Страница 9 от 16
Re: 55-228
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 5:53 pm
от shotik
lok45111 написа:
А радиостанциите, за тях кажи нещо повече. Тази в кабината си седи там заедно със стабилизатора БПЛ-3. Преносимите висят на стената в депото, осиротели...
Радиостанциите ги поръчах в завод в гр.Гоце Делчев,след като се получи разрешение за ползването им,но то беше работено от зам.директор на мелницата.
Аз с трабанта ,който имах тогава отидох до там ,представих всички документи ,приеха поръчката и след известно време ми се обадиха ,че е готова и ходих да ги вземе.Но това бяха само преносимите станции.След като напуснах през 1990 г ,колегите са поискали разрешение за голяма станция ,защото между бетонните постройки се е губела връзката,а тогава се работеше и с по 15-18 вагона.
Това е което мога да пиша за радиостаннциите.
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 6:42 am
от Mario Evstatiev
Те станциите още са си там, но не се работи с тях. Дори не знам дали на преносимите батериите са читави. Иначе 55 228 се държи геройски, въпреки, че скоро ще и трябва ремонт.
55-228
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 5:44 pm
от shotik
Локомотивът е с малко изминати километри,1990 г бяха 22000 км,сега да са най - много 60000 км.Мотора също е на малко моточасове,защото се спираше в депото и се ползваше зарядното и стартерно устройства,терена е хоризонтален и вагоните са малко,почти не излиза навън,а ако излезе , то е до депо за по - голям ремонт.
Поне аз така знам.
Публикувано на: Сря Сеп 29, 2010 6:54 pm
от Mario Evstatiev
55-228 на "София Мел" АД се стяга за ТП2, на хаир да и е

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 8:17 am
от stankos
За времето на ТП-то Павчо ли ще прави маневрата ?

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 9:32 am
от Mario Evstatiev
Идната седмица, най-сетне след дълги години без ремонти:
55-228 ТП2 + ПРСС
За времето на ремонта, заместващ локомотив маневра мелница: V10В "ПАВЕЛ"
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 11:54 am
от VESO
По темата - в
това мое мнение съм добавил локомотивът 55-37 , собственост на мини "Перник" ,
снимка на който попаднах в Интернет.
Да напомня - другата машина от серията , намираща се там е 55173-9 и нея съм я заснел на 1-ви април т.г.

Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 5:39 am
от Mario Evstatiev
Вчера на 55-228 се извърши ПРСС, днес ще се правят ФП и СП. Машината към вчерашна дата беше с оригиналните си румънски маншети на спирачните цилиндри, което изуми бригадата. Кран-машиниста на пулт І също е оригиналния исе оказа, че болтовете му са запекли така, че няма отвиване. Днес ще се търси заварчика да ги издуха, за да се качи отревизирания кран-машинист.
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 8:29 pm
от Mario Evstatiev
lok45111 написа:Вчера на 55-228 се извърши ПРСС, днес ще се правят ФП и СП. Машината към вчерашна дата беше с оригиналните си румънски маншети на спирачните цилиндри, което изуми бригадата. Кран-машиниста на пулт І също е оригиналния исе оказа, че болтовете му са запекли така, че няма отвиване. Днес ще се търси заварчика да ги издуха, за да се качи отревизирания кран-машинист.
UPDATE
Румънското изчадие 55-228 вчера и днес беше ТП-2 и направо си глътнах граматиката от всичко това, което видях и отстранихме с моята бригада по него...
1. Дизеловият двигател беше аблсолютно на ПОПЛЕСЪК - запекли дюзи, течеше от където може човек да се сети(и откъдето не), чукаше, тракаше и какво ли още не, а за изненада на всички, между капаците на 1-ва и 2-ра глави си намерихме "полог" от перушина и ПЛЪШИ ДЪДРОНКИ:
2. По механиката положението не бе по-розово. Калодки извън бандажа, лашнати болтове и прочие други дивотии. Отделно машината ще трябва да ходи на струг, защото има козирки на бандажите - нещо, което за първи път виждам до сега и явно е плод на тотално безхаберие или някаква румънска измишльотина!
3. По ел.- инсталацията, жичкаджията си затри цял ден да оправя бакиите на липсата на ремонт. Броя на сменените кабелни обувки го загубих, отделно имаше проблем с пусковия контактор, който бе разглобен и контактите запилени колкото да закрепят до МПР, когато ще се сменят. Но пък и там имахме уникалната снимка - това по-долу се води "ел. връзка"
4. По въздушната инсталация - там направо не ми се коментира. Факт е, че машината бе с румънските оригинални маншети на СЦ, а кран-машиниста на 1-ви пулт бе свален с основата, тъй като болтовете на същия не се лашнаха по никакъв начин...
Като цяло, след два уикенда труд, машината е закрепена и работи добре. Днес се направиха функционални проби и нямаше ядове, дано така е и за напред. За протокола ще кажа само какво се смени на този ремонт:
1. Дюзи - 6 бр
2. Комбиниран маслен филтър - 1 бр
3. Горивни филтри - 2 бр
4. Кран-машинисти - 2бр
5. Кран-машинисти директна спирачка - 2 бр
6. Маншети на СЦ - 4 бр
7. Калодки - 16 бр
Отделно не броим елементите, които се ремонтираха, ревизираха и възстановиха. И забравих течовете от хидростатиката, както и неработещото СМЖ. Абе пълно приключение.
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 8:06 pm
от 44.123
ДП ТСВ - Горна Оряховица /седалище Лясковец/
55.178
55.208 /ПР/
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:26 pm
от 44142
55027, 55074, 55092, 55113, 55139, 55161 и 55164 са бракувани.
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 11:44 am
от Mario Evstatiev
От 12:20 часа е дадено трасе за скоростно-спирачна проба на ДЛ 55-071 в участъка София - Искър(Казичене) след извършена ПРСС. Ще участвам в пробата, тъй, че ако има време ще се снима.
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 7:06 pm
от Mario Evstatiev
lok45111 написа:От 12:20 часа е дадено трасе за скоростно-спирачна проба на ДЛ 55-071 в участъка София - Искър(Казичене) след извършена ПРСС. Ще участвам в пробата, тъй, че ако има време ще се снима.
СНИМКИ:
1. На излизане от депо София(червеното е сложено за изолирано движение към Ик)
2. На гара Искър, чакайки трасе да се приберем към София
3. Набиране на скорост за поредното задържане

Публикувано на: Пет Ное 19, 2010 9:27 am
от stankos
И аз да отчета малко дейност !
На гара Горна баня обслужваща работните влакове сменящи звена в междугарието Горна баня - Захарна фабрика .
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 3:36 pm
от Tramway
На 10.11.2010г от военните складове на бившата гара Со бяха извадени 55-178 и 55-208, дотогава скрити в някакви халета, и бяха избутани с един седмак до Дл, от където след завъртане на седмака заминаха към ГО, и от там в неизвестна посока. В депото не влязоха.