http://www.vbox7.com/play:bc25b585



Ако пътуваш само от София до Тулово изглеждаш като изстискан лимон, дрехите ти се смачкват и на нищо не приличаш (вероятно от теснотията, още повече когато вагонът е пълен), а какво остава до Варна.bdz46 написа:Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Не, не съм от Албания! Нито съм немец! И не съм съгласен, че цялото отделение те гледаVESO написа:Приятел , ти от България ли си?![]()
![]()
Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Каква е тая вашата 1 атмосвера?!Nikss написа:с 45-ците на 1 атмосфера не държи.![]()
20111 стоеше 30' не за смяна на бригадите, а защото го газеше 4613 и правеше разни връзки. Смяна на бригадата става за 2-3', което се и прави на много места за толкова време.Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2'
Разликата между едното време и другото време е, че сега няма предпътен преглед. Всичко друго си е същото.едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
В Червен Бряг доколкото знам вече няма деломайстор.bdz46 написа:А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.
За да се установи какъв е спирачния ефект на влака си има ПРОБНО ЗАДЪРЖАНЕ. Съкратената проба цели само да се установи безпрепядственото преминаване на въздуха по цялата дължина на главния въздухопровод.bdz46 написа:При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.