Страница 9 от 18

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 2:16 pm
от Mario Evstatiev
85 97 003-9 е единственото бистро, което се задържа най - дълго в експлоатация. Аз имах щастието да пъгувам два поредни дни с него и останах доволен от обклужването.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 2:33 pm
от rexkos
А какво става с бистро номер 002, което не се движи от сума ти време. Дали изобщо има 10 пъти, в които да е излизало на влак ? :roll:

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 8:51 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:А какво става с бистро номер 002, което не се движи от сума ти време. Дали изобщо има 10 пъти, в които да е излизало на влак ? :roll:
С 002 не знам, но днес дочух от персонала на бистрото на 8611, че се обмисля спирането на всички бистра за планови ремонти, вероятно ревизия и смяна на колооси. Колегата се опасява да не се спрат трите вагона едновременно, тъй като това ще стане причина за загуба на интерес от страна на пътниците.

Иначе конкретно за 003, вагона е напълно изправен технически и за радост на някои мрънкала, купетата са отключени. Но днес тез мрънкала не се качиха във влака за да се уверят в това.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 12:25 pm
от bdz46
Вчера на 8611 и 8614 купетата си бяха отключени и даже населени (особено в 8614).

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:01 am
от Mario Evstatiev
Вчера 2610, както и 20223/20224 бяха с бистро № 85 97 001. На отиване към Лакатник с влак 20223, населеността в бистрото беше повече от добра, индикация за което бяха изпитите за норматив 60 - 70 бири. Персонала сколаса и бързо обслужи всички, като успяха да приготвят скорострелно и мезетата.

В Лакатник направих и няколко снимки на вагона:
Изображение

Изображение

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:10 am
от rexkos
Хах, някъде в белите страни има ли крайградски пътнически влак (и при това от селски тип), който да вози вагон тип-бистро с обслужващ персонал при това? Е ако много сме много назад от европейците, поне в това отношение сме ги надминали. :lol:
Бистро 85 97 001 по мои наблюдения трайно се е "присламчило" в композицията на 2611/2610 и "Лакатник Експрес". Бистро 85 97 002 обаче от няколко месеца се е загубило вдън земя - ни вест, ни кост за него. :roll:

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:49 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:...Бистро 85 97 002 обаче от няколко месеца се е загубило вдън земя - ни вест, ни кост за него. :roll:
Има вест за него и още как! Колегите вчера споделиха, че 002 е отново "в бокса". Което значи в "Надежда".

Освен това предтоят годишни ревизии и на трите бистра, поради което скоро ще бъдат извадени от съставите на влаковете и ремонтирани.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:24 am
от VESO
На "Сл.бряг" бистрото още се движи.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:28 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:На "Сл.бряг" бистрото още се движи.
Него май ще го спрат към края на месеца, за да могат да го подготвят овреме за новата композиция на 8611/8614. Ако се хванат да им направят и по една освежаваща боя, хич няма да сгрешат, особено на 001 и 002, които са надраскани. 002 е отвратително от едната страна.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 1:34 pm
от svd90
lok45111 написа:
VESO написа:На "Сл.бряг" бистрото още се движи.
Него май ще го спрат към края на месеца, за да могат да го подготвят овреме за новата композиция на 8611/8614. Ако се хванат да им направят и по една освежаваща боя, хич няма да сгрешат, особено на 001 и 002, които са надраскани. 002 е отвратително от едната страна.
Няма да е лошо , че са много надрасни наистина :? Даже Сл.бряговото може да го боядисат синьо направо :D

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:46 pm
от Nikss
svd90 написа:
lok45111 написа:
VESO написа:На "Сл.бряг" бистрото още се движи.
Него май ще го спрат към края на месеца, за да могат да го подготвят овреме за новата композиция на 8611/8614. Ако се хванат да им направят и по една освежаваща боя, хич няма да сгрешат, особено на 001 и 002, които са надраскани. 002 е отвратително от едната страна.
Няма да е лошо , че са много надрасни наистина :? Даже Сл.бряговото може да го боядисат синьо направо :D
А другите така ли да пътуват? Поне като ще се боядисва едното да се боядисват всичките :!: :evil: :idea: :arrow:

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 9:03 pm
от svd90
Nikss написа:
svd90 написа:
lok45111 написа: Него май ще го спрат към края на месеца, за да могат да го подготвят овреме за новата композиция на 8611/8614. Ако се хванат да им направят и по една освежаваща боя, хич няма да сгрешат, особено на 001 и 002, които са надраскани. 002 е отвратително от едната страна.
Няма да е лошо , че са много надрасни наистина :? Даже Сл.бряговото може да го боядисат синьо направо :D
А другите така ли да пътуват? Поне като ще се боядисва едното да се боядисват всичките :!: :evil: :idea: :arrow:
Че къде в поста ми пише да не се боядисват другите :lol: Давам идея просто Сл.бряговото да е сино , което няма да стане естествено. :lol:

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:33 pm
от bdz_bg
Днес 13,03,2010 БВЗР 8611/8614 "Слънчев бряг" нямаха бистро в състава си. :wink:

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 12:04 am
от Mario Evstatiev
bdz_bg написа:Днес 13,03,2010 БВЗР 8611/8614 "Слънчев бряг" нямаха бистро в състава си. :wink:
Значи и трите са извадени за ревизия едновременно. Това ще е добре, дано успеят да ги изкарат от 15-ти Април нататък, когато народ ще има...

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 9:34 pm
от Mario Evstatiev
Днес научих, че в петък бистрото на 8611/8614 е извадено след като се е върнало с 8614 поради повреда на отоплението.

2610 днес също беше без бистро. Тоест в момента нито едно не се движи.