Страница 9 от 20

Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 10:13 pm
от Nikss
Тогава 2611 и 2610 още си бяха с купейните вагони, просто 74-ките не достигаха и бяха пуснали 47-ца, за да бъдат 4 второкласните вагони. :)

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 12:22 am
от 07
VESO написа:2611 с 47-ца? Да не е ползвала трасе , или е била допълнително пусната за лятото?
Аз съм нацелвал 47ца във 2612 през август 2006та, от синята тапицерия и потенето ме изби на страхотен сърбеж (бях със шорти).....

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 9:27 am
от Mario Evstatiev
На 2612 през 2005/6/7 г. съм виждал както 47-ци, така и второкласни 40-ки с твърди седалки и кожена тапицерия. След това пускаха по една 47-ца на опашката, после я замениха с 50-ка.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 8:28 pm
от Nikss
Великденските празници 2007 г. БВ 2613 достигаше до внушителните 9 вагона - 8 второкласни и първокласен, като в началото бяха 50-ки и 74-ки, а допълнителните 47-ци бяха най-отзад. 8) :D На опашката на 2611 също като допълнителни се мяркаха по 2 47, на 2601 също съм виждал допълнителна 47, тази година беше.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:54 pm
от VESO
Nikss написа:Бря... аз кат видя 50-ки много добре ги оглеждам преди да се кача. :lol: :D Помните много добре тая година кат се прибирах с 8626 къде се качих и защо. :wink: :arrow: Предпочитам 43-ка пред мръсна 50-ка и с неработещо осветление. :twisted:
Оо , зависи , има такива 50-ки , има и такива , а пловдивските изглеждат така.В първите е ужасно , но за съжаление , когато пътувам в 8626 , случвам или на тях , или на тези.Във вторите (със синята тапицерия) е малко по - добре , но пловдивските си ги предпочитам пред останалите.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:57 pm
от Nikss
От показаното на снимките пловдивската 50-ка е най-добре модифицирана. :D А уж почнаха на 50-ките с кожена тапицерия да им правят ревизия и да им слагат от синята, която е масово разпространена вече по 63-ките и 74-ките и тук-таме на 47-ците. Пътувал съм в 5052 2150 002 на 383 и е с такава тапицерия. С нея е приятно да се пътува, но си спомням 2005 и 2006 г. как много често попадах на оригинални 50-ки на БВ по 2-ра, доста разпространени бяха и на КПВ-тата. :?

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:01 pm
от rexkos
VESO написа:В първите е ужасно , но за съжаление , когато пътувам в 8626 , случвам или на тях , или на тези.Във вторите (със синята тапицерия) е малко по - добре , но пловдивските си ги предпочитам пред останалите.
Интересна работа. По форумите не веднъж са изказвани негативни мнения за състава 8626, сякаш за него избират вагоните, спечелили конкурс по мръсотия. През последната година аз лично съм пътувал с този влак 7-8 пъти, и все съм оставал с положително мнение за композицията му. Досега всеки път съм случвал на чисти и уютни 74-ки, но никога и на 50-ки. :roll:

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:03 pm
от VESO
Nikss , да направя едно малко уточнение - тапицерията не е точно същата.Забележи , че на 50-ката от снимката синьото е на по - големи квадратчета.Докато 74-ките изглеждат така.От тази тапицерия се слага и на 63-ките.
Между другото , масово сред софийските 50-ки е разпространена синята тапицерия.Или обаче аз съм карък , или някой , който нарочно иска да се гаври с пътниците пуска на нощните влакове 50-ки с червена или кафява тапицерия.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:05 pm
от Nikss
Уточнение не трябва тъй като се срещат и от 2-та вида сини тапицерии на 50-ките. :wink: На 5621/5624 2007 г. когато пътувах за Петрич също се возих в такива с тапицерия като на ревизираните 74, дори на връщане в състава на 5624 всички второкласни вагони (3 50-ки бяха и 1 второкласна 40-ка) бяха с такава синя тапицерия, а първокласната 40-ка беше с една противна тъмночервена тапицерия на ивици по средата и доста мръсна при това. :x

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:06 pm
от Saruman
rexkos написа:Интересна работа. По форумите не веднъж са изказвани негативни мнения за състава 8626, сякаш за него избират вагоните, спечелили конкурс по мръсотия. През последната година аз лично съм пътувал с този влак 7-8 пъти, и все съм оставал с положително мнение за композицията му. Досега всеки път съм случвал на чисти и уютни 74-ки, но никога и на 50-ки. :roll:
Да имам твоя късмет и аз, винаги да пътувам в чисти и уютни вагони.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:06 pm
от VESO
rexkos написа:....
Интересна работа. По форумите не веднъж са изказвани негативни мнения за състава 8626, сякаш за него избират вагоните, спечелили конкурс по мръсотия.....
Ами аз неслучайно писах на Белева за състава.Дори и снимки бях пуснал.А тук дори се вижда на клип пристигането на бързия на Пзк и може да се види какъв е първия вагон след локомотива.Датата е 21-ви ноември.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:08 pm
от Nikss
Отлично си спомняте на 01.05. т.г. когато се качих от Сз в 8626 какви бяха вагоните, дори имаше време да се направи оглед на състава и видяхте къде се качих, казал съм ви след като се прибрах и защо съм предпочел там да се кача. 8)

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:13 pm
от VESO
Първият след локомотива беше 74-ка , имаше 50-ки , exDB , където се качиха Nikss и дядо му , а първокласният беше 40-ка.Въобще шарена работа.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:17 pm
от Vancho
VESO написа:
rexkos написа:....
Интересна работа. По форумите не веднъж са изказвани негативни мнения за състава 8626, сякаш за него избират вагоните, спечелили конкурс по мръсотия.....
Ами аз неслучайно писах на Белева за състава.Дори и снимки бях пуснал.А тук дори се вижда на клип пристигането на бързия на Пзк и може да се види какъв е първия вагон след локомотива.Датата е 21-ви ноември.
Горките те... Имали някакъв мръсен влак, ау ужас... Имали безкупейни на бързи влакове до Варна и Бургас ... какво е това чудо, ненормална работа. 63 ките им вибрират при скорост над 100. Леле... Ццц... Може да са безкупейни, но от тях не капе при дъжд, нали.... Междувагонното пространство случайно не е пързалка ... От прозорците не духа посред зима... Не сте се виждали бърз влак с чамуга, не ви прекъсват посред зима пътя, нали ? За конска 47 ца която дори няма къде багажа си човек да остави не сте и чували... Айде стига сте се оплаквали. Приемете че има и много по зле от вас и злобейте че те са в Северна БЪлгария... Ако щете мислете за РусЕ, Габрово, Търново и каквото си щете... Просто си трайте, щото сте на светлинни години пред някои други.. А уж компанията е една, пък мери с различен аршин... Тука ще има по много, там няма да има никак...

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 9:35 pm
от VESO
Ааа , Ванчо ще извиняваш , но знаеш ли как се познава , че тази 74-ка е русенска? И тази , и тази.При нас не идват такива.
Затова всеки с проблемите си - вие ревете от конските 47-ци , ние ревем от неприятните 50-ки.Ние имаме влак с бистро , вие имате влак с бюфет.Имаме DESIRO , и вие имате , макар и пътуващо до гара на 93 км от Русе. Имаме 63-ки , даже и при вас в съставите на международния понякога идват.Имаме от "новите" спални вагони , и при вас онзи ден "44.123" каза , че е видял.
Така че нещата не са много по - различни. :D Нормално е всеки да иска повече от това , което има при него.Нали трябва да се развиваме нагоре.