Страница 9 от 10

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 7:02 pm
от 07
44.123 написа: но като се има в предвид високата цена на нови въздушни резеорвари това може обрече "дядо Ганчо" на гибел и това да е тяхният край.
Едва ли са по скъпи от бутилка за пропан бутан със същата вместимост.... Едва ли са по скъпи и от нов локомотив...... Това са оправдания..

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 7:04 pm
от 44.123
Не знам явно аз съм разбрал нещо погрешно или да не съм до чул добре. :roll:

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 7:12 pm
от 07
44.123 написа:Не знам явно аз съм разбрал нещо погрешно или да не съм до чул добре. :roll:
В Русе се призвеждат или поне се произвеждаха газови бутилки с всякаква вместиммост по поръчка на клиента.... явно на някои просто не му се занимава...

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 7:52 pm
от 44.123
Дядо Ганчовците захвърлени в депо Русе. :(
51.010 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299394&cat=5006
51.021 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299391&cat=5006
И нещо много интерестно на което се натъкнах в депото из под дън земя изкочи екземпляра 51.175 от къде какъв е няма никаква представа ако някой може да се сети нещо по въпроса нека пише.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299392&cat=5006
51.009 и 51.052 захвълени. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299412&cat=5006

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:44 pm
от VESO
Снимка от друг ъгъл на 175 нямаш ли?
Интересно , за тази машина не знам нищо досега."Ганцът" с най - голям номер , който съм виждал на снимка е 51170-9 на КЦМ - Асеновград.А тази 175 с такъв стар номер , предполагам е докарана от някое индустриално предприятие , предположително "Каолин" АД.Там имаше няколко 51-00-ци , които бяха закупени от БУЛМАРКЕТ и ги преместиха в Русе.Една от тях е 166 , също със стария си номер.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 8:29 am
от 44.123
Нямам друга снимка на Ганца само тази направих, но със сигурност не е на БУЛМАРКЕТ, а от къде идва и за къде ще бъде също не знам.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 8:50 am
от VESO
Не , аз имах друго предвид.Тези , които БУЛМАРКЕТ ги закупи , аз им знам номерата и 175 определено не е сред тях.Предполагам е на "Каолин" АД , но това тепърва ще се изяснява.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 3:55 pm
от disell
Споко утре ще се опитаме да разузнаем :wink:

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 4:25 pm
от 44.123
Благодаря предварително. :)

Публикувано на: Пон Юли 19, 2010 6:43 am
от Mario Evstatiev
И една добра новина за серия 51! Купени са въздушни резервоари и поетапно е започнала подмяната им, с което машините отново ще се върнат към обичайната си работа - маневра и диспечерска служба в ЖП възел Русе.

Публикувано на: Пон Юли 19, 2010 4:33 pm
от Nikss
lok45111 написа:И една добра новина за серия 51! Купени са въздушни резервоари и поетапно е започнала подмяната им, с което машините отново ще се върнат към обичайната си работа - маневра и диспечерска служба в ЖП възел Русе.
Чудесна новина! Знаех си, че няма да се откажат от тези нелоши машинки!

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 11:09 am
от disell
Вече работят , снимки малко по-късно а за информацията относно 51-175 : той е с табелки за депо собственик :!: РУСЕ , а той е докаран от "ПОЛИМЕРИ " АД-Девня в четвъртък.

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 1:23 pm
от VESO
Знаех си , че е частен , затова предположих някое близко предприятие като "Каолин" АД. Все пак оказа се от малко по - далеч. :D

Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 8:19 am
от VESO
Актуални снимки на локомотиви от серията:
- на Долапите са 3 машини:
51047-9;
51048-7;
51059-4.

- в Русе:
51008-1;
51009-9;
51021-4 и 51010-7;
51052-9;
51061-0;
51072-7.

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:29 pm
от 44142
51047, 51048, 51059 и 51072 са бракувани.