Страница 9 от 10
Публикувано на: Сря Юли 09, 2008 5:02 pm
от EPV 015,9
bdz46 написа:44 091 ще остане за Русе след възстановяването.
ДА БЕ ДА
Публикувано на: Сря Юли 09, 2008 8:23 pm
от rexkos
44 091 остана в Русе след възстановянето!

Публикувано на: Сря Юли 09, 2008 8:34 pm
от 42 072.9
За сметка на три подводници, нали уж такава беше далаверата.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:23 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:28 pm
от БДЖ
А като се замисля че съм бил в кабината на този локомотив...

в крайна сметка, наистина ли излезе 2 000 000 лева ?
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:30 pm
от VESO
А коя беше 46-00-цата , в която се удари?
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:31 pm
от bdz46
Нито е 2 млн лв катастрофата, нито се е удряла в 46-ца.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:34 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:А като се замисля че съм бил в кабината на този локомотив...

в крайна сметка, наистина ли излезе 2 000 000 лева ?
Ти си се качвал след катастрофата, въпреки, че още си личи и то явно коя е правената кабина. Що се касае до цената толкова излезе кажи - речи, защото самия локомотив струва 1 800 000 лева и 200 000 лева възстановяване, които слава Богу са покрити от застраховката на машината.
Накратко да кажа пак каква беше причината. Товарен влак дерайлира и нарушава страничния гарабит. Машинистите на БВ 8615 забелязват дерайлиралите вагони и предприемат екстрено спиране на влака. Удара е станал със сравнително ниска скорост, което е намалило значително щетите и са избегнати жертви.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:52 pm
от 46 242
Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78. Средо трябва курбан на тази дата да си прави. Тов. вагон е нахендрил лок-а от неговата страна. Истинско чудо че е останал невредим....
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:54 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78. Средо трябва курбан на тази дата да си прави. Тов. вагон е нахендрил лок-а от неговата страна. Истинско чудо че е останал невредим....
Обща скорост 153 км/час, което не ениска скорост наистина, аз помня нещо за 40, но се бъркам с друга катастрофа май
Що се касае до локомотива, цяло чудо е че е останал наистина. А и, че колегите овреме са се спасили след като са предприели внезапно спиране на влака. Те май бяха и наградени после от министъра за предотвратените човешки жертви.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:58 pm
от bdz46
46 242 написа:Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78.
Ако се бяха ударили с такива скорости, нямаше да познаят с каква машина е бил влака, нито кой крак от кой пътник е.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:04 pm
от Mario Evstatiev
Дефакто пак не се стига до това с каква скорост е бил 8615. Дали не греши някой от нас? Дали моето предположение за около 40 км/час на бързия в момента на удара не е вярното?!
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:13 pm
от bdz46
Има голяма разлика между скоростта с която се е движил влака преди екстреното задържане и скоростта с която е станал удара. Тази втората е много по-малка.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:19 pm
от 46 242
Може и по-малко да е било. 78 и 75 са били скоростите на двата влака в момента на дерайлирането. Доказа се, че то е станало на последната стрелка страна Искър. Тук може самият Средо да ни светне относно скоростите в момента на удара, но едва ли са били много по ниски от 70-75.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:27 pm
от sredo
Лентаджийката каза че в момента на удъра нашата скорост е била 40 км/ч, а предполагам че и товарният влак е бил намалил значително като гледах вагоните заровени до половината, а незнам и товарният влак в следствие на удъра ли се е скъсал или преди това.