Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето за какво могат да се използват вагоните серия 43:
http://www.vbox7.com/play:bc25b585
:lol: :lol: :lol:
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

Ох боже! ...
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тоя да не се опитва с тия чалъми да си плати билета за влака...? :lol:
Мнения: 21
Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 6:40 pm
Местоположение: София

Мнение от 44076 »

Леле какви преувеличения, какво нещо, ставал си на парцал от пътуването с въпросните вагони и т.н :? Пътувах от По до Пд с 43 серия 1 класа - е нищо ми нямаше! Даже повече ми хареса от колкото клюкарника серия 63 на отиване, който вози ужасно - МНОГО ПРЕУВЕЛИЧАВАТЕ.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Приятел , ти от България ли си? :shock: :shock: :shock: Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа:Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Ако пътуваш само от София до Тулово изглеждаш като изстискан лимон, дрехите ти се смачкват и на нищо не приличаш (вероятно от теснотията, още повече когато вагонът е пълен), а какво остава до Варна. :shock:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Абе момче, ти от луната ли падаш...? Бих ти предложил да пътуваш освен с нощния до Варна, пробвай и 8686/7 през лятото...
И в 63-та серия и в 33/43/45 серия ЕхDB кашони положението с клюките е същото...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Единственото хубаво нещо на тези вагони е , че са сравнително чисти и спретнати (поне засега). Не ми се мисли какви ще станат след няколко години.
Мнения: 21
Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 6:40 pm
Местоположение: София

Мнение от 44076 »

VESO написа:Приятел , ти от България ли си? :shock: :shock: :shock: Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Не, не съм от Албания! Нито съм немец! И не съм съгласен, че цялото отделение те гледа :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За EX-DB вагоните има различни мнения от различни хора. Някои ги одобряват, други не. Ще изкажа мнение от гледната точка на машинстите. Преди около 15 г. ПВ 2101/2102 (сегашните 20110/20111) са били в състав от цели 7 вагона серия 20 47. Само чукваш кранмашиниста на L-чето и всичко кове, а с 45-ците на 1 атмосфера не държи. :o Сегашните 3 вагонни пътнически влакове и изобщо пътнически влакове с по-малко от 5 вагона са си чиста пародия. Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2' - в повечето случаи влакът идва с 3-4' аванс при което се събират 5-6', които са достатъчни, но едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:с 45-ците на 1 атмосфера не държи. :o
Каква е тая вашата 1 атмосвера?!
При нас на една атмосвера с такива вагони ще се залепиш за челното стъкло. Това са може би най-държащите вагони в София в момента.
Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2'
20111 стоеше 30' не за смяна на бригадите, а защото го газеше 4613 и правеше разни връзки. Смяна на бригадата става за 2-3', което се и прави на много места за толкова време.
едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Разликата между едното време и другото време е, че сега няма предпътен преглед. Всичко друго си е същото.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не е точно като едно време - сега не се ходи до депото да взимаш пътния лист. А иначе знам, че държат много при движение на влак, май при пробата трябва повече да задържиш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.

При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.
В Червен Бряг доколкото знам вече няма деломайстор.
bdz46 написа:При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.
За да се установи какъв е спирачния ефект на влака си има ПРОБНО ЗАДЪРЖАНЕ. Съкратената проба цели само да се установи безпрепядственото преминаване на въздуха по цялата дължина на главния въздухопровод.

Що се касае до вагоните серия 43 и 45, има такива, които държат много добре, има и такива, които държат по - зле от 74-та серия. И все пак дължината на влака също оказва влияние.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация