Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера се заех с монтажа на алтернатора и ключ за управление в кабината. Работата спореше и резултатите са налице:

1. Алтернатор
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... rnator.jpg

2. Команден панел от пулта(изглед отдолу)
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... a_pult.jpg

3. Команден панел от пулта(изглед отгоре)
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... butoni.jpg

И един поглед към малкия създател на проблеми по въздушната система - MSW-то :)
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 04/MSW.jpg
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Браво на Управителя и цялата възстановителна бригада !
Сега остава само да му купим хубави акумулатори и всичко ще е на 6 по машинката !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Въпроса с акумулаторите наистина стои сериозно на дневен ред, за да може да е напълно автономна машинката и да няма излагации като на първата товарна проба. Необходими са 2 бр акумулатори камионен тип 12V 140Ah.

Сдружението тук ще е благодарно на всякакво съдействие в тази насока, тъй като самия ремонт глътна абсолютно всички налични ресурси... Дори отидохме в отрицателния баланс, та неведнъж се наложи лок. персонала на БЛФ-СТПС да вади пари от джоба си, за да върви работата.

Иначе да допълня, че вчера в рамките на довършителните работи по машината, свързан и изпитан бе алтернатора, който работи добре, само му трябват 2 бр акулуматори, които да зарежда. Отделно и по козметиката на машината се работи все още.

Ето снимки тук:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... nimka1.jpg

http://lokforum.com/gallery/albums/user ... innoto.jpg

http://lokforum.com/gallery/albums/user ... ktrika.jpg
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Супер е станала машинката браво както се казва с много труд всичко се постига дано скоро да излезе машината на обиколка из гарата :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Супер е станала машинката браво както се казва с много труд всичко се постига дано скоро да излезе машината на обиколка из гарата :roll:
Тя вече ходи на проби - и изолирана и две товарни. Показа си проблемите, които своевременно се отстраняват. Сега и спрягаме още една пробна серия маневрена дейност в Мелницата, да видим ще излезе ли още някой дерт.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Малкия красавец си има страница във facebook фече: http://www.facebook.com/?ref=home#!/pag ... 7599895796
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес пак го поразходихме малко, тъй като трябваше да го разскарам от депото за да влезе 55-228 за ремонт по необходимост(смяна маншет на СЦ 1-ва талига). Ето снимка на "ПАВЕЛ" заедно с "пациентката" 55-228:
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Малко по темата V10В, но от чужбина - ето как хората си правят атракционни пътувания с тези машини:

http://www.youtube.com/watch?gl=JP&hl=ja&v=_uXIYZZz4xw

Гледайки този клип си зададох много въпроси с неясен отговор!
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

http://www.youtube.com/watch?v=qdLakLW2 ... re=related

Мхм дано и тук да го използваме запътнически превози. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

НАСТОЯЩИЯТ ПРОЕКТ Е ЗАВЪРШЕН!

Сдружение "Български Локомотивен Форум" изказва благодарност на:

СОФИЯ МЕЛ ЕАД - за отдадената възможност за възстановяване на локомотива и придобиване на опит в този вид дейности на членовете на Сдружението;
МОНБАТ АД - за предоставените 2 бр. акумулаторни батерии 12V 180Ah;
АкваФОРС ООД, Инж. Кирил Стоименов (Производство и сервиз на пожарна техника) - за предоставените прахови пожарогасители за оборудване на локомотива;
ЛОКОМОТИВНО ДЕПО СОФИЯ - за цялостен принос към реализиране на идеята;
ДП НКЖИ-ЖПС 2 ВЪЗСТАНОВИТЕЛЕН ВЛАК - за техническата помощ, оказана по време на работата по локомотива;
БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ ЕООД, ВР ДЕПО ПОДУЯНЕ - за техническата помощ, оказана по време на работата по локомотива;
СИНДИКАТ НА ЛОКОМОТИВНИЯ ПЕРСОНАЛ В БЪЛГАРИЯ, СО-СОФИЯ - за оказаното административно - техническо съдействие при изготвяне на документацията;

Персонална благодарност изказваме на:
Инж. Неделчо Спасов - за подкрепата и съдействието по време на възстановяването;
Г-н Митко Банов - Началник служба "Възстановителен влак"
Г-н Мирослав Стънгачев - Началник-цех "Дизели" в Локомотивно депо София
Г-жа Ирина Младенова - техник по измерванията в Локомотивно депо София;
Г-н Румен Атанасов - техник ГНА в Локомотивно депо София
Г-н Николай Станев - Организатор производство "Въздушни спирачки" в Локомотивно депо София
Г-жа Светла Анева - технолог ГТСН в Локомотивно депо София
Г-н Румен Михайлов - бивш машинист на V10В, за консултациите при ремонта на локомотива;
Заключено

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация