Страница 9 от 13

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 8:09 pm
от Mario Evstatiev
Иван_Вълков написа:А какво му е буквеното означение , освен посочения номер.
Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABm

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 9:56 pm
от turboto
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 10:50 pm
от VESO
Никакви надписи ли нямаше по този вагон?

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 11:01 pm
от turboto
VESO написа:Никакви надписи ли нямаше по този вагон?
само това което виждаш на снимките :)

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 11:23 pm
от Nikss
61 тона тара... :shock: тва по-тежко от руски сандък бре... бахти толупа... 65 тона при заети 38 места... :?

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 11:51 pm
от VESO
88 - номерът на белгийските железници , както и предполагах.По тези данни за скоростта - 160 км/ч и отоплението , които виждам (1000 V 16 2/3 Hz ~ , 1500 V 50 Hz ~ ; 1500 V= , 3000 V= ) вагонът би следвало да бъде или означената серия 70 , или 71.При серия 76 (другия тип вагони , експлоатирани у нас) няма 3000 V=.
Колкото за теглото , климатиците също оказват своето влияние. :D
lok45111 написа:Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABm
Марио , ако тоалетната е вакуумна , и "WLABmz" може да мине.А ако има и душ - кабина , става интересно. :lol:

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 6:51 am
от Nikss
Вакуумна тоалетна и душ кабини на тези гробници? Я слез на Земята. :D :lol: :wink: :twisted:

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 7:48 am
от Mario Evstatiev
Имат душ кабина.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 9:51 am
от VESO
Nikss , това че вагоните са стари , не означава , че нямат допълнително монтирани екстри.В Австрия съм виждал "гробница" , много по - стара от показаната , но с климатици , душ кабина , вакуумна тоалетна и най - важното - оразмерени талиги за 180 км/ч.Единственото старо нещо може да е конструкцията , всичко останало е подменяно и модернизирано.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 9:59 am
от plastikat
На мене пък ми е интересно,защо е само един такъв вагон ? Защо не ги доставиха всичките 18 накуп ,както направиха с 71-ва и 76-та серия ?Първоначално като го видях този вагон от теснолинейката, си помислих ,че сме взели поредната западно-европейска гробница,но сега като чета мненията и този вагон започва да се реабилитира в моите очи.Дано да го ползваме дълги години безаварийно ,за разлика от неговите събратя от предната доставка.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 10:11 am
от VESO
А какво стана с турските спални вагони от TÜVASAŞ ? Те трябва да са нови , а не втора ръка.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 10:17 am
от 43.309
Подписан е договор в края на декември на стойност 65 милиона лева, за доставка в срок на 1 година и 6 месеца на 30 броя нови спални вагони от фирма "Тювашаш".

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 10:18 am
от plastikat
за тях последно разбрах,че до края на годината ще бъдат доставени.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 10:33 am
от bdz46
63, 44 и 33/43/45 не са по-нови от тези.

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 11:12 am
от 46 242
БДЖ има нужда от нормални вагони, за пътуване в светлата част на деня, не спални дараци. Тоз толуп ще мине два пъти в Дефилето и ще преебе маса криви..