


има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографиNikss написа:Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение.bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.


Зимата да макар, че според прочетеното знам, че зимно време трябва да се редуват периодично, но някои си карат и с 2-те тояги.bobara_e_tuk написа:има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографиNikss написа:Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение.bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Вчера БВ 9622 беше с намален състав от ДВА седящи вагона + 1 класа като единия отвратителна 47 ца с кожена тапицерия и абсолютна тъпканица в него още от начална гара
За сметка на това както обикновено ''пълната'' бургаска група беше в състав от три 74 ки ... Ден петък, и намаляваме съставите изключително малоумно. После нямало пътници и т.н. Какъвто ще недостиг на вагони да имат просто е кощунство това което правят. Сами си вкарват автогол. БВ 2654 пък беше още по претъпкан от 9622, но поне в нормалния си състав. БВ 4647 в състав от 4 второкласни до Димитровград, и естествено без вагон за Пловдив... Поредната идиотщина от страна на БДЖ. Просто недоумявам как оставят ПВ с по 5 човека вътре, а спират влакове на дълги разстояния, които не са кой знае колко пълни, но регистрират доста по прилична населеност. И то нощни дестинации, където влака по принцип е фаворит.


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник
Причината е че дойде време хървати да ни учат как се прави техника.
Отделен и вече дискутиран въпрос е подобието на локомотив - румънски боклук. Дискутирана тема е и защо се пускат тези локомотиви на БВ. Вече се съмнявам, че причината е по-бързо да усвоим парите за ремонт на жел. инфраструктура, като предварително я разбием по-добре.
Отделен и вече дискутиран въпрос е подобието на локомотив - румънски боклук. Дискутирана тема е и защо се пускат тези локомотиви на БВ. Вече се съмнявам, че причината е по-бързо да усвоим парите за ремонт на жел. инфраструктура, като предварително я разбием по-добре.
Актуална информация от днес , 13-ти март:
44060-2 тегли 8613. За пореден път във варненската група има 47-ци , днес бяха 3 , като имаше една 74-ка след фургона и първокласната 40-ка.
Белият кон с двойна тяга - начело 44099-0 и зад нея 45185-6 , снимка при пристигане и клип при заминаване.
44134-5 с товарачка преминава транзит през Пазарджик.
45150-0 докара 8612 с 30 минутно закъснение в Пловдив.До Пзк 4 минути бяха избити , снимка в минутата преди потегляне.
8615 начело с 46229-1 леко позакъснял в Пловдив.
44060-2 тегли 8613. За пореден път във варненската група има 47-ци , днес бяха 3 , като имаше една 74-ка след фургона и първокласната 40-ка.
Белият кон с двойна тяга - начело 44099-0 и зад нея 45185-6 , снимка при пристигане и клип при заминаване.
44134-5 с товарачка преминава транзит през Пазарджик.
45150-0 докара 8612 с 30 минутно закъснение в Пловдив.До Пзк 4 минути бяха избити , снимка в минутата преди потегляне.
8615 начело с 46229-1 леко позакъснял в Пловдив.
Последно промяна от VESO на Съб Мар 13, 2010 7:22 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори