http://www.vbox7.com/play:bc25b585
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Приятел , ти от България ли си?
Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Ако пътуваш само от София до Тулово изглеждаш като изстискан лимон, дрехите ти се смачкват и на нищо не приличаш (вероятно от теснотията, още повече когато вагонът е пълен), а какво остава до Варна.bdz46 написа:Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Не, не съм от Албания! Нито съм немец! И не съм съгласен, че цялото отделение те гледаVESO написа:Приятел , ти от България ли си?![]()
![]()
Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
За EX-DB вагоните има различни мнения от различни хора. Някои ги одобряват, други не. Ще изкажа мнение от гледната точка на машинстите. Преди около 15 г. ПВ 2101/2102 (сегашните 20110/20111) са били в състав от цели 7 вагона серия 20 47. Само чукваш кранмашиниста на L-чето и всичко кове, а с 45-ците на 1 атмосфера не държи.
Сегашните 3 вагонни пътнически влакове и изобщо пътнически влакове с по-малко от 5 вагона са си чиста пародия. Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2' - в повечето случаи влакът идва с 3-4' аванс при което се събират 5-6', които са достатъчни, но едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Каква е тая вашата 1 атмосвера?!Nikss написа:с 45-ците на 1 атмосфера не държи.![]()
При нас на една атмосвера с такива вагони ще се залепиш за челното стъкло. Това са може би най-държащите вагони в София в момента.
20111 стоеше 30' не за смяна на бригадите, а защото го газеше 4613 и правеше разни връзки. Смяна на бригадата става за 2-3', което се и прави на много места за толкова време.Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2'
Разликата между едното време и другото време е, че сега няма предпътен преглед. Всичко друго си е същото.едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Администратор
В Червен Бряг доколкото знам вече няма деломайстор.bdz46 написа:А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.
За да се установи какъв е спирачния ефект на влака си има ПРОБНО ЗАДЪРЖАНЕ. Съкратената проба цели само да се установи безпрепядственото преминаване на въздуха по цялата дължина на главния въздухопровод.bdz46 написа:При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.
Що се касае до вагоните серия 43 и 45, има такива, които държат много добре, има и такива, които държат по - зле от 74-та серия. И все пак дължината на влака също оказва влияние.
64.19
Информация
Модератори