Страница 9 от 38
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:40 pm
от dido73
45-157 е била помощна, а 44-001 влакова. 45-157 е свалила част от мрежата и при падането на мрежата са се поломили покривно оборудване и на двете машини.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:48 pm
от bdz46
Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:50 pm
от Nikss
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:52 pm
от bobara_e_tuk
Nikss написа:bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение.

има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:54 pm
от bdz46
Nikss написа:Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф.
Така е прието, но официално няма такова правило.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:57 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:Nikss написа:bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение.

има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи

Зимата да макар, че според прочетеното знам, че зимно време трябва да се редуват периодично, но някои си карат и с 2-те тояги.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 11:45 pm
от pepino1990
n0_aLoNe написа:Получих информация, че пътнически влак е закъсал на Драгичево.
Какво става днес по тая 5 линия.

Закъсалия влак е на спирка Метал. Доколкото разбрах повредата е отстранена от машиниста и влаковия персонал,но подробности не знам.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:14 am
от Vancho
Вчера БВ 9622 беше с намален състав от ДВА седящи вагона + 1 класа като единия отвратителна 47 ца с кожена тапицерия и абсолютна тъпканица в него още от начална гара

За сметка на това както обикновено ''пълната'' бургаска група беше в състав от три 74 ки ... Ден петък, и намаляваме съставите изключително малоумно. После нямало пътници и т.н. Какъвто ще недостиг на вагони да имат просто е кощунство това което правят. Сами си вкарват автогол. БВ 2654 пък беше още по претъпкан от 9622, но поне в нормалния си състав. БВ 4647 в състав от 4 второкласни до Димитровград, и естествено без вагон за Пловдив... Поредната идиотщина от страна на БДЖ. Просто недоумявам как оставят ПВ с по 5 човека вътре, а спират влакове на дълги разстояния, които не са кой знае колко пълни, но регистрират доста по прилична населеност. И то нощни дестинации, където влака по принцип е фаворит.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:21 am
от VESO
9622 нямаше ли бюфет?

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 1:41 pm
от lok43r
46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:11 pm
от Ghost
lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Втори ляв бандаж е скъсан. Поредният .....
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:12 pm
от 46 242
Бял кахър, един бандаж.., на фона на всичко останало което се разпада...
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:15 pm
от n0_aLoNe
lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Каква е причината да се късат така? Това не е първият и няма да е последният път на скъсан бандаж.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:42 pm
от Ghost
Причината е че дойде време хървати да ни учат как се прави техника.
Отделен и вече дискутиран въпрос е подобието на локомотив - румънски боклук. Дискутирана тема е и защо се пускат тези локомотиви на БВ. Вече се съмнявам, че причината е по-бързо да усвоим парите за ремонт на жел. инфраструктура, като предварително я разбием по-добре.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 7:01 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 13-ти март:
44060-2 тегли 8613. За пореден път във варненската група има 47-ци , днес бяха 3 , като имаше една 74-ка след фургона и първокласната 40-ка.
Белият кон с двойна тяга - начело 44099-0 и зад нея 45185-6 ,
снимка при пристигане и
клип при заминаване.
44134-5 с товарачка преминава транзит през Пазарджик.
45150-0 докара 8612 с 30 минутно закъснение в Пловдив.До Пзк 4 минути бяха избити ,
снимка в минутата преди потегляне.
8615 начело с
46229-1 леко позакъснял в Пловдив.