Страница 8 от 23
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 1:37 pm
от 42 072.9
На 2-ри ноември като се прибирах за София вечерното влакче от Кардам за Варна не беше с Дезире а лок 55-та серия и един пътнически вагон, предполагам още е така.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 7:41 pm
от pavel
Извинете ме за острия тон, но на това му се вика безстопанственост. Онази бела с удара на Камаз-а беше станала преди година и половина някъде, май същото се отнася и за "изпържването" с откачения контактен проводник. Толкова ли са големи поразиите по въпросните мотриси, че толкова време не могат да ги оправят. Та и на всичкото отгоре от онази с Камаза много е вероятно да е останал оглозган кош....И после искаме железницата да се оправи.....
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 7:51 pm
от 44-134
Немците искат пари, а нашите не дават.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 7:52 pm
от pavel
Нещо от сорта на застраховка нямат ли?
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 7:54 pm
от 44-134
Има застраховки обаче застрахователите дават много по-малко от цената на ремонта. като пример давам 005 в полицата застрахователната пише 100 000 Евро а немците искат 200 000 за да може да донесат частите от германия и да ги монтират.
Магистрален дизелов подвижен състав
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 10:18 pm
от choveka_vlak
Всеки си пази произвоството Колеги!!!, иначе като се знем каква нация сме досега да сме призвели триста "Дезира"!. И то "БЪЛХАРСКИ"...
Публикувано на: Съб Дек 01, 2007 5:38 pm
от Labros
И типично по нашенски за да ляга по-тънко ремонта се взимат части от същото ТПС.Пример - обезкостената вече мотриса в депо Варна...
Магистрален дизелов подвижен състав
Публикувано на: Съб Дек 01, 2007 5:50 pm
от choveka_vlak
А накой нещо да знае за "оградата" от дезира във Варна?.
Публикувано на: Съб Дек 01, 2007 8:43 pm
от Nikss
Labros написа:И типично по нашенски за да ляга по-тънко ремонта се взимат части от същото ТПС.Пример - обезкостената вече мотриса в депо Варна...
И следователно ремонта на вече обезкостената става все по скъп и по скъп и шанса да се възстанови намалява с всеки изминал ден докато от нея не остане нищо/не може да се възстанови т.е. трябва направо нова мотриса...
Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 12:13 am
от Ivo
Добре, а нали уж на Дезирото, дето се удари в Камаз-а, само е пукната долната част на челното стъкло, и ламарината е леко смачкана, та това са само козменични дефекти, които не виждам с какво застрашават безопасността на движение. Айде да беше пукнато стъклото на машиниста, да има опасност при движение да се срине вътре, но това е долното стъкло, под което са ел.таблото и фаровете. Ако вдействителност проблема е само козметичен, защо не се движи, при дефицит на ДМВ-та? Поправете ме ако греша. Толкова ли е скъпо да се смени това стъкло и да се изправи или смени кривата ламарина.
А дано да видим спрените мотриси скоро отново в действие, възстановени.
А какво точно е станало при сблъсъкът с провисналият кабел, и какви са щетите по мотрисата?
Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 12:39 am
от 44-134
Почвам под ред.
1-во дезирото по себе си почти няма ламарина. Не е само спуканото стъкло. Разбита е цялата автосцепка, в кабината духа от дупка в краката на машиниста, няма челни светлини от ударената страна както и таблото не работи.
2-ро 10 005/6 кабела я удари в рамото на чистачката и от там е изгорял процесора на самото ДМВ и няма как да се движи.
Публикувано на: Съб Яну 05, 2008 6:12 pm
от rexkos
Мислех, че само в София не се наблюдава дефицит на ДМВ 10, но днес се уверих, че това определено не е така. Влак 10209 пристигна 46 243 и два EX-DB вагона. Ето една снимка за доказателство (снимка: lok45111):
Утре очаквайте и още няколко репортажни снимки от днес на тема "Дефицит на ТПС". За съжаление в момента нямам възможност да ги кача.
Публикувано на: Съб Яну 05, 2008 6:30 pm
от 42 072.9
По 28-ма линия засега работи само едно Дезире, другите чифтета се обслужват от румънските дезира.
Публикувано на: Съб Яну 05, 2008 7:49 pm
от VESO
42 072.9 написа:По 28-ма линия засега работи само едно Дезире, другите чифтета се обслужват от румънските дезира.
Под румънски дезира какво да разбираме? Лококомотив 55-00 с вагони.

Публикувано на: Съб Яну 05, 2008 9:05 pm
от Mario Evstatiev
Да, точно 55 с вагони. От начало помислих, че има румънско ДМВ у нас, но ми бе разяснено какво е румънско дезиро
