Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван_Вълков написа:А какво му е буквеното означение , освен посочения номер.
Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABm
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Никакви надписи ли нямаше по този вагон?
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

VESO написа:Никакви надписи ли нямаше по този вагон?
само това което виждаш на снимките :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

61 тона тара... :shock: тва по-тежко от руски сандък бре... бахти толупа... 65 тона при заети 38 места... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

88 - номерът на белгийските железници , както и предполагах.По тези данни за скоростта - 160 км/ч и отоплението , които виждам (1000 V 16 2/3 Hz ~ , 1500 V 50 Hz ~ ; 1500 V= , 3000 V= ) вагонът би следвало да бъде или означената серия 70 , или 71.При серия 76 (другия тип вагони , експлоатирани у нас) няма 3000 V=.
Колкото за теглото , климатиците също оказват своето влияние. :D
lok45111 написа:Още нямаше буквено означение, но предполагам, че ще е WLABm
Марио , ако тоалетната е вакуумна , и "WLABmz" може да мине.А ако има и душ - кабина , става интересно. :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вакуумна тоалетна и душ кабини на тези гробници? Я слез на Земята. :D :lol: :wink: :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имат душ кабина.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss , това че вагоните са стари , не означава , че нямат допълнително монтирани екстри.В Австрия съм виждал "гробница" , много по - стара от показаната , но с климатици , душ кабина , вакуумна тоалетна и най - важното - оразмерени талиги за 180 км/ч.Единственото старо нещо може да е конструкцията , всичко останало е подменяно и модернизирано.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

На мене пък ми е интересно,защо е само един такъв вагон ? Защо не ги доставиха всичките 18 накуп ,както направиха с 71-ва и 76-та серия ?Първоначално като го видях този вагон от теснолинейката, си помислих ,че сме взели поредната западно-европейска гробница,но сега като чета мненията и този вагон започва да се реабилитира в моите очи.Дано да го ползваме дълги години безаварийно ,за разлика от неговите събратя от предната доставка.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А какво стана с турските спални вагони от TÜVASAŞ ? Те трябва да са нови , а не втора ръка.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Подписан е договор в края на декември на стойност 65 милиона лева, за доставка в срок на 1 година и 6 месеца на 30 броя нови спални вагони от фирма "Тювашаш".
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

за тях последно разбрах,че до края на годината ще бъдат доставени.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

63, 44 и 33/43/45 не са по-нови от тези.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

БДЖ има нужда от нормални вагони, за пътуване в светлата част на деня, не спални дараци. Тоз толуп ще мине два пъти в Дефилето и ще преебе маса криви..
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация