
Администратор
Мисля, че са идвали с пътника с "каруците" от Бо вечер и седят там до другия ден. Някаква такава врътка беше. 1997/1998 г. имаше ПВ от Лом, който идваше до Мон и от там само се въртеше машината и обратно за Бо.VESO написа:A oт къде идваше пътника , тръгващ от Моната в 18:00 , понеже в обратното разписание го няма да заминава от Бойчиновци?
64.19
А помниш ли влакът Кюстендил - Монтана?
След пристигането си в крайната гара , се връщаше към София , от където на другия ден заминаваше за Кю и историята започваше отначало.Композицията бе съставена от тези вагони.


Администратор
Помня го добре. 610/711 беше. Идваше до Мон, въртяха машината, която беше с мездренска бригада в у-ка Сф-Мон-Сф. Малко по - късно го караха шопите. Френските вагони бяха голяма сензация. От вестник "Монт прес" бяха отделили половин страница за първото идване на влака.VESO написа:А помниш ли влакът Кюстендил - Монтана?След пристигането си в крайната гара , се връщаше към София , от където на другия ден заминаваше за Кю и историята започваше отначало.Композицията бе съставена от тези вагони.
64.19


Ами отклонението до Белене, какво се е движело.

Администратор
В духа на тази тема, не е лошо всеки, който може да намери стари книжки - разписания и да ги публикува тук. Особено интересен е периода 1981-1988 г., когато някои влакове са били със значително свити времепътувания. Интересно е също така да се намери разписанието, в което "Белия кон" е ходил до Монтана(тогава Михайловград) 

64.19
Последното разписание , в което конят е ходил до Монтана е от 1996 / 1997 и го подавам тук.
ЕВ 102 Пловдив - 7:00 , Пазарджик - 7:23-7:25 , София - 8:56-9:00 , Враца - 10:40 , Бойчиновци - 11:20-11:27 , Монтана - 11:40.
ЕВ 101 Монтана - 12:30 , Бойчиновци - 12:44-12:51 , Враца - 13:31 , София - 15:10-15:15 , Пазарджик - 16:46-16:48 , Пловдив - 17:12.
Влакът не е спирал на Сп , а разстоянието СФ - ПО с едно спиране в Пзк се е вземало за час и 56 минути.От 2000 г. този влак спира и на Септември.Забелязвате ли нещо интересно в престоя на Бойчиновци?
ЕВ 102 Пловдив - 7:00 , Пазарджик - 7:23-7:25 , София - 8:56-9:00 , Враца - 10:40 , Бойчиновци - 11:20-11:27 , Монтана - 11:40.
ЕВ 101 Монтана - 12:30 , Бойчиновци - 12:44-12:51 , Враца - 13:31 , София - 15:10-15:15 , Пазарджик - 16:46-16:48 , Пловдив - 17:12.
Влакът не е спирал на Сп , а разстоянието СФ - ПО с едно спиране в Пзк се е вземало за час и 56 минути.От 2000 г. този влак спира и на Септември.Забелязвате ли нещо интересно в престоя на Бойчиновци?

Точно това е необичайното.Крайно недостатъчни за откачане на машината , преминаване по съседния коловоз през цялата гара (да не говорим за гара като Бо) , въртене при стрелките , идване , закачане на композицията отзад и проба.
Решение обаче се е намирало - при стрелките е чакал друг локомотив , който е поемал влака за Монтана и в момента , в който съставът се е установявал на перона , локомотивът се е спускал към вагоните.Влакът е потеглял , още докато докаралият го електровоз е бил при стрелките в западната гърловина.От друга гледна точка , работното време на пловдивската бригада е прекъсвало в Бойчиновци , защото , ако е трябвало да изкарат и върнат влака до крайната гара , времето за престой в Монтана е било изключително малко.
Колкото до времето , сумарно под хронометър съм изчислил , че са необходими минимум 13 минути за цялата процедура.Влаковете са произволни - 3661 на Карнобат и 82206 / 82207 на Карлово , където в едно от предишните разписания престоят бе 11 минути и никога 82207 не потегляше навреме.Факторите , които оказват влияние са големината на гаровия район и в частност дължината на коловозите , по които следва да премине машината , времетраенето на действията по откачане и закачане към състава и времето за смяна на кабините.Принципно тези 13 минути са една ниска базова стойност , като за подобни въртележки и прегарирвания съм засичал под часовник време от 15 до 21 минути , в зависимост от факторите , които изложих по - горе.
Решение обаче се е намирало - при стрелките е чакал друг локомотив , който е поемал влака за Монтана и в момента , в който съставът се е установявал на перона , локомотивът се е спускал към вагоните.Влакът е потеглял , още докато докаралият го електровоз е бил при стрелките в западната гърловина.От друга гледна точка , работното време на пловдивската бригада е прекъсвало в Бойчиновци , защото , ако е трябвало да изкарат и върнат влака до крайната гара , времето за престой в Монтана е било изключително малко.
Колкото до времето , сумарно под хронометър съм изчислил , че са необходими минимум 13 минути за цялата процедура.Влаковете са произволни - 3661 на Карнобат и 82206 / 82207 на Карлово , където в едно от предишните разписания престоят бе 11 минути и никога 82207 не потегляше навреме.Факторите , които оказват влияние са големината на гаровия район и в частност дължината на коловозите , по които следва да премине машината , времетраенето на действията по откачане и закачане към състава и времето за смяна на кабините.Принципно тези 13 минути са една ниска базова стойност , като за подобни въртележки и прегарирвания съм засичал под часовник време от 15 до 21 минути , в зависимост от факторите , които изложих по - горе.

Администратор
Веско, идеята с чакащ локомотив на Бо е най - удачна и наистина така е било. Монтанлии са карали "Коня" от Бо до Мон и обратно до Бо, а пловдивчани са влизали в депо Бо да починат и огледат локомотива.
Аз бях предложил преди време Корлово - Монтана точно с такава врътка. На Бо за да не се губи време, монтанлии да поемат влака. Освен това - технологично съкратена проба се прави за 3 мин. технологично време.
Аз бях предложил преди време Корлово - Монтана точно с такава врътка. На Бо за да не се губи време, монтанлии да поемат влака. Освен това - технологично съкратена проба се прави за 3 мин. технологично време.
64.19
Информация
Модератори