Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45-157 е била помощна, а 44-001 влакова. 45-157 е свалила част от мрежата и при падането на мрежата са се поломили покривно оборудване и на двете машини. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Nikss написа:
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)
има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф.
Така е прието, но официално няма такова правило.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bobara_e_tuk написа:
Nikss написа:
bdz46 написа:Дано не подгонят бригадата от 157, че са карали с предния пантограф.
Колкото съм виждал двойни тяги винаги челният лок е вървял с преден пантограф. Според мен няма място за притеснение. :)
има двойни тяги на които и двата локомотива са с вдигнати пантографи :roll:
Зимата да макар, че според прочетеното знам, че зимно време трябва да се редуват периодично, но някои си карат и с 2-те тояги.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

n0_aLoNe написа:Получих информация, че пътнически влак е закъсал на Драгичево.
Какво става днес по тая 5 линия. :?:
Закъсалия влак е на спирка Метал. Доколкото разбрах повредата е отстранена от машиниста и влаковия персонал,но подробности не знам.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Вчера БВ 9622 беше с намален състав от ДВА седящи вагона + 1 класа като единия отвратителна 47 ца с кожена тапицерия и абсолютна тъпканица в него още от начална гара :roll: За сметка на това както обикновено ''пълната'' бургаска група беше в състав от три 74 ки ... Ден петък, и намаляваме съставите изключително малоумно. После нямало пътници и т.н. Какъвто ще недостиг на вагони да имат просто е кощунство това което правят. Сами си вкарват автогол. БВ 2654 пък беше още по претъпкан от 9622, но поне в нормалния си състав. БВ 4647 в състав от 4 второкласни до Димитровград, и естествено без вагон за Пловдив... Поредната идиотщина от страна на БДЖ. Просто недоумявам как оставят ПВ с по 5 човека вътре, а спират влакове на дълги разстояния, които не са кой знае колко пълни, но регистрират доста по прилична населеност. И то нощни дестинации, където влака по принцип е фаворит.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

9622 нямаше ли бюфет? :roll:
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Втори ляв бандаж е скъсан. Поредният .....
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Бял кахър, един бандаж.., на фона на всичко останало което се разпада...
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

lok43r написа:46 238 снощи скъса бандаж на 8614 при Ихтиман.
Каква е причината да се късат така? Това не е първият и няма да е последният път на скъсан бандаж.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Причината е че дойде време хървати да ни учат как се прави техника.
Отделен и вече дискутиран въпрос е подобието на локомотив - румънски боклук. Дискутирана тема е и защо се пускат тези локомотиви на БВ. Вече се съмнявам, че причината е по-бързо да усвоим парите за ремонт на жел. инфраструктура, като предварително я разбием по-добре.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална информация от днес , 13-ти март:

44060-2 тегли 8613. За пореден път във варненската група има 47-ци , днес бяха 3 , като имаше една 74-ка след фургона и първокласната 40-ка.

Белият кон с двойна тяга - начело 44099-0 и зад нея 45185-6 , снимка при пристигане и клип при заминаване.

44134-5 с товарачка преминава транзит през Пазарджик.

45150-0 докара 8612 с 30 минутно закъснение в Пловдив.До Пзк 4 минути бяха избити , снимка в минутата преди потегляне.

8615 начело с 46229-1 леко позакъснял в Пловдив.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация