Мнения: 3
Регистриран на: Сря Юли 09, 2008 4:40 pm

Мнение от EPV 015,9 »

bdz46 написа:44 091 ще остане за Русе след възстановяването.
ДА БЕ ДА
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44 091 остана в Русе след възстановянето! :wink:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

За сметка на три подводници, нали уж такава беше далаверата.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Благодарение на колегата Sredo, форум "Локомотиви" получи едни много интересни кадри от катастрофата с 44 002.4 през 2006 г.

Ето ги самите снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

А като се замисля че съм бил в кабината на този локомотив... :shock: в крайна сметка, наистина ли излезе 2 000 000 лева ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А коя беше 46-00-цата , в която се удари?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нито е 2 млн лв катастрофата, нито се е удряла в 46-ца.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БДЖ написа:А като се замисля че съм бил в кабината на този локомотив... :shock: в крайна сметка, наистина ли излезе 2 000 000 лева ?
Ти си се качвал след катастрофата, въпреки, че още си личи и то явно коя е правената кабина. Що се касае до цената толкова излезе кажи - речи, защото самия локомотив струва 1 800 000 лева и 200 000 лева възстановяване, които слава Богу са покрити от застраховката на машината.

Накратко да кажа пак каква беше причината. Товарен влак дерайлира и нарушава страничния гарабит. Машинистите на БВ 8615 забелязват дерайлиралите вагони и предприемат екстрено спиране на влака. Удара е станал със сравнително ниска скорост, което е намалило значително щетите и са избегнати жертви.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78. Средо трябва курбан на тази дата да си прави. Тов. вагон е нахендрил лок-а от неговата страна. Истинско чудо че е останал невредим....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78. Средо трябва курбан на тази дата да си прави. Тов. вагон е нахендрил лок-а от неговата страна. Истинско чудо че е останал невредим....
Обща скорост 153 км/час, което не ениска скорост наистина, аз помня нещо за 40, но се бъркам с друга катастрофа май :oops:

Що се касае до локомотива, цяло чудо е че е останал наистина. А и, че колегите овреме са се спасили след като са предприели внезапно спиране на влака. Те май бяха и наградени после от министъра за предотвратените човешки жертви.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:Ква ниска скорост бе Марио ! Товарнuя е бил със 75, 8615 с 78.
Ако се бяха ударили с такива скорости, нямаше да познаят с каква машина е бил влака, нито кой крак от кой пътник е.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дефакто пак не се стига до това с каква скорост е бил 8615. Дали не греши някой от нас? Дали моето предположение за около 40 км/час на бързия в момента на удара не е вярното?!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има голяма разлика между скоростта с която се е движил влака преди екстреното задържане и скоростта с която е станал удара. Тази втората е много по-малка.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Може и по-малко да е било. 78 и 75 са били скоростите на двата влака в момента на дерайлирането. Доказа се, че то е станало на последната стрелка страна Искър. Тук може самият Средо да ни светне относно скоростите в момента на удара, но едва ли са били много по ниски от 70-75.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Лентаджийката каза че в момента на удъра нашата скорост е била 40 км/ч, а предполагам че и товарният влак е бил намалил значително като гледах вагоните заровени до половината, а незнам и товарният влак в следствие на удъра ли се е скъсал или преди това.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация