Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Че то така много лесно стават измамите с парите.Примерно за ремонт са отпуснати 100 хилки,а пък предадени са записани 60.Разликата потъва в няколко джоба,ремонтите извършени с по-евтини части,че да стигнат парите и ПАРА ЗА ЗАПЛАТИ - ЙОК :!:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Ами получава се същото като с БДЖ и НКЖИ уж отделни фирми и трябва едната да плаща на другата ама........
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Meжду впрочем май само 221 и 238 са за 130 в момента.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е сигурно.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 211 червените котвички са преместени на 110.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

В какво се изразява осакатяването :!: :roll:
депо подуяне
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нека някой да пусне тук снимката от скоростомера и кабината на 229,за да се види за каква скорост е. :cry:
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

110 км/ч :roll:
депо подуяне
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Така.А за толкова ли трябва да е? :(
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

не забравяйте това е Генерална дирекция там все такива идиотщини мислят.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Колеги вече пишете глупости, като загърбвате и най елементарни технически изисквания, като дебелината на ребордите:-например!!!. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Въпроса е защо ребордите са тънки толкова бързо. Очевидно има сериозни проблеми с това. Значи ли това, че след като мине струг машината ще бъде пусната със 130км/ч или ребордите са само търсен повод за намаляване на скоростта (което е много вероятно).
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Знаят се много добре техническите изисквания и параметри на които трябва да отговаря един л-тив, за да пътува със 130км/ч. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Въпроса е защо ребордите са тънки толкова бързо. Очевидно има сериозни проблеми с това. Значи ли това, че след като мине струг машината ще бъде пусната със 130км/ч или ребордите са само търсен повод за намаляване на скоростта (което е много вероятно).
Ако изтъняват бързо ребордите на машини със сменени бандажи може доставените да са с ниско качество... Друга причина е желанието по-рядко да се сменят бандажи и за това да се слагат ограничения.... Друг е въпроса че ограничаване на макс-скорост на 110 км/ч не води до нищо - на практика няма какво и къде да се движи със над 100
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това са новите радиостанций на лок 462. Станцийте са много добре настроени. Снощи на Драгоман с 46211 хващахме 61 и 62 канал без проблем а по принцип за Драгоман няма връзка.
http://bdz123.hit.bg/DSC04916a.JPG
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация