Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABmИван_Вълков написа:А какво му е буквеното означение , освен посочения номер.

Администратор



88 - номерът на белгийските железници , както и предполагах.По тези данни за скоростта - 160 км/ч и отоплението , които виждам (1000 V 16 2/3 Hz ~ , 1500 V 50 Hz ~ ; 1500 V= , 3000 V= ) вагонът би следвало да бъде или означената серия 70 , или 71.При серия 76 (другия тип вагони , експлоатирани у нас) няма 3000 V=.
Колкото за теглото , климатиците също оказват своето влияние.

Колкото за теглото , климатиците също оказват своето влияние.

Марио , ако тоалетната е вакуумна , и "WLABmz" може да мине.А ако има и душ - кабина , става интересно.lok45111 написа:Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABm

Последно промяна от VESO на Пет Яну 21, 2011 10:14 am, променено общо 1 път.


Администратор
Nikss , това че вагоните са стари , не означава , че нямат допълнително монтирани екстри.В Австрия съм виждал "гробница" , много по - стара от показаната , но с климатици , душ кабина , вакуумна тоалетна и най - важното - оразмерени талиги за 180 км/ч.Единственото старо нещо може да е конструкцията , всичко останало е подменяно и модернизирано.
На мене пък ми е интересно,защо е само един такъв вагон ? Защо не ги доставиха всичките 18 накуп ,както направиха с 71-ва и 76-та серия ?Първоначално като го видях този вагон от теснолинейката, си помислих ,че сме взели поредната западно-европейска гробница,но сега като чета мненията и този вагон започва да се реабилитира в моите очи.Дано да го ползваме дълги години безаварийно ,за разлика от неговите събратя от предната доставка.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори