Страница 9 от 28
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 12:39 pm
от 42 072.9
Не можеш да ме разбереш, депо Мездра не обслужва БВ в участъка от Мездра до ГО(за пример). Също така обслужват доста товарни влакове и новото преводно число ще намали нормата на локомотива, което също е неизгодно.
При тази скорост от 130км/ч с тези 3 вагона(не съм виждал ПВ в този участък с повече вагони) спирачния път ще е доста голям а от спирка до спирка според мен не може да се изпълни скоростомера, камоли да спреш.
Приеми, че е неизгодно.
А 44 140 като е за 130км/ч докато депо Мездра караше кардамеца колко пъти са я пуснали на тоя влак?-аз не я видях нито един път, дано поне веднъж да е отишла до Варна.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 2:45 pm
от bdz46
Мездра карат по 2-ра линия само ПВ, които са до 110км/ч, защото се осигуряват на 76%. Както 44 158, така и 44 140 са безсмислени за това депо.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 6:32 pm
от lok43r
45 140 стана 44 140 и работи в Мездра с което считам че горенаписаните коментари са несадържателни т.к. нищо не пречи и 158 да има същата съдба.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 6:37 pm
от Mario Evstatiev
lok43r написа:45 140 стана 44 140 и работи в Мездра с което считам че горенаписаните коментари са несадържателни т.к. нищо не пречи и 158 да има същата съдба.
Аз също съм на мнение, че ако се намерят колооси за нея, няма никакъв проблем да премине в серия 44. Но нека за сега да се молиме да я направят, пък другото е лесно

Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 6:40 pm
от bdz46
lok43r написа:45 140 стана 44 140 и работи в Мездра с което считам че горенаписаните коментари са несадържателни т.к. нищо не пречи и 158 да има същата съдба.
Естествено че си работи 44 140, но няма къде да я карат със 130. По 7-ма няма повече от 90, а по 2-ра Мездра не карат БВ. Неслучайно до скоро М имаха само 45.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 8:29 pm
от 46 242
".....аз имам едно видео със 130км/ч на видеокамера но колкото и да го мъчиме все се сваля на компа като повреден файл,...."
"....То ние в Мз разбичихме 140 и 95 със скорости над 100 на плевенския пътник,а пък ти си взел да се съмняваш и облягаш на думите на двама човека за Сф........"
"....преди около два месеца с 44-95,даже един колега щеше да качва клипче на 44140 със 120км/ч ...."
"....че сме пресекли със 130км/ч гарата,на стрелките бяхме със 111-112км/ч и то при положение че във входните всичко беше на мах!..."
Lok 44 140..
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 9:24 pm
от bdz46
Кой плевенски пътник? Къде са карали със 120? Къде са минали със 111 през гарата?
Аз нищо не разбрах от всичко това.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 9:49 pm
от Nikss
Плевенски пътник може да се казва на 20133 или 20132.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 10:04 pm
от bdz46
Nikss написа:Плевенски пътник може да се казва на 20133 или 20132.
Може, ама ПВ са до 110км/ч, къде ти 120 и 112 в гара...
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 10:20 pm
от bdz46
Има и гари, където се минава със 130 по права, но лок депо Мездра няма влакове за повече от 110. На тях серия 44 не им трябва, по-голямата скорост е неизползваема, а нормата е по-малка.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 10:21 pm
от 46 242
bdz46 написа:Nikss написа:Плевенски пътник може да се казва на 20133 или 20132.
Може, ама ПВ са до 110км/ч, къде ти 120 и 112 в гара...
BV 2637/2636, mai mesets.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 10:26 pm
от bdz46
Така може.
Публикувано на: Чет Юли 12, 2007 7:00 am
от Mario Evstatiev
Те мездренлии докато караха 2637 само два пъти са били с
44 140.1 
Но от осведомени източници знам, че са карали по книжка - разписание с нея. Друг е въпроса, че при 130 влака е много разтегнат.
Публикувано на: Чет Юли 12, 2007 10:09 am
от 42 072.9
Казуса беше, че при наличието на електровоз за 130км/ч употребата му няма да е ефективна, но да оставим до тук предвид сложната обстановка в системата.
Публикувано на: Чет Юли 12, 2007 10:53 am
от Nikss
Ако депо МЕЗДРА осъзнаят,че този електровоз за 130 км/ч им е ненужен и,че няма къде да го карат с толкова защо не направят смяна за 45-ца с някое депо?