

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
Колеги вече пишете глупости, като загърбвате и най елементарни технически изисквания, като дебелината на ребордите:-например!!!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Знаят се много добре техническите изисквания и параметри на които трябва да отговаря един л-тив, за да пътува със 130км/ч. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Ако изтъняват бързо ребордите на машини със сменени бандажи може доставените да са с ниско качество... Друга причина е желанието по-рядко да се сменят бандажи и за това да се слагат ограничения.... Друг е въпроса че ограничаване на макс-скорост на 110 км/ч не води до нищо - на практика няма какво и къде да се движи със над 100bdz46 написа:Въпроса е защо ребордите са тънки толкова бързо. Очевидно има сериозни проблеми с това. Значи ли това, че след като мине струг машината ще бъде пусната със 130км/ч или ребордите са само търсен повод за намаляване на скоростта (което е много вероятно).

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Това са новите радиостанций на лок 462. Станцийте са много добре настроени. Снощи на Драгоман с 46211 хващахме 61 и 62 канал без проблем а по принцип за Драгоман няма връзка.
http://bdz123.hit.bg/DSC04916a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04916a.JPG
Информация
Модератори