Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето една снимка, на която съм подредил част от възстановените, новоизработени и новодоставени елементи за локомотива. Доста голяма част още чака по пода в стаята ми за да премине съответния ремонт и реставрация и да се нареди и тя на масата, а сетне и по места в локомотива.

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

"ТРАНСВАГОН" АД гр. Бургас ще осигури в помощ на проекта необходимите ни 2 бр нови винтови спрягове UIC безвъзмездно, за което Сдружението изказва благодарност лично на Изпълнителния директор Г-н Плачков!
64.19
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Ето ги и самите винтови впрягове : http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329982&cat=7482 ,а ето и главният виновник за всичко това да се случи http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329983&cat=7482 .Аз помогнах с пренасянето от Трансвагон до ЖП гарата .Успях да си изцапам ръцете хубаво с тях ,за което бях възнаграден с една биричка в чакалнята на гарата.От своя страна,аз пък поех отговорността да намеря кабели за окабеляването на локомотива на символични цени.Засега това е от мен ,очаквайте повече информация от Марио,довечера като се прибере с "ценният товар" :)
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Главния виновник за да ги имаме без пари се казва Милко Еленков с благословията на г-н Плачков :). А главния виновник за взимането и оползотворяването им е Марио Евстатиев
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Прав си ,не се изразих правилно ,за което моля да бъда извинен .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По време на самата среща с Г-н Плачков бяха обсъдени аспекти, в които Сдружението и "Трансвагон" ще си сътрудничат. Що се касае до спряговете, те са от т.нар. "нов тип", съответстващи на всички изисквания на EN-ISO и UIC. Снощи към 23 часа успешно пристигнаха в база на СТПС, от където ще се отправят към Дряново за монтиране на локомотива, когато му дойде момента.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Термометрите за смазочното масло на ДД и маслото на ХПК днес преминаха ревизия и частична реставрация. След като бяха проверени, същите са сглобени и чакат да бъдат качени на пулта на 64.19. Изпитването се прави с контролен термометър и източник на топлина :wink:

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И пълния комплект термометри:

*Средния(този за охлаждащата вода на ДД) е нов тип, напаснат в корпус на оригинален такъв. Получи се много добре като цяло.

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера "ФАЕ-София" предаде на представители на СБЛФ 4-те броя подбуферни ръкохватки, изработени по мостра. Мога само да кажа голямо благодаря на колектива и най-вече на Г-н Янко Костов - Управител. Ръкохватките въпреки, че са изключително просто на вид изделие са изработени с голяма прецизност и по нищо не се различават от една оригинална ГДР-ска такава. В момента същите чакат да отпътуват към Дряново за монтаж.

В същото време, правя всякакви маневри да уредя ремонта на колоосите в депо на БДЖ. Вчера успях случайно да говоря и с Г-н Христо Нанков - Директор "ТПС" при БДЖ-ПП-ЕООД и подробно му разясних положението, в което сме. Обеща съдействие и той. Припомням, че ремонта на колоосите е спънка №1 в проекта.

Спънка №2 пък е проблема с 2-ри хидросъединител на ХПК, където разчитаме на помощ отвън. Тук нашият колега Иван Кацев е натоварен да проведе телефонни разговори с представители на организациите, до които сме писали и да даде разяснения относно идеите ни и важността на помощта, изразяваща се в намиране на чарковете за хидросъединителя.

Продължаваме да чакаме категоричен отговор от "Трансимпорт" относно предложението за финансиране срещу реклама. Да се надяваме нещата да се развият в наша полза.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В понеделник ще бъдат подадени за никелиране всички елементи, подлежащи на тази операция. Със затопляне на времето, колективът на Секция "ТПС" при СБЛФ ще поднови и бригадите в Дряново, които да
1. Хидросъединител ІІ на ХПКзапочнат сглобяването и подготовката на локомотива за проби.

Остават нерешени проблемите с:
2. Колоосите и презаливането на лагерите
3. Дофинансирането на проекта - към момента за да продължим спешно трябват поне 7000 лв, с които да покрием текущи задължения и да набавим някои от материалите.

Предстои:
Пореден опит за договаряне на спонсорство за ремонта, изпълняван от ВЗ "Интерком" АД гр. Дряново.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация