Здравейте
Тук ще постна впечатленията ми от пътуванията София-Кресна-София (5623/4)
Денят е 31 Януари 2008 г. Изминалата част от него бе слънчева и приятна на фона на мрачната зима. Въпреки че бях на гарата около 15-00 за да взема БВ 5623, същият не бе обявен до 15-10 (40 мин. преди тръгване). След чакането се качих на композицията, съставена от 5В+1А+1 фургон. До нас бе композиран съставът на 50225
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229443 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229444
Електричката 32113 (ако не се лъжа) , която трябваше да замине в 15-20 за Перник, дойде в 15-15 и замина в 15-35.
На 31.01.2008 2602 се отчете точно навреме, но не видях с коя машина отпред. За сметка на това успях да фотографирам вагоните на 7625 през тези на 50225
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229445
Секунди преди заминаването ни посока Кулата, на съседния транзитен коловоз, от източната гърловина се установи дълъг товарен влак, теглен от 44 130
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229446
В 15-50 точно по часовник поехме към красотите по 5-та линия. Докато напуснем раьонът на гарата с впечатляващите 15 км/ч видях маневрена 52 със състава на Янтрата и ПВ 60201 да ги гарира на коловозите на Централна Гара София.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229448 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229449
Бавно, но сигурно приситгнахме на Захарна Фабрика, където изчакахме 10 009+10 010, в която нямаше пътуващи.
[urlhttp://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229450][/url]
10 минути след тръгването ни от ЦГ вече бяхме в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня. През циганската махала всичко мина спокойно, но няма и помен от пролетното почистване

На китната гара Горна баня "цепехме секундата", а на гара Владая снимах "избиващите се хора", желаещи да се качат на БВ 5623.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229451 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229453
Веднага след гарата започва едно гадно намаление, но бързо го преминахме и се установихме на любимата ми гара до Перник - Драгичево. Там ни чакаше 50110 с двата вагона 45 серия и начело 44 096. В съседния ПВ влак имаше правостоящи, но при тези 2 вагона ...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229455
Сега малко за населеността в нащия БВ5623. До Даскалово беше 100 % като имаше и няколко правостоящи. Именно на споменатата спирка слезнаха доста хора.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229456
На следващата спирка-Метал се качиха повече хора, отколкото слязоха

. На ремонтираната гара Перник бяхме на време, а населеността падна до около 70%
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229460
До Батановци нямаше нищо интересно, но на гарата заснех 07 063 начело на товарачка.
[http://www.bgphoto.net/Image.aspx?Phot ... Id=6229462
След "бързите" 100км/ч изведнъж намалихме и за мое учудване спряхме на Долни Раковец, защото в КР това спиране не бе отразено.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229466
Следващото спиране бе на Гълъбник, където до нас се намираше ТВ начело с шестак, но късно го забелязах и не можах да го снимам.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229468
Спяха ни на Входния при Делян, но не разбрах защо....
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229469
И от там нататък започна гадното 50, като на много места е и даже 25

. Е все пак стигнахме навреме в Дупница, където секунди след спирането ни 32 078 замина за София като 50224. НА другия коловоз бе 32 118 за Бобов дол, 46 219 и 46236 си почиваха, а на 2-ри коловоз бе 61 007 с два вагона (47, 17) с пътника от Кулата.
От тук нататък снимките не станаха хувави заради ноща, затова няма да ги публикувам.
До Благоевград спряхме на отразените в КР места - Бобошево, Мурсалево и Кочериново, като всичко беше навреме. В областния град ни чакаше 5610 начело с 44 067 с 4В+1А и населеност около 50%. В нашия влак констатирах същият процент, но очакванията ми за много учащи да се качат на БЛГ се оправдаха и така вдигнаха този "срамен" процент.
До Кресна нямаше нищо интересно освен че на Кресна бяхме -3 само от Дефилето.
Накрая оставих най-интересното. До Кресна не можех да разбера кой е локомотивът, който ни теглеше, но го зърнах - 45 192.
Следва продължение....