Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Зимна гара Габрово:

Изображение

РП Соколово:

Изображение

Разписание на РП Соколово:

Изображение
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Старата сграда на гара Белово:

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Откъслечните и кратки разговори са прекратени и погледите се насочват към нач. влака , който подава сигнала и последните мигове от престоя на 8626 са вече история.Четирима форумци остават на гарата и безмълвно се отправят към чакалнята , потапящи се в падащата гъста мъгла.
Това е гара Ямбол , намираща се на главната 8-ма линия , за тези , които не знаят , ето инфо от Интернет за градът , в който сме дошли , като снимка от оигурителната инсталация съм пуснал в съответната тема.

Приветливата , но студена чакалня ни посрещна , в минутите за изваждане на билети направих тази снимка.Зад горната пейка , виждаща се на снимката се намира топла чакалня - придобивка , която все повече гари я имат , при това изключително полезна за престой на пътници в студените зимни дни и нощи.Докато касиерките издаваха билетите по една наистина необичайна дестинация , пред гарата пристигнаха няколко таксита , стоварили пътници с тежки багажи , които влязоха в чакалнята и си приготвяха пари за билети.Горната снимка на чакалнята я направих , облягайки се на устройството за транспортиране на инвалид при слизане и качване от/във влак , както знаем на гара Я съществува диспечерска служба за обслужване на трудноподвижни лица.

Да се върнем отвън - мъглата става все по - гъста и човешките фигури , виждащи се по перона придобиват все по - неясни контури.Зачува се шум и пред стоящата на 3-ти коловоз композиция на бързия влак със запазена резервация "Диана" се закача 45153-4 - машината , която ще го изкара до столицата.Снимка след закачането на локомотива.
Четиримата форумци започват своята дейност , поради която са дошли на тази гара.Мъглата почти ги покрива един от друг , но по силуетите на стативите и виковете кой на кого пречил и му закривал снимката се познава местоположението на всеки един.Наско отдясно , аз отляво и Rexkos в средата заемаме позиции , зорко охранявани от Vladyar , чиято основна задача бе да пази багажите и да следи да не им поникнат крака , или криле.Все пак живеем в несигурни времена.Ето още една фотография на Дианата.
Мъглата започва да се вдига и все по - ясно различаваме силуетите на качващите се пътници.Петнадесетина минути преди потегляне , се зачува силен шум и в източния край на гарата се очертават контурите на DESIRО-то , което се прегарира за обслужване на 80102.Само 5 минути след появата му пред нашите очи и обективи , мотрисата се предвижи в западния край , след което се върна и застана на 1-ви коловоз.
Все повече хора започнаха да идват , ние бяхме смаяни от такава населеност , още повече , когато за такъв ранен час пристигна градски автобус , изсипал на гарата поне още 10-тина души.Времето напредна , превозната бригада слезе от първия вагон и застана до вратите.С появата на дежурния рък. движение нещата станаха повече от ясни и ние се отправихме към влака.Финална снимка в минутите преди потегляне.
Кратката проверка установи към 20-тина пътници в този ранен час.Като имаме предвид празничните дни , такава населеност не е никак лоша.Следващите мигове протекоха неусетно - минал транзитно товарен влак по 2-ри коловоз , разговори и приканяния от страна на превозната бригада към последните притичващи пътници , след което глухите тласъци на затварящите се врати дадоха началото на същинската част от дългото пътуване.

Това е разказ за престоят на 4-ма представители от форум "Локомотиви" в гара Ямбол.Затова целта , с която съм пуснал това мнение е да представя нагледно какво представлява едно обикновено място , по подобие на други идентични гари и спирки по време на форумски или единични пътувания , както по действащи ж.п. линии (Прослав , Костенец , Благоевград) , както и по закрити за пътническо движение участъци (Кошава , Елхово , Лясковец).Пожелавам ви приятно четене , но истинско потапяне в емоциите , които се преживяват едва ли ще се получи , тъй като чувствата при реално посещение са много по - силни.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Линията , която се вижда зад стълба идва още от Ихтиман (Живково е известна с това , че е спирка , а има 3 коловоза :D ) и продължава до някогашния завод за електроди.Казвали са ми , че назад във времето при повече шанс , можело да се видят и по 3 влака в този 5 километров участък.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз съм виждал три влака съвсем не много назад във времето.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам преди са имали своя собствена маневра , но после са ползвали услугите на БДЖ.
Дали сега върви нещо по тази линия? Забелязал съм , че има една ВИ , откъм гара Ихтиман , но не съм я виждал отворена.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ВИ се отварят само, когато нещо ще минава. До преди 1-2 години редовно имаше по някое вагонче за там, даже съм засичал маневрата от локалния на спирка Живково.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Преди малко по местната телевизия "Телекабел" показаха покъртителен репортаж от пазарджишката гара.Както знаем , от години липсва каквото и да е отопление в чакаляната с внушителни размери и пътниците , закупили билети от касите , бързат да излязат на пероните , понеже слънцето ги огрява.Температурите са минусови , интересно защо не се отдели и обособи неголямо помещение като "топла чакалня" , идентична на софийската , където да се приютяват поне чакащите за закъсняващите влакове пътници.А знаем , че освен за влака , там влизат хора , които чакат автобуса за родните си места , тъй като автогарата е в съседство.От близо месец не работят и светлинните табла , указващи пристигащите и заминаващите влакове.
Ремонт на гарата наистина бе предвиден преди години , но той се изчерпа с поставянето на нови пейки в чакалнята и отвън , както и монтирането на климатици на стаите на дежурния рък. движение и билетните касиерки.А всички помним тази табела , която вече я няма.
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

Welcome to the station Dragichevo :hello2:

Ръководител движение позира специално за форума

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

отлични снимки все пак добре позира ръководител движение за форума :lol: :lol: :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация