Страница 9 от 20

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 7:24 pm
от VESO
За да не остане някой засегнат или обиден , да поясня (понеже Vlakov е нов във форума и все още не го знае) - някой форумец подава информация за даден влак с кой локомотив е начело , друг без да казва нищо , само показва снимка за потвърждение , от което по недвусмислен начин се доказва , че и той е спотнал въпросният влак.Така преди време се получи интересна ситуация с тогавашния 1620 - Наско го беше видял как потегля от Пловдив навреме , аз го бях заснел на Сп с 3 минутно закъснение , а на Костенец Ивайло също го бе забелязал , този път с 5 минути.Така че такава практика е повече от обичайна и който е видял нещо , забелязано или снимано от друг , го споделя по този начин.

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 9:58 pm
от 44.123
От днес 15.01.2010г.
9620/9623 с 44.070 локомотива явно все още работи за депо Стара Загора.

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 11:00 pm
от VESO
9620 / 9623 не са ли с варненска машина? :shock:

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 11:01 pm
от Nikss
Варненска бригада, но лок от вл.8637 поради недостиг на варненски машини. Нищо странно няма, това е редовна практика.

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 8:26 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 16-ти януари.

Русенската 44103-0 за пореден път се появи по "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 , като машинист беше нашият форумец Sredo.Тук влакът влиза в Пзк , а тук се прегарира след откачане на композицията.

На центр. Пловдив един до друг чакаха два товарни влака - единият начело с 44070-1 , който отиваше в Огняново и втори с 46221-8 , потеглил 15-тина минути след първия.Една обща снимка на двете товарачки.

8613 , теглен от 45150-0 навреме в ПО.
За финал 31005-6+31006-4 , обслужваща 10116 се приготвя за тръгване , а един уморен форумец ще се приготви да сяда в минутата преди потегляне.

Обичайни нелицеприятни гледки от нашите влакове:
- снимка 1;
- снимка 2.
Вторият случай може да е донякъде поучителен за тези , които искат да знаят повече относно механизма за отваряне и затваряне на прозореца , но първата снимка отпределено издава културата на някои пътници , ползващи влака като средство за предвижване.

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 10:10 pm
от Labros
Не всеки ден товарен влак се приема на 1-ви коловоз на Централна гара Пловдив. Обикновено ги пренасочват на 8 или 9 коловоз.

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 11:50 pm
от Nikss
Днес:
:arrow: ПВ 20130 с ЕМВ 32 029/030
:arrow: БВ 4611 "ДУНАВ" с ЕЛ 45 191.4
-На Чб пристигна -2' и замина точно навреме
-На М, Сг и Сф точен
-Рм - Мит движение по път 1
:arrow: МБВ 462 "РУМЪНИЯ" беше позакъснял и засечен на сп.Брусен и по път 2
:arrow: ПВ 70101 с ЕЛ 45 160.9
:arrow: КПВ 20232 с ЕМВ 32 107/108
:arrow: БВ 2615 с ЕЛ 45 205.2
:arrow: БВ 7622 с ЕЛ 45 176.5
:arrow: Д Ман г. М - лок 55 047.5
:arrow: ДТВ 20610 с ЕЛ 45 177.3 начело и ЕЛ 45 183.1 на опашката като ми направи впечатление, че единият пантограф не беше счупен, но седеше в доста особено положение - личеше си, че до влизането на лок в депо и ремонтирането този токоснемател не може да бъде ползван... снимка не можах да направя, тъй като влак "Дунав" прелетя много бързо през Илиянци и не очаквах да се натъкна на такава гледка, но ще е хубаво някой ако може да пусне снимка да има нагледен пример за какво говоря. Значи доколкото мога да го опиша, едната част стърчеше към проводника, а каретката си беше прилепнала към покрива.
:arrow: БВ 2612 с ЕЛ 44 137.8
:arrow: МБВ 491 "БАЛКАН ЕКСПРЕС" с ЕЛ 44 058.6
:arrow: ПВ 10125 с ЕЛ 45 153 който е с нови бандажи
:arrow: БВ 7630 с ЕЛ 45 180.7
:arrow: МБВ 382 "БЪЛГАРИЯ ЕКСПРЕС" с ЕЛ 44 103.0
много добро каране от страна на арцоите, на Чб влакът беше с 2' аванс
:arrow: ПВ 20136 с ЕМВ 32 037/038 излязъл на Йордановден (преди 10 дни) от ГПР
:arrow: ПВ 20103 с ЕЛ 45 175.7
:arrow: ДТВ 20623 с двойна тяга - ЕЛ 45 201.1 начело и зад него ЕЛ 45 204.5

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:13 am
от 46 242
4611 vs 492
Това е една от мистериите на движенческата мисъл. :!:

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:20 pm
от Nikss
Днес:
:arrow: БВ 2615 с ЕЛ 44 087.5
-На Чб пристигна -3' и замина точно навреме
-На ГО пристигна -4'
:arrow: МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 127.9
ГО 17:34, Пл 18:40-:44, Чб 19:21
:arrow: ПВ 20136 беше позакъснял и на Тш чакаше надминаване от вл.463
:arrow: в пункт Плз се намираше ЕЛ 45197.1

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:48 pm
от VESO
Вече са пуснати в продажба съкратените разписания.Днес от Пловдив си купих едно и веднага забелязах грешка - не знаех , че "Зл. пясъци" 2611 спира на Мездра-юг , а минава транзит през Мездра. :lol: За доказателство - вижте тук.В пътеводителя поне е правилно отразено.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:33 pm
от 46 242
Nikss написа:Днес:
:arrow: МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 127.9
ГО 17:34, Пл 18:40-:44, Чб 19:21
Ийййи, ти ракета го изкара бе :lol:

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:48 pm
от VESO
Nikss написа:Днес:
....
:arrow: МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 127.9
ГО 17:34, Пл 18:40-:44, Чб 19:21
....
Аз го разбирам така - потеглил е с 1 минута закъснение от Горна , а на Плевен е бил 2 преди време.В Червен бряг си е бил точен. :D

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:51 pm
от bdz46
Спокойно от ГО до Плевен се гонят 2-3 мин до 100 км/ч.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:52 pm
от 46 242
Аз си го мисля от 1988. Тогава само "Вaрната" си позволяваше ГО-Плевен под 1:05, ама пък тя не спираше нито на Пк нито на Левски.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 6:40 am
от Nikss
46 242 написа:
Nikss написа:Днес:
:arrow: МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 127.9
ГО 17:34, Пл 18:40-:44, Чб 19:21
Ийййи, ти ракета го изкара бе :lol:
Такива са фактите. :wink: :P