Страница 8 от 27

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 4:22 pm
от Mario Evstatiev
Днес голям урожай за почитателите на лъскавите ЕМВ! Ето и снимките, които са специален поздрав за нашия колега съфорумец и пом. машинист на ЕМВ bdz46!

Започвам с командированата от Бургас електричка 32-063/064, която днес влезе в Миячката за измерване на бандажите и след това отиде на Ново хале за случаен ремонт:

Изображение

Изображение

А сега черешката на тортата. ЕМВ 32-125/126, която е командирована от Горна Оряховица. Ето снимки:

Изображение

Изображение

С удивление и радост установих, че все още съществува това:
Изображение

Нека поясня, че това е локомотивен светофор, съставна част на стара руска система за АЛС, която у нас е функционирала по 3-та линия София - Карлово.

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 6:50 pm
от 07
Виждал съм я на "фаитър" преди доста години, по някои лок. останала ли е?

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:38 pm
от dido73
Въпросната руска АЛС е била НЕПРЕКЪСНАТ ТИП, за разлика от днешните суперкомпютърни АЛС в БДЖ, които са точков тип :!:
Също така руската АЛС е била с импулсно-числов код 25 или 75 Hz с цел да не си влиаят токовете на АЛС-а и тяговия 50 Hz. Руснаците използват подобен НЕПРЕКЪСНАТ тип АЛС с импулсно-числов код 50 Hz при неелектрифицирани участъци, както и при електрифицирани участаци за постоянен ток.

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:47 pm
от bdz46
В момента в софииското метро действа малко-по модерна система за АЛС+АРС на същата основа. За 3-та линия ще допълня, че зависимостта между проходните светофори се осъществява чрез кодиране на релсовите вериги. Точно тези кодирани сигнални токове в релсите се възприемат и от оборудването за АЛС (т. е. по отношение на линията, АЛС си е изправна, където работи АБ).
Трябва да се отбележи, че тази АЛС показва само показанието на следващия светофор, но не и максимални скорости и намаления на скоростта.

Публикувано на: Нед Сеп 16, 2007 5:55 pm
от bdz46
Краткият престой на 32 063/064 в София привърши. :cry: ЕМВ се е прибрала в Бургас безславно с преизтънели реборди и строшен редуктор.

Публикувано на: Вто Сеп 18, 2007 6:10 pm
от 07
bdz46 написа:Краткият престой на 32 063/064 в София привърши. :cry: ЕМВ се е прибрала в Бургас безславно с преизтънели реборди и строшен редуктор.
А не събра ли и малко софииска боя :twisted:

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:58 am
от Mario Evstatiev
Гадните драскащи вандали тази нощ се е... майката и на последната несъсипана електричка, която имахме на разположение. Докато е чакала своя наряд за 13202, ЕМВ 32 125/126 е била качествено ошарана от пъпчиви презадоволени индивиди :evil:

Изображение

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 11:47 am
от Nikss
Само вагон 32 125.7 ли е нашарен?Като гледам снимката другите ги виждам чисти от едната страна.От другата не знам.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 11:56 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Само вагон 32 125.7 ли е нашарен?Като гледам снимката другите ги виждам чисти от едната страна.От другата не знам.
Само този вагон е омазан. Тия гадове трябва да бъдат изловени и бити толкова, че задниците им да станат шарени :evil:

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 1:50 pm
от Labros
Незнам дали някъде в някой закон има текстове квалифициращи тази вандалщина като престъпление.Интересно,че БДЖ не вдигат шумотевици около този криминален акт.Трябва да има законови уредби за този вид престъпление /за мен е престъпление/ и виновниците да получат наказание.Тук не иде реч за някаква смешна глоба,ами направо за арест.Не става така - налагат глоба,примерно 50-100 кинта,която първо никой не плаща и второ после отива пак да върши безобразия.Вкарай го за годинка-две в "Пандиз палас" ,тури му глоба 10 000 хилки,платими за един месец,щото ако не се платят до месец - присъдата се дублира.А да видим тогава кой ще цапа и омазва...

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 6:28 pm
от aizi
това едва ли може да се приложи,по скоро би могло да се използва антиграфит боя.тя е изработена по нова микротехнология,и не позволява свързване на горния слой с каквато и да е боя.
надрасканото от графитите се отстранява само с вода и четки,без да се нарушава лака.

Публикувано на: Пон Окт 01, 2007 4:04 pm
от bdz46
lok45111 написа:Днес голям урожай за почитателите на лъскавите ЕМВ! Ето и снимките, които са специален поздрав за нашия колега съфорумец и пом. машинист на ЕМВ bdz46!
...
А сега черешката на тортата. ЕМВ 32-125/126, която е командирована от Горна Оряховица. Ето снимки:
http://images19.snimka.bg/003907620.jpg
http://images19.snimka.bg/003907622.jpg

С удивление и радост установих, че все още съществува това:
http://images19.snimka.bg/003907699.jpg
Запознах се с 32 125/126 от лок депо Горна Оряховица! Не е електричка, а някакво фантастично возило :prayer: Отлично запазена, отлично ускорение, перфектна електрическа спирачка, добре фокусирани прожектори, много плътни кабини и много тихи редуктори. Всичко по нея е оригинално, пултовете не са грозно разкривени и нямат по 16 пласта боя, всичко до най-дребния детаил е старателно поддържано. Дори сигнализацията за зает клозет работи :prayer: :prayer: (е няма крушки). В кабините има нови аплици за нощно осветление, каквито бяха монтирани и в 32 141, но просъществуваха едва няколко дни.
За съжаление работата в локомотивно депо София бавно, но сигурно я съсипва :doubt: . Някои от оригиналните алуминиеви багажници са безследно изчезнали, няколко от оригиналните масички са строшени.

Публикувано на: Пон Окт 01, 2007 4:40 pm
от Tramway
Labros написа:Незнам дали някъде в някой закон има текстове квалифициращи тази вандалщина като престъпление.Интересно,че БДЖ не вдигат шумотевици около този криминален акт.Трябва да има законови уредби за този вид престъпление /за мен е престъпление/ и виновниците да получат наказание.Тук не иде реч за някаква смешна глоба,ами направо за арест.Не става така - налагат глоба,примерно 50-100 кинта,която първо никой не плаща и второ после отива пак да върши безобразия.Вкарай го за годинка-две в "Пандиз палас" ,тури му глоба 10 000 хилки,платими за един месец,щото ако не се платят до месец - присъдата се дублира.А да видим тогава кой ще цапа и омазва...
Спомням си като бях в Холандия през януари на челото на едно ЕМВ от интерсититата се беше появила драсканица, много по-скромна от тези тука. То беше нечувано и невиждано събитие! Гръмнаха вестници, телевизии, радиа, обществото се надигна, въпросът стигна до правителството. Драскачите бяха заловени за 24 часа и по бързата съдебна процедура отправени където им е мястото и то задълго, но 10 дена само туй се коментираше по масмедии, по депа, по гари. И май го отнесе охраната в някой гаров район, не помня в кой град. Друг случай до сега няма, май не е имало и преди.

Публикувано на: Пон Окт 01, 2007 7:23 pm
от Nikss
bdz46 написа:
lok45111 написа:Днес голям урожай за почитателите на лъскавите ЕМВ! Ето и снимките, които са специален поздрав за нашия колега съфорумец и пом. машинист на ЕМВ bdz46!
...
А сега черешката на тортата. ЕМВ 32-125/126, която е командирована от Горна Оряховица. Ето снимки:
http://images19.snimka.bg/003907620.jpg
http://images19.snimka.bg/003907622.jpg

С удивление и радост установих, че все още съществува това:
http://images19.snimka.bg/003907699.jpg
Запознах се с 32 125/126 от лок депо Горна Оряховица! Не е електричка, а някакво фантастично возило :prayer: Отлично запазена, отлично ускорение, перфектна електрическа спирачка, добре фокусирани прожектори, много плътни кабини и много тихи редуктори. Всичко по нея е оригинално, пултовете не са грозно разкривени и нямат по 16 пласта боя, всичко до най-дребния детаил е старателно поддържано. Дори сигнализацията за зает клозет работи :prayer: :prayer: (е няма крушки). В кабините има нови аплици за нощно осветление, каквито бяха монтирани и в 32 141, но просъществуваха едва няколко дни.
За съжаление работата в локомотивно депо София бавно, но сигурно я съсипва :doubt: . Някои от оригиналните алуминиеви багажници са безследно изчезнали, няколко от оригиналните масички са строшени.
Аз също лично съм се запознал с ЕМВ 32 125/126.Наистина е отлична ЕМВ,всичко вътре е запазено,оригинално.Впечатлен съм.Дори може да надгонва (например ако по разписание с ПВ 20131 трябва да пристигне в Плевен в 06:31 тя пристига в 06:28.Пътувах с нея на 05 юли тази година.Но както знаете всичко което постъпи в София се съсипва освен ДМВ-тата.От хора съм чул,че депо СОФИЯ най си пази ДМВ-тата (10-ките).Иначе всичко останало се съсипва-от електрички до локомотиви (и вагоните в тва число).Знаете 32 055/056 преди да бъде командирована в София си имаше и масички и алуминиеви багажници и всичко както си е оригинално.Като дойде в София и багажниците откраднаха и масичките изпочупиха...абе немам думи.

Публикувано на: Пон Окт 01, 2007 9:20 pm
от VESO
Мога да потвърдя казаното от lok45111 , bdz46 и NIkks.Мотрисата се отличава с отлично ускорение,безшумна редукторна система и никакви блъскания на секциите при потегляне или спиране.На нея забелязах прочутия живачен термостат,за който имаше питане в тази тема.На такава красавица не пропускам да не се снимам:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение