Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще падне голяма мъка. Най умното ще е да се възстанови 143 която е бившата 168 и 45148, поне са от една доставка. Ще почакаме и ще видим.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Ще падне голяма мъка. Най умното ще е да се възстанови 143 която е бившата 168 и 45148, поне са от една доставка. Ще почакаме и ще видим.
Да, най-добре да се възстановяват еднотипни доставки.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

44142 написа:44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.
Няма логика в това, защото 2615 е Сф-Ва а 2636 Кардам-София, как като стигне във варна ще се връща от Кардам :D
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ще има да се радва бригадата на 2636. :D
RAILWAYSTATION написа:
44142 написа:44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.
няма логика в това защото 2615 е сф-варна а 2636 кардам-сф как като стигне във варна ще се връща от кардам :D
След като стигне 2615 във Варна, се сменя на перон с бригадата за "Албената". Бригадата кара електровоза изолиран до Синдел и от там чака да дойде влака с 07 серия(понеже не е електрифицирано към Кардам), сече се дизела, прикача се електровоза и така до София.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много ще има да се радва бригадата. Така блъска на отбивачки този локомотив, че не е човешко. :?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Те са тренирани. :D Поне е дебела машината, лека по лека и така.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хронична липса на резервни части от всякъде... просто това е положението и не знам как ще се продължава напред... сега е толкова зле, че едва ли може да се потъне още по-надолу... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Хронична липса на резервни части от всякъде... просто това е положението и не знам как ще се продължава напред... сега е толкова зле, че едва ли може да се потъне още по-надолу... :?
Оооохохо, може да се дълбае под дъното. Възможностите са неизчерпаеми.
44142 написа:Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.
ГПР-то на 44-098 не е почвано, защото се прави 44-096. А и 61-007 клечи на канала, и по нея се работи.
В никакъв случай не търси логика в решенията на началството. Решенията се взимат съобразно висшестоящи нареждания, а понякога висшестоящите нареждания не отчитат конкретните особености или въобще нямат смисъл и логика.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

100-цата има проблем с АБ, най-вероятно и скапан предпазител.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

На 44 140 и 45 177 предстои ли им скоро да влизат за някакви големи ремонти, че като гледам са много зле на вид?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

42 072.9 написа:100-цата има проблем с АБ, най-вероятно и скапан предпазител.
Затова, тази сутрин след 2636 отиде в ПД.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес е ТП 44100.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Georgi Dimitrov написа:На 44 140 и 45 177 предстои ли им скоро да влизат за някакви големи ремонти, че като гледам са много зле на вид?
Ти недей гледа външния вид, важно е вътре как са... 140 трябва да спира за КР, скоро не съм я мяркал, преди 2-3 месеца я спряха, но после я пуснаха с протокол поради огромния дефицит за електровози в Мездра. 177 до скоро беше на ограда, но не за ремонт, а за четки на ТД. Доколкото знам, преди 3,5 г. беше ГПР, сега не знам какво й предстои. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация