Страница 9 от 9
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 8:03 pm
от БДЖ
44076 написа:А на Лъчко пожелавам да има достойнството да дойде и да ми каже в лицето къв му е проблема, а не да напише на мястото на поста преди да съм прочел "Изтрийте, моля!"
И о, правоспособни, не трийте поста ми, няма повече и без това да ви натоварвам да помпите на Delete-a на мойте постове. Вече няма да ви създавам този яд.

Дори и по БНТ да се покажете, освен ако няма някакви негативни последици.

Знаеш ли, бях написал много хубаво нещо, обаче си казах - се'а, аджеба, за к'во ще си развалям настроението и ще се правя на **** и ще падам на нивото на някой...няма нужда. Залудо не питай - само ще се покаже. Затова пожелах да се изтрие поста ми. И не, благодаря, не желая да се срещам с теб или пък да ти давам обяснения...
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:00 pm
от Labros
Темата се изчерпа, участието ни мина. Сега започнаха нашенските почини да се храчи на воля. Предлагам темата да се заключи и отнесе в АРХИВ-а.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:28 pm
от 46 242
bdz46 написа:Очакваме реакцията на НКЖИ и ТП.
Не е много приятна за ушите...
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:37 pm
от Labros
Какво се говори? Утре Марио в 9:00 ще има среща с някакъв началник или заместник такъв в НК ЖИ.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:42 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:bdz46 написа:Очакваме реакцията на НКЖИ и ТП.
Не е много приятна за ушите...
Ние я знаем тази позиция, нещо ново да се каже. Утре ще се разбере как ще се процедира, ако трябва и варианта с бумащината ще се приложи и така.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:44 pm
от Labros
Предлагам темата за заключване. Ако трябва да се направи нова за последствията след предаването.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:45 pm
от bdz46
Последствията би следвало да са в същата тема, като пряко свързани. Не да се обсъждат последствия, а причината да се търси из архивите.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:48 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Последствията би следвало да са в същата тема, като пряко свързани. Не да се обсъждат последствия, а причината да се търси из архивите.
Последствия няма. Нещата са си на хала, на който бяха и преди предаването. Остава да се види дали ще се намери диалог по въпроса.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:53 pm
от Labros
bdz46 написа:Последствията би следвало да са в същата тема, като пряко свързани. Не да се обсъждат последствия, а причината да се търси из архивите.
Добре. Нека си остане така.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:58 pm
от Mario Evstatiev
Темата си е добре така. Все пак тя отразява всичко около това предаване. След срещата в НК "ЖИ" утре ще информирам какво може да се направи с пустия му спотинг, така, че да няма проблеми. Щом в Европа може, значи и тук има начин да се регламентира снимането на влакове.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 10:04 pm
от Labros
Ний най-обичаме да сме задно колело на всичко.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 11:56 pm
от Nikss
Добре, картите разбрахме, че отпадат като вариант. Сега какво правим? Как да разбират, че не сме терористи, а фотографи/любители/почитатели?

На този въпрос очаквам смислен отговор тъй като се мъчих да си отговоря сам, но се въртя в един омагьосан кръг. Все някакво решение на този наболял проблем трябва да има, но къде и как да го търсим не знам...

аз имах идея да се издаде разрешение за целия форум, а оттам нататък всеки индивидуално да си има карта, която удостоверява, че даден човек е фотограф/спотър от форум "Локомотиви", но това едва ли ще се осъществи... засега освен надеждата да не попадаме на люти машинисти/полицаи/служители при трейнспотинг, друго не ни остава за съжаление докато не се намери решение, което да е удачно и за 2-те страни.

Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 7:11 am
от Mario Evstatiev
Не съм казал, че картите ще отпаднат, а, че се търси по - удачен начин да се реши проблема глобално - за всички спотъри. Това е най - удачния и приемлив вариант. Търси се диалог и ще се опитам да го намеря чрез всички възможни средства - дали това ще стане обаче не съм особено убеден. Като цяло трейнспотинга е едно хоби, като всички останали у нас и би трябвало това да се вмени на господата, преследващи спотърите като терористи. Смятам, че в интервюто казах достатъчно ясно всичко, свързано с това хоби и, че засегнах конкретните и най - фрапиращи случаи на преследване на спотъри.
При днешния разговор в НК "ЖИ" ще сондирам мнение и ще се опитам да поставя началото на някакъв вид сътрудничество с форума, да речем чрез предоставяне на снимков материал, различни мероприятия, подкрепени от НК "ЖИ" и други.
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 7:57 am
от stankos
Точно настоявай , че в закона е забранено снимането на определен вид влакове ! Заповедта може да потвърди написаното в закона !
НЕ може подзаконов нормативен акт , какъвто е заповедта да въвежда по големи ограничения отколкото со предвидени във водещия документ , който е закона ! Трябва да се промени заповедта в частта и за снимането , така че да не допълва закона и да не вкарва допълнителни ограничения , непредвидени в него !
Ясно и категорично !
Иначе обжалваме заповедта в административния съд , като незаконосъобразна !
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 10:10 am
от Mario Evstatiev
Здравейте,
първо да благодаря на "Улпия турс" за предоставения източник на Интернет за да публикувам резултата от проведената тази сутрин среща в ДП-НКЖИ.
На срещата участва и инж. Неделчо Спасов, който заедно със Зам. генералния директор на ДП-НКЖИ взе участие в диалога, който дълго време се търсеше.
Достъпът до пероните на гарите не е забранен, но за снимане в гърловини, междугария и канцелариите на деж. ръководители(светосхемни табла) се изискват определени документи и инструктаж съгласно ЗЗБР, което налага изготвянето на следните документи:
1. Писмо до Генералния директор на ДП-НКЖИ за разрешаване на достъп, приложен поименен списък на членовете, както и съответния брой заявления и членски карти;
2. Промяна правилника за членството, съгласуване с ИА "ЖА";
3. Договаряне инструктажа по ЗБР с г-н Милчо Томов, Ръководител служба ЗБР при ДП-НКЖИ;
4. Мотивирано писмо от Администратора на Форум "Локомотиви" зс описание на целите и задачите при жп фотографиране;
За сега имаме подкрепата на ДП-НКЖИ и хората са отворени и добронамерени към нас, така, че смятам за редно и ние да се представим на ниво. Днес едаден за отпечатване образец на Членска карта на жп. фотограф, приравнена към изискванията на новия Правилник за членството;
Лицата, членове на форум "Локомотиви", желаещи достъп до посочените обекти, да се свържат на ЛС с мен за уточняване на списъка, който ще се внесе идния Понеделник.
За сега, това е началото, което ще поставим за сътрудничество с ДП-НКЖИ, за в бъдеще има проведени разговори за съвместни мероприятия.