Страница 9 от 20

Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 3:57 pm
от Иван Иванов
Дъгата между контактите S3
на АТП поради изпаднала горна част на дъгогасително рогче се е гасила не нормално и довежда до прегряване и самозапалване на гърбичния вал.

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 1:46 am
от Nikss
В депо Варна към днешна дата работят само 2 Р-ки - това са 062 и 065 и понеже няма други са принудени всекидневно да въртят чифтовете БВ за София. Онзи ден 43307 беше на 3636/2611 защото 065 беше ТП и тъй като на 307 няма да му е за първи път да ходи за Сф, а и се чуват добри отзиви от лок бригади за него е решено той да бъде подаден. Към днешна дата 066 е спряна за ПР, 071 седи без изглед да бъде възстановена и някога пак да тръгне, 088 чака в Русе да й бъде платен ремонтът, 092 е КР в Каспичан, 120 е ГПР. Напоследък забелязвам тенденцията от 2007 г - 2612, 2611 с ГО лок. :D При тая криза е така. :cry:

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 8:39 pm
от 44142
Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 9:57 pm
от VESO
Не беше ли от 1998 г. ?Защото си спомням , че тогава почти изчезна тази окраска и рамата беше масово боядисвана в червено.

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 10:30 pm
от n0_aLoNe
44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 12:39 am
от dido73
n0_aLoNe написа:45 156(която онзи ден скъса каре) .....
Освен каре някой й е скъсал шарнирната ябълка на II реверсор. Не се научихте да изолирате ТД мама му стара! :evil:

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 7:35 am
от amon
Добре поне беше горната, че ако беше средна... :?

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:08 pm
от Иван Иванов
n0_aLoNe написа:
44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.
ПЛС 407/95 определя цветовата гама за боята. Одобрена от Зам. ген. Директор на БДЖ на дата 15.07.1997г.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:11 pm
от Mario Evstatiev
Не би било лошо да се пусне схемата за боядисване и шаблониране на ЕЛ 44/45. Ще бъде полезно за всички интересуващи се във форума.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:37 pm
от Иван Иванов
Имам го на файл с разширение / doc / не знам как да го кача.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:55 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Имам го на файл с разширение / doc / не знам как да го кача.
След като файла ми бе предоставен, обработих го във вид, годен за качване и го публикувам със съгласието на Г-н Иванов.

ПЛС407/95, Приложение 1-40
Изображение

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 8:51 pm
от Nikss
През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 9:25 pm
от bdz46
От нито едно от трите места не може да влезе сняг в машинното. Снегът влиза през жалузите и през цепнатини около разните тръби и т. н. които минават през пода.
През вентилатор сняг не може да влезе, защото вентилаторите духат навън, през спирачните съпротивления също не може, защото техните въздушни канали и вентилатори са изолирани от машинното - между сандъка със съпротивленията и отвора на покрива има кожен мех.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 10:04 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)
Центробежен вентилатор? Това пък какво е? Знам за центробежен регулатор, не за вентилатор.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 10:08 pm
от Nikss
Регулаторите бяха на талигите мисля... а въпросният вентилатор е до АБ. :wink: