Страница 9 от 54

Публикувано на: Пет Юли 24, 2009 5:55 am
от 44142
Не е работела миналата седмица 46002. Лок беше спрян за бандажи а сега е МИ.

Публикувано на: Пет Юли 24, 2009 6:19 am
от Mario Evstatiev
Ясно, объркал съм я с друга машина. В депо София пък забелязах, че работи 46 219.2

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 4:03 pm
от kgeorgiev
Има ли някаква полза от модернизацията при положение че има проблеми с машините.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 4:28 pm
от 07
kgeorgiev написа:Има ли някаква полза от модернизацията при положение че има проблеми с машините.
Ами правена е за хубаво, ама какъв е резултата е спорно

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 6:30 pm
от Labros
07 написа:Ами правена е за хубаво, ама какъв е резултата е спорно
Ще цитирам една мисъл на Николай Хайтов:
:arrow: Едно е да искаш,друго е да можеш и е трето и четвърто да го направиш.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:02 pm
от Nikss
Пак добре, че ги модернизираха, вместо да гният на Карнобат, та поне да се движат... :?

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:05 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Пак добре, че ги модернизираха, вместо да гният на Карнобат, та поне да се движат... :?
То пък една модернизация .... Коня от гъдел да ти умре :lol:

Ако ги пратят в "МИН - Ниш" да ги направят за ДВА ПЪТИ ПО - МАЛКО пари и ДВА ПЪТИ ПО - КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ ще видиш тогаз. От мой агент дочух какво чудо са сътворили в Ниш с машина, седяла на ограда и по халета в продължение на 4 години да се каже. Едно, че не са пестели части, второ са се оляли с никела - и колонките за маневриста са никелирани, трето, че чисто нов DBTF се мъдри на покрива :roll:

ТОВА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ - ПО-ТОЧНО ЗАВОДСКИ РЕМОНТ!

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:07 pm
от Nikss
Е има разлика между заводски ремонт и КР (модернизация). При модернизацията коренно променят лок и отвън и отвътре, а при заводския ремонт го възстановят до вида, както е излязъл от завода, в който е произведен.

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 5:37 am
от Mario Evstatiev
Описания от мен ремонт е бил заводски, да не кажа, че локомотива е влязъл за въвеждане в експлоатация след престой в изолация от Април 2005 г. до края на МАй 2009 г. От тогава точно за два месеца са направили машината като кукла - за скромните 500 000 Евра. Със замяна на сума ти неща + нови статични и тиристори преобразуватели, смяна силов кабелаж и контактори. Е? "Кончар" нещо май май?! :roll:

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 11:08 am
от Nikss
Кончар правят имитация на модернизация... ама пак що годе се стараят да оправдаят вложените 950 000 евро и да ги догодят машините макар, че понякога си проявяват магариите, но айде... да видим колко още могат да изкарат така... поне модернизациите да приключат, че още поне 3-4 машини ще илязат тука в близките 2 години... да видим с 44 130.3 какво ще направят и ще имаме база за сравнение на ремонтираните 2 маш в Кончар (44 100 и 44 130) и миналите СР в БТ-Р вече 5 лок. Да видим след като се приключи с модернизацията на 46 ще има ли с какво да се занимават (освен с едри кражби на спрените в Пд машини).

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 9:05 am
от Mario Evstatiev
46 200 като цяло са концептуално сгрешени и остарели. Глупаво беше да се хвърлят толкова грешни пари за нещо, което вече е остаряло морално и технически и, което не дава особена надеждност в експлоатация. Според мен една модернизация в завода - производител, който в момента прави чудесни варианти на модернизирани LE5100, беше много по - разумен и ефективен вариант. Но още имаме възможност да изпратим там една - две машини и да сравним кой ще си свърши по - добре работата. Аз залагам на румънците, а вие?!

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:52 pm
от Nikss
Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите. :)

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:54 pm
от 07
Nikss написа:Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите. :)
За да се случи нещо у нас, някой трябва да има полза от цялата работа....

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:56 pm
от VESO
Просто някой иска да напълни джобовете от комисионни.Пък и да помисли за семейството си , че нали и то хляб яде. :twisted:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:59 pm
от Nikss
Аман от далавераджии (и кебапчии). :evil: