Страница 9 от 38

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:40 pm
от dido73
45-157 е била помощна, а 44-001 влакова. 45-157 е свалила част от мрежата и при падането на мрежата са се поломили покривно оборудване и на двете машини. :)

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:48 pm
от bdz46
Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:50 pm
от Nikss
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:52 pm
от bobara_e_tuk
Nikss написа:
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)
има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи :roll:

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:54 pm
от bdz46
Nikss написа:Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф.
Така е прието, но официално няма такова правило.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:57 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:
Nikss написа:
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)
има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи :roll:
Зимата да макар, че според прочетеното знам, че зимно време трябва да се редуват периодично, но някои си карат и с 2-те тояги.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 11:45 pm
от pepino1990
n0_aLoNe написа:Получих информация, че пътнически влак е закъсал на Драгичево.
Какво става днес по тая 5 линия. :?:
Закъсалия влак е на спирка Метал. Доколкото разбрах повредата е отстранена от машиниста и влаковия персонал,но подробности не знам.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:14 am
от Vancho
Вчера БВ 9622 беше с намален състав от ДВА седящи вагона + 1 класа като единия отвратителна 47 ца с кожена тапицерия и абсолютна тъпканица в него още от начална гара :roll: За сметка на това както обикновено ''пълната'' бургаска група беше в състав от три 74 ки ... Ден петък, и намаляваме съставите изключително малоумно. После нямало пътници и т.н. Какъвто ще недостиг на вагони да имат просто е кощунство това което правят. Сами си вкарват автогол. БВ 2654 пък беше още по претъпкан от 9622, но поне в нормалния си състав. БВ 4647 в състав от 4 второкласни до Димитровград, и естествено без вагон за Пловдив... Поредната идиотщина от страна на БДЖ. Просто недоумявам как оставят ПВ с по 5 човека вътре, а спират влакове на дълги разстояния, които не са кой знае колко пълни, но регистрират доста по прилична населеност. И то нощни дестинации, където влака по принцип е фаворит.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:21 am
от VESO
9622 нямаше ли бюфет? :roll:

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 1:41 pm
от lok43r
46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:11 pm
от Ghost
lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Втори ляв бандаж е скъсан. Поредният .....

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:12 pm
от 46 242
Бял кахър, един бандаж.., на фона на всичко останало което се разпада...

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:15 pm
от n0_aLoNe
lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Каква е причината да се късат така? Това не е първият и няма да е последният път на скъсан бандаж.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:42 pm
от Ghost
Причината е че дойде време хървати да ни учат как се прави техника.
Отделен и вече дискутиран въпрос е подобието на локомотив - румънски боклук. Дискутирана тема е и защо се пускат тези локомотиви на БВ. Вече се съмнявам, че причината е по-бързо да усвоим парите за ремонт на жел. инфраструктура, като предварително я разбием по-добре.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 7:01 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 13-ти март:

44060-2 тегли 8613. За пореден път във варненската група има 47-ци , днес бяха 3 , като имаше една 74-ка след фургона и първокласната 40-ка.

Белият кон с двойна тяга - начело 44099-0 и зад нея 45185-6 , снимка при пристигане и клип при заминаване.

44134-5 с товарачка преминава транзит през Пазарджик.

45150-0 докара 8612 с 30 минутно закъснение в Пловдив.До Пзк 4 минути бяха избити , снимка в минутата преди потегляне.

8615 начело с 46229-1 леко позакъснял в Пловдив.