Страница 9 от 12
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:42 pm
от Nikss
Пишете, пишете по имейла... (
bdz@bdz.bg ). Той работи за вас 8 часа в денонощието, 5 дни в седмицата, 20 дни в месеца.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:44 pm
от todor plamenov
На последните ми две запитвания дори не си направиха труда да ми отговорят.И аз ще ги бойкотирам,ама не "Връзки с общественността",а ми цялото БДЖ.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 6:20 am
от 07
Хора, изпускате един момент - тоя влак пътува един път в седмицата! По принцип смисъла му е тези които пътуват на дълго разстояние да не заемат местата във обикновенните БВ, лишавайки от място хората от междинните гари. Така хем тези които пътуват София-Варна и Плевен Варна няма да се тъпачат хем ще им се спести време....
Следобеден БВ Варна-София и София Варна трябва да има, но това не е 2691/2
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:08 am
от todor plamenov
От десет години ги чакаме тези следобедните влакове София - Г.О. - Варна и обратно!Май няма и да ги дочакаме!!!
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:05 am
от 07
todor plamenov написа:От десет години ги чакаме тези следобедните влакове София - Г.О. - Варна и обратно!Май няма и да ги дочакаме!!!
В България сме много бързи в закриване, спиране и рушене.... Хич ни няма в откриване, пускане, градене... Дори и в славното ни соц. минало няма обект открит без отлагане, и да е изпълнен качествено...
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:06 am
от VESO
Аз и по - горе казах - липсва следобедната връзка на градове като Провадия , Шумен , Търговище и Попово със София.От Горна , селищата на запад си имат международния , но тази част от Североизточна България остава някак си откъсната.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 12:03 pm
от 46 242
Транзит 60 кm/h през Търговище и Шумен. Не трябва да спира.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 1:51 pm
от lok43r
Защо пък 60 през Търговище??
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 3:00 pm
от 46 242
абе и 40 да е, няма да ги мъчим влакчетата
допълнително да спират. бригадата ще е достатъчно измъчена с тези Vmax= 100.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 6:06 pm
от 07
46 242 написа:абе и 40 да е, няма да ги мъчим влакчетата
допълнително да спират. бригадата ще е достатъчно измъчена с тези Vmax= 100.
Със скопени вагони ли ще го пускат влака?
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 6:39 pm
от rexkos
Както гледам май ще е с дряновските 44-ки.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:00 pm
от Saruman
Ей това много си го мислех, северния влак със вагони правени в Северна България и обратното за юга.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:15 pm
от 07
rexkos написа:Както гледам май ще е с дряновските 44-ки.
Защо тогава е скопен до 100?
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:17 pm
от rexkos
Кой е казал, че е скопен до 100?

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:25 pm
от 07
rexkos написа:Кой е казал, че е скопен до 100?

Ето кой:
46 242 написа:абе и 40 да е, няма да ги мъчим влакчетата
допълнително да спират. бригадата ще е достатъчно измъчена с тези Vmax= 100.