lok45111 написа:Вчера на 55-228 се извърши ПРСС, днес ще се правят ФП и СП. Машината към вчерашна дата беше с оригиналните си румънски маншети на спирачните цилиндри, което изуми бригадата. Кран-машиниста на пулт І също е оригиналния исе оказа, че болтовете му са запекли така, че няма отвиване. Днес ще се търси заварчика да ги издуха, за да се качи отревизирания кран-машинист.
UPDATE
Румънското изчадие 55-228 вчера и днес беше ТП-2 и направо си глътнах граматиката от всичко това, което видях и отстранихме с моята бригада по него...
1. Дизеловият двигател беше аблсолютно на ПОПЛЕСЪК - запекли дюзи, течеше от където може човек да се сети(и откъдето не), чукаше, тракаше и какво ли още не, а за изненада на всички, между капаците на 1-ва и 2-ра глави си намерихме "полог" от перушина и ПЛЪШИ ДЪДРОНКИ:
2. По механиката положението не бе по-розово. Калодки извън бандажа, лашнати болтове и прочие други дивотии. Отделно машината ще трябва да ходи на струг, защото има козирки на бандажите - нещо, което за първи път виждам до сега и явно е плод на тотално безхаберие или някаква румънска измишльотина!
3. По ел.- инсталацията, жичкаджията си затри цял ден да оправя бакиите на липсата на ремонт. Броя на сменените кабелни обувки го загубих, отделно имаше проблем с пусковия контактор, който бе разглобен и контактите запилени колкото да закрепят до МПР, когато ще се сменят. Но пък и там имахме уникалната снимка - това по-долу се води "ел. връзка"
4. По въздушната инсталация - там направо не ми се коментира. Факт е, че машината бе с румънските оригинални маншети на СЦ, а кран-машиниста на 1-ви пулт бе свален с основата, тъй като болтовете на същия не се лашнаха по никакъв начин...
Като цяло, след два уикенда труд, машината е закрепена и работи добре. Днес се направиха функционални проби и нямаше ядове, дано така е и за напред. За протокола ще кажа само какво се смени на този ремонт:
1. Дюзи - 6 бр
2. Комбиниран маслен филтър - 1 бр
3. Горивни филтри - 2 бр
4. Кран-машинисти - 2бр
5. Кран-машинисти директна спирачка - 2 бр
6. Маншети на СЦ - 4 бр
7. Калодки - 16 бр
Отделно не броим елементите, които се ремонтираха, ревизираха и възстановиха. И забравих течовете от хидростатиката, както и неработещото СМЖ. Абе пълно приключение.