Страница 9 от 9
Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 9:36 am
от denbul
Значи стига да искат синдикатите могат да организират стачка/дори без подписка,дори без да ни питат/...Сега очакваме да видим постигнатите резултати.Всеки синдикалист ми отговаряше различно на въпроса за какво ще се стачкува,един вика за връщане на категориите,друг вика за увеличаване на заплатите,трети вика за условията на работа...
А истината е че от 12-13 години държавата е абдикирала от железницата и трябват пари,не0.1% от бюджета,а 1-1.5%.Без вложения и съкращения няма как да стане.Сега не ни остава нищо друго освен световната банка да не се откаже да даде тия пари и все пак държавата да обърне внимание и на железниците...Дали?
Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 9:04 am
от Nikss
lok45111 написа:И в двете компании има споразумение... Слава Богу!
Има споразумение, ама май не е много угодно...

Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 9:04 am
от Mario Evstatiev
Не съм го видял и не мога да кажа. Нека някой го пусне тук и ще се коментира.
Публикувано на: Нед Мар 13, 2011 10:02 am
от driver
Публикувано на: Нед Мар 13, 2011 10:06 am
от Mario Evstatiev
Лошото е, че за тая пара в свирката, ние сме платили кюмюра

Публикувано на: Чет Мар 17, 2011 9:59 pm
от ПЖИ_Student
Тия синдикати пак се наведоха,наистина си помислих ,че този път може да се промени нещо.Радвам се ,че работих в Железницата ,макар и за кратко.Много големи професионалисти и готини хора.Междудругото на началника на един Подрайон по КМ са му връчили предупреждение за уволнение,за това че е ходил на стачката от 10до 11,нормално ли е?
Публикувано на: Чет Мар 17, 2011 10:43 pm
от bobara_e_tuk
нормално е ако си ходил на протеста един вид вдигаш ръка срещу началника

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 6:55 am
от Nikss
То ако е само предупреждение, добре. А няма ли някакво противодействие, ако например го уволнят, а в споразумението е записано, че нямат право

Публикувано на: Съб Сеп 17, 2011 6:21 pm
от bobara_e_tuk
Очаква се нова ефективна стачка в БДЖ
Очаква се нова ефективна стачка в БДЖ, потвърди пред "Новините" на Нова председателят на синдиката на железничарите Петър Бунев.
Причината да се стигне до крайното решение са провалените преговори между профсъюза и ръководството на железниците. По думите на Бунев от мениджмънта на БДЖ са разпоредили съкращаване на 22 на сто от служителите в структурата на БДЖ.
Друга причина да се стигне до стачка е провалената сделка със Световната банка, която трябваше да отпусне на железниците 620 милиона за преструктуриране и обновление.
От БДЖ опровергаха твърдението, че се готвят съкращения на служители. Уточниха, че при извежданто на двете дружества по охрана и по почистване, хората ще запазят работните си места.
http://www.novatv.bg/news/view/2011/09/ ... %94%D0%96/
Публикувано на: Нед Сеп 18, 2011 1:35 am
от SaiLeR
След като прочетох темата почнах да си мисля че положението при персонала на БДЖ(администрация/експлоатация) е нещо подобно на това.
[url]

[/url]
Публикувано на: Нед Сеп 18, 2011 6:37 am
от Mario Evstatiev
Проблемите в БДЖ са много и на много нива. Основния проблем е именно, че при нас важи правилото "много вожд - малко индианец", другото което е проблем на железницата, е нейното издояване от разни високопоставени люде, които вместо да гледат как да стабилизират положението, си мислят каква нова кола да си купят или къде да отидат на почивка.
Втория основен проблем е тотално сбърканата политика на ръководството и назначаването на ключови ръководни постове на хора, които нямам грам поятие от железници. Това води до издаване на малоумни заповеди и до бавното, но сигурно унищожаване на БДЖ като цяло.