Страница 9 от 65
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:55 pm
от 07
43.309 написа:Интересно, че в състава на "Янтрата" видях 63 -003.
003 трябва да е в Дряново, и да е без климатик
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:55 pm
от Nikss
Ами би било хубаво постепенно с това рециклиране да си влязат в правия път, пък и не само те, над 50% от движещите се пътнически вагони в БДЖ са със сгрешени серии, пък и изобщо номерата (най-вече третата и четвъртата двойка цифри са сгрешени).

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:56 pm
от Nikss
07 написа:43.309 написа:Интересно, че в състава на "Янтрата" видях 63 -003.
003 трябва да е в Дряново, и да е без климатик
Колега, той има в предвид 15 63 003 и 15 63 004 които се движат редовно, и двата миналата година излязоха от ревизии.

А за второкласните нямам идея, виждал съм 25 63 006 като най-малък номер.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:57 pm
от 43.309
Според мен са с дублиращи номера, нека някой провери тъй като в идните 2 седмици няма да съм в Сф. Сигурен съм, че видях 63 - 003. Писах писмо до г-жа Белева, засегнах въпроса и за сбърканата номерация на вагони 63, като цяло. Днес ми пратиха известие, че писмото ще бъде разгледано в ППП.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:32 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:На
51 52 25 63 008 - 3 ясно си личи как "Плевен" е замазано и отгоре нанесено "Горна Оряховица".Сега този вагон пътува в състава на Янтрата.А има и още като него.
Този вагон е от новата композиция на "ПЛЕВЕН"-а, когато го пуснаха до Пловдив.
А интересно ми е дали 63-та серия от старата партида са до №040 или ще има омешани номера.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:43 pm
от VESO
Най - големият номер , който съм виждал за второкласен вагон е
039 , при това инвалиден.От първокласните съм срещал най - голям номер
010.
А ето го и 003 , направо радост за окото:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:46 pm
от Mario Evstatiev
Тогава новата партида 63-ки ще трябва да започва от 25 63 040 нагоре, така ли да разбирам?
Ако е така, то не е проблем да бъдат отделени и с нарочна заповед да се опоменат, че те са за Vмакс съгласно проектната документация.
А що се касае до 15 63 003 - не е лош вагона, но той не е бил на "ПЛЕВЕН"-а май. Иначе 63-003, 004, 005, 006, 007 и 008 са били плевенски вагони със сигурност. След като са им взети прототипните вагончета.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:05 pm
от VESO
В новата партида трябва първо да се уточни каква ще бъде серията и ако е пак 63 , то следва номерата да започват след тези , които са на старите вагони.Ако последният второкласен е бил 039 , значи новият ще е 040 и т.н.
Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 3:51 pm
от disell
Интересна работа , преди да модернизират вагоните , те можеха да се движат с максимална скорост до 120-140 км/ч ( 40-тите серии ) а след като сложат дисковата спирачка и подменят част от коша на вагона падат до 100 км/ч , ами то по-добре тогава само да сменят вътрешния интериор и да ги пускат веднага , вместо това УБВ да стават по-бавни и от ПВ

Публикувано на: Нед Сеп 20, 2009 1:02 am
от VESO
Още нещо за тези , които вероятно не са забелязали - новата партида , заснета в Дряново са инвалидни вагони - от
снимката се вижда , че местата във вагона са 65 - толкова , колкото са в
инвалидна 63-ка от старите.А нормален второкласен "Bmp" има 78 места , ето и
снимка.
За сравнение в
първокласен са 58.
Публикувано на: Нед Сеп 20, 2009 11:05 am
от Nikss
Брех на тез първокласни 63 големи разминавания в посочения брой места на шаблоните забелязах вчера... на първокласната 63 на
2602 пишеше, че местата са 75, на първокласната на Янтрата пък пишеше също 78, а тук виждам 58.

Ходи ги разбери кое е вярно, но предвид схемата 2+1 на редица е ясно, че са 58.

Публикувано на: Нед Сеп 20, 2009 11:52 am
от VESO
Точно.На първокласен вагон следва да са по - малко от второкласния.Инвалидният е по средата.
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 2:40 am
от 9teen8t9
Следя темата от много време и бих искал сега да се включа в дискусията.
Малко ми е странно, като чета песимистичните мнения, за номера на серията, и относно опастността от ограничение до 100кмч, заради бюрократични недорузомения.
Аз съм просто фен на железниците, а не инженер, машинист, или какъвто и да е железничар, и със сигурност нямам нужните познания, за да кажа дали рециклирането е успешно и в кой от 2та завода, правят най-добрите 63new generation или 65(както искайте ги наричайте).
Аз уча икономика, и това което виждат очите ми е единствено успех за България. В учебниците е пълно, с данни и информация за апогея на българската икономика, когато цялата държава е била пълна със заводи и предприятия. Сега единствено са останали разрушени цехове, стърчащи студени комини, и изоставени кранове.
Трябва да обърнем внимание, че са отделени пари, и че все пак някой се е сетил да направи нещо умно. Нещо, което е наистина печелившо, и всички нормални държави правят от години.
Трябва да се гордеем, че от България излизат вагони за 160кмч, а не ги влачиме до други държави и там да ни ги ремонтират много по-калпаво, и на двойна цена.
Честно ви казвам, мислех че тези заводи, са закрити. Много благо ми стана, че хората работят вътре, и че наистина се раздават. За парите които са дадени за рециклиране, изглеждат повече от чудесни.
Администрацията не е глупава. Ще оправят, номерацията, и новите вагони ще си се движат в много прилични скорости. Най-важното е сега ние да си ги пазим чисти, и здрави.
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 5:12 am
от Mario Evstatiev
Лично аз не съм изказвал ни най - малко песимистично мнение за рециклираните вагони от новата партида. Напротив - това, което видях ме радва много и единственото от което се опасявам е дали умните глави в БДЖ - ЕАД ще се сетят да разграничат по някакъв начин новите от старите вагони от серията, за да не попаднат и те в списъка на "скопените". Що се касае до технологиите и качеството - смятам, че за около 800 000 лв/вагон, това което получаваме е чудесно и ще задоволи нуждите на БДЖ поне в близките 7-8 години.
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 3:03 pm
от nikol4yy
Незнам за вас, но на мене ми се иска Г.Оряховица или по-точно "Янтрата" да "намаже" от новите вагони, защото знам че Г.О. ще се грижат дълго за тях.