоростите са много ниски там..

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 9:58 am
от Mario Evstatiev
pavkata_zaraboy86 написа:Интересно, интересно. Аз между другото винаги съм твърдял, че тази линия се подценява много днес, а реално е много удобна връзка между 2-а и 3-а линия. Е, естествено трябва да отчетем, че скоростите са много ниски там..

Товарно движение си има там, БЖК и УТК редовно минават по нея.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 10:45 am
от pavkata_zaraboy86
Да, така е наистина, но по отношение на пътническите влакове, е тотално неконкурентноспособна линия спрямо автобусите. Не може първия ПВ да е в 3:38 и след това чак в 13:50.