Страница 9 от 27
Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 1:51 pm
от Tramway
VESO написа:Мога да потвърдя казаното от lok45111 , bdz46 и NIkks.Мотрисата се отличава с отлично ускорение,безшумна редукторна система и никакви блъскания на секциите при потегляне или спиране.На нея забелязах прочутия живачен термостат,за който имаше питане в тази тема.На такава красавица не пропускам да не се снимам...
Веско, заслужава си да се снимаш до всичко, на което пише "Г. Оряховица". Туй депо отда-а-а-вна е в Европа...
Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 1:59 pm
от RWman
За разлика от софийското...
Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:27 pm
от pavkata_zaraboy86
Горноряховци винаги са били отличници и при мотрисите, и при електровозите поне от гледна точка "външен вид"

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:35 pm
от rexkos
pavkata_zaraboy86 написа:Горноряховци винаги са били отличници и при мотрисите, и при електровозите поне от гледна точка "външен вид"

И не само от гледна точка на "външен вид", но и от гледна точка на техническото състояние на подвижния състав.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 7:31 pm
от VESO
Днес 10114 се обслужваше от 32145-5+32146-3.Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.Когато я огледах отпред обаче,става ясно и на онзи,който не знае разпределението по депа,че този мотрисен влак е софийски.Ето и снимка за доказателство:
За мое учудване,вътре беше доста чисто,без никакви драсканици,незатварящи се прозорци или разпорени седалки.При потегляне обаче силно се лашкат секциите.Този проблем явно не е отстранен.
Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 7:59 pm
от rexkos
VESO написа:Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.
Електричката излезе от КР в ЛВЗ-Русе точно преди 2 месеца. Успях да й направя снимки в локомотивно депо Русе само няколко часа след излизането й от завода.
Дядо Ганчо с един от челните вагони прави маневра
32 145
Всичките вагони вече са събрани. Хайде на проби!

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 8:01 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Електричката излезе от КР в ЛВЗ-Русе точно преди 2 месеца.
Като гледам вече няма особени външни следи от ремонта...
Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 8:59 pm
от Nikss
Поне вагон
32 145.5 е оцелял единствен ненадраскан

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 10:18 pm
от Labros
По напред в темата стана реч за
ЕМВ 32 125/126.Ето една снимка на алуминиеви багажници в коридора до вратите за качване и слизане.Сега незнам дали още са си на мястото...

[/b]
Публикувано на: Сря Окт 03, 2007 9:13 am
от bdz46
С багажници като на снимката са почти всички софииски ЕМВ. Оригиналните обаче са с плоски алуминиеви напречни пръчки (като на горнооряховските ЕМВ и на серия 33), а на снимката отдавна изчезналите оригинални пръчки са заменени със стоманени.
Публикувано на: Вто Ное 06, 2007 3:25 pm
от bdz46
Nikss написа:Моето мнение е следното:Чуждото е винаги по-хубаво от собственото.Техните ел.мотрисни влакове серия 412 са същите като нашите серия 33 с малки изключения.На една снимка на пулта забелязах,че техните са си до 120 км/ч а пък нашите са до 80 ограничени.
И нашите бяха за 120, но са до 80 покрай 32, защото никой не се сети,че 33 нямат нищо общо с ограничаването на серия 32. Сега 33 са до 80 без никаква причина.
Публикувано на: Вто Ное 06, 2007 9:09 pm
от Nikola VS
идентични на нашите серия 33-00 - направо като нови , дори и климатици си имат.У нас дали е възможна някаква макар и частична модернизация
Тя засега остана само една 33ка, а онтносно възможна модернизация на 32ките... забелязвам, че някои депа експлоатират мотрисните влакове на принципа на доизживяване. Развали се, правят я колкото да се дакърпи положението. От известно време насам откакто се разбра за новите ЕМВ тази практика се доказа и засили. Явно никой не мисли да стегне машините, може би когато преди доста години е трябвало да се прави нещо, не се направило, сега иска много пари, а желание липсва.
Публикувано на: Съб Ное 10, 2007 10:59 am
от 07
Кои и Kaк да ги стегне след като им е изтекъл заводският ресурс

Модернизация се прави нормално при изчерпване на 1/3 до 1/2 от заводския ресурус, а не когато техниката вземе да се разпада по пътя
Публикувано на: Вто Ное 20, 2007 9:09 pm
от rexkos
32 081/082 и 32 111/112 утре са ТП3.
Публикувано на: Вто Ное 20, 2007 9:13 pm
от 44142
Те от една седмица трябва да влезнат но още не са се нанесли в хладилното хале. 33007-008 отново е в движение