Страница 8 от 27
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:22 pm
от VESO
Общо в депо Димитровград има 12 зачислени дизелови локомотиви от серията - 06025-1 , 06040-0 , 06059-0 , 06063-2 , 06077-2 , 06082-2 , 06083-0 , 06088-9 , 06094-7 , 06096-2 , 06106-8 и 06115-0.Някой знае ли кои от тях са в движение и кои ще се бракуват?
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:38 pm
от shenolco_81
В движение
06-77
06-82
06-83
06-88
06-96
06115 с чисто нови бандажи
Чакащи ремонт
06-25
06-59
06-63
06-94 спряна за бандажи
06-102
06-40 предадена на депо Стара Загора
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:50 pm
от VESO
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 7:03 am
от Mario Evstatiev
Въпрос към колегата Шенол:

Има една машина 60 010, която май е удряна или нещо такова, спомням си, че пултовете бяха леко побългарявани, тя не е ли също на депо Димитровград?
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 8:40 am
от 44-134
06 010 се е палила едно време и за това е с побългарена кабина. Води се пловдивска.
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 11:08 am
от shenolco_81
Да Пловдивска е но в момента пак работи в депо ДГ скоро нали имаше удар на прелез до Свиленград пак участваше 06-010
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:41 pm
от Mario Evstatiev
Добри новини за софийските 06-ци!
От днес започва подготовката на спрените машини за експлоатация, тъй като по наряд от утре са дадени да работят. Мините тръгват, с което се обнадеждаваме и за увеличаване на превозната дейност, с което се ангажират локомотиви, машинисти и помощници, машините ще правят километри за ремонти и ще има работа и в ремонта доста. Още повече, че повечето 06.ци скоро ще започнат да влизат за ГРСС и ПРСС. В момента се екипират и подготвят за работа 06 029, 06 042, 06 119, 06 122, 06 127.
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:56 pm
от Nikss
Това е много добре, дано повече такива застоявания (макар и некратки както се видя) да няма.

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:00 pm
от refil
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:01 pm
от VESO
А защо са само до 063 (поне моят компютър ги показва до този номер)?
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:03 pm
от refil
Пуснах и втората част.Извинявам се

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:12 pm
от VESO
Точно това , което исках да видя - предприятието ЦМЕК (от 2007-та след обединението стават с общото име "ТЕЦ") Марица Изток е закупило 3 машини от серията - 06067-3 , 06079-8 и 06113-5.Наско бе снимал
първия , който за кратко бе гостенин в депо Пловдив.Вижте и инфото за 06123-4 , машината по - късно е отчислена от локомотивния парк на БДЖ и продадена в Полша - нещо , което не е отразено в таблицата и ме учуди.
Локомотивът с най - голям номер , който знам е софийският 06128-3.За 129 и 130 досега не съм чул нищо , предполагам машините са бракувани и нарязани.
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:18 pm
от Mario Evstatiev
06 123.4 е продаден на поляците да!
06 129 и 06 130 са бракувани, единия е бил собственост на депо София, другият Старозагорски. Освен това 06 110.5 е бракуван през 1992 г., когато след удар с ЕВ 802 "Слънчев бряг" става една от най - тежките в историята на БДЖ трагедии.
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:33 pm
от VESO
Забелязах друго интересно нещо - 06009-5 е обявен за музеен експонат.Къде ли е сега тази машина? Най - малкият номер , който съм срещал е 010 на депо ПО.
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:35 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Забелязах друго интересно нещо - 06009-5 е обявен за музеен експонат.Къде ли е сега тази машина? Най - малкият номер , който съм срещал е 010 на депо ПО.
06 009.5 вероятно е бил на депо Стара Загора и при тези обстоятелства се намира или в Калояновец, или някъде в депото, вероятно без номера. Има и друг вариант - да е нарязан. По - скоро обаче си мисля за Калояновец, някъде вътре в базата. Не бих се учудил и за Асеново, но не ми се вярва чак там да е.