Страница 8 от 28

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 8:08 pm
от VESO
A oт къде идваше пътника , тръгващ от Моната в 18:00 , понеже в обратното разписание го няма да заминава от Бойчиновци?

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 8:12 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:A oт къде идваше пътника , тръгващ от Моната в 18:00 , понеже в обратното разписание го няма да заминава от Бойчиновци?
Мисля, че са идвали с пътника с "каруците" от Бо вечер и седят там до другия ден. Някаква такава врътка беше. 1997/1998 г. имаше ПВ от Лом, който идваше до Мон и от там само се въртеше машината и обратно за Бо.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 8:20 pm
от VESO
А помниш ли влакът Кюстендил - Монтана? :D След пристигането си в крайната гара , се връщаше към София , от където на другия ден заминаваше за Кю и историята започваше отначало.Композицията бе съставена от тези вагони.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 8:27 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:А помниш ли влакът Кюстендил - Монтана? :D След пристигането си в крайната гара , се връщаше към София , от където на другия ден заминаваше за Кю и историята започваше отначало.Композицията бе съставена от тези вагони.
Помня го добре. 610/711 беше. Идваше до Мон, въртяха машината, която беше с мездренска бригада в у-ка Сф-Мон-Сф. Малко по - късно го караха шопите. Френските вагони бяха голяма сензация. От вестник "Монт прес" бяха отделили половин страница за първото идване на влака.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 9:28 pm
от VESO
Не по - малко интересно е било и разписанието в участъците Левски - Свищов и Левски - Троян.Графикът пак е 1995 / 1996.

Левски - Свищов
Изображение
Изображение

Левски - Троян
Изображение
Изображение

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 9:36 pm
от 07
ПВ25161 от Левски чак в Троян ли е спирал? Чак и Ловеч да пропуска....

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 10:04 pm
от VESO
В 2006 / 2007 пак имаше такъв нощен влак от Левски за Троян и обратно , спиращ само на Ловеч и Абланица.Возеше работници и жепейци и се обслужваше от дизелова мотриса DESIRO.После го спряха.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 10:38 pm
от Nikss
Доколкото си спомням 2007 г. имаше такъв обеден влак, тръгваше преди 24103. :roll: Спираше само на Ловеч, но от ГДВ 2008 го спряха.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 10:57 pm
от Saruman
Ами отклонението до Белене, какво се е движело.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 10:59 pm
от disell
55+2B , а по едно време даже беше с една прекрасна първа класа тип "ВКАЖ" т.е. 55+ 1В +1А

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 9:12 am
от Mario Evstatiev
В духа на тази тема, не е лошо всеки, който може да намери стари книжки - разписания и да ги публикува тук. Особено интересен е периода 1981-1988 г., когато някои влакове са били със значително свити времепътувания. Интересно е също така да се намери разписанието, в което "Белия кон" е ходил до Монтана(тогава Михайловград) 8)

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 11:02 am
от VESO
Последното разписание , в което конят е ходил до Монтана е от 1996 / 1997 и го подавам тук.
ЕВ 102 Пловдив - 7:00 , Пазарджик - 7:23-7:25 , София - 8:56-9:00 , Враца - 10:40 , Бойчиновци - 11:20-11:27 , Монтана - 11:40.
ЕВ 101 Монтана - 12:30 , Бойчиновци - 12:44-12:51 , Враца - 13:31 , София - 15:10-15:15 , Пазарджик - 16:46-16:48 , Пловдив - 17:12.

Влакът не е спирал на Сп , а разстоянието СФ - ПО с едно спиране в Пзк се е вземало за час и 56 минути.От 2000 г. този влак спира и на Септември.Забелязвате ли нещо интересно в престоя на Бойчиновци? :wink:

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 1:08 pm
от NiGhtPiSH
Ми за 7 минути машина да се завъри си мисля, че е напълно нормално.

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 11:22 pm
от VESO
Точно това е необичайното.Крайно недостатъчни за откачане на машината , преминаване по съседния коловоз през цялата гара (да не говорим за гара като Бо) , въртене при стрелките , идване , закачане на композицията отзад и проба.
Решение обаче се е намирало - при стрелките е чакал друг локомотив , който е поемал влака за Монтана и в момента , в който съставът се е установявал на перона , локомотивът се е спускал към вагоните.Влакът е потеглял , още докато докаралият го електровоз е бил при стрелките в западната гърловина.От друга гледна точка , работното време на пловдивската бригада е прекъсвало в Бойчиновци , защото , ако е трябвало да изкарат и върнат влака до крайната гара , времето за престой в Монтана е било изключително малко.

Колкото до времето , сумарно под хронометър съм изчислил , че са необходими минимум 13 минути за цялата процедура.Влаковете са произволни - 3661 на Карнобат и 82206 / 82207 на Карлово , където в едно от предишните разписания престоят бе 11 минути и никога 82207 не потегляше навреме.Факторите , които оказват влияние са големината на гаровия район и в частност дължината на коловозите , по които следва да премине машината , времетраенето на действията по откачане и закачане към състава и времето за смяна на кабините.Принципно тези 13 минути са една ниска базова стойност , като за подобни въртележки и прегарирвания съм засичал под часовник време от 15 до 21 минути , в зависимост от факторите , които изложих по - горе.

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 11:28 pm
от Mario Evstatiev
Веско, идеята с чакащ локомотив на Бо е най - удачна и наистина така е било. Монтанлии са карали "Коня" от Бо до Мон и обратно до Бо, а пловдивчани са влизали в депо Бо да починат и огледат локомотива.

Аз бях предложил преди време Корлово - Монтана точно с такава врътка. На Бо за да не се губи време, монтанлии да поемат влака. Освен това - технологично съкратена проба се прави за 3 мин. технологично време.