
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Да, най-добре да се възстановяват еднотипни доставки.44142 написа:Ще падне голяма мъка. Най умното ще е да се възстанови 143 която е бившата 168 и 45148, поне са от една доставка. Ще почакаме и ще видим.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Техник
Ще има да се радва бригадата на 2636. 

След като стигне 2615 във Варна, се сменя на перон с бригадата за "Албената". Бригадата кара електровоза изолиран до Синдел и от там чака да дойде влака с 07 серия(понеже не е електрифицирано към Кардам), сече се дизела, прикача се електровоза и така до София.RAILWAYSTATION написа:няма логика в това защото 2615 е сф-варна а 2636 кардам-сф как като стигне във варна ще се връща от кардам44142 написа:44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.


Оооохохо, може да се дълбае под дъното. Възможностите са неизчерпаеми.Nikss написа:Хронична липса на резервни части от всякъде... просто това е положението и не знам как ще се продължава напред... сега е толкова зле, че едва ли може да се потъне още по-надолу...
ГПР-то на 44-098 не е почвано, защото се прави 44-096. А и 61-007 клечи на канала, и по нея се работи.44142 написа:Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.
В никакъв случай не търси логика в решенията на началството. Решенията се взимат съобразно висшестоящи нареждания, а понякога висшестоящите нареждания не отчитат конкретните особености или въобще нямат смисъл и логика.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ти недей гледа външния вид, важно е вътре как са... 140 трябва да спира за КР, скоро не съм я мяркал, преди 2-3 месеца я спряха, но после я пуснаха с протокол поради огромния дефицит за електровози в Мездра. 177 до скоро беше на ограда, но не за ремонт, а за четки на ТД. Доколкото знам, преди 3,5 г. беше ГПР, сега не знам какво й предстои.Georgi Dimitrov написа:На 44 140 и 45 177 предстои ли им скоро да влизат за някакви големи ремонти, че като гледам са много зле на вид?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори