Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

04-25 си седи от години завряна в шубраците в "моргата" на депо София, докато 04-12 е на челни позиции доста удобна да бъде доразграбена. И двете машини са включени в докладите на Сдружението относно запазването и възстановяването им, но какво ще се случи, кога и дали въобще ще се случи за сега не може да се каже. Принципно е възможно 04-25 да се възстанови като стационарен експонат, а 012 да бъде въведена в движение, но всичко е свързано с пари и желанието на някой от ръководството.
Мнения: 3
Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 1:24 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от SGP04 »

Tова здружение ме съмнява че по никакъв начин ще може да промени нещата"
Ангел Алексиев мисля че е доста по навътре в нещата относно 04 и тяхното въстановяване ,но тук нещата вече не са само желание и мерак става въпрос за дооста парички


Лошото си е за ЛЕГЕНДАТА(04) защото са 3бр в света и май ще останат само снимки от тях както е тръгнало
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

SGP04 написа:Tова здружение ме съмнява че по никакъв начин ще може да промени нещата"
Ангел Алексиев мисля че е доста по навътре в нещата относно 04 и тяхното въстановяване ,но тук нещата вече не са само желание и мерак става въпрос за дооста парички


Лошото си е за ЛЕГЕНДАТА(04) защото са 3бр в света и май ще останат само снимки от тях както е тръгнало
Поне ще опита... :))) Ако изхождаш от презумцията че "няма невъзможни неща" Добре дошъл в отбора ! :)
Мнения: 3
Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 1:24 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от SGP04 »

Нема начин да нема начин - е това ненапразно е Нешенска поговорка
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

Случайно попаднах на този форум! Просто ахнах!!! Не съм мислил, че тези локомотиви могат да имат толкова почитатели. Мислих, че съм сам в носталгията си по тях и, че дори никой не ги помни. Влюбих се в тях като дете. Обожавах да пътувам с влак заради тях. Карал съм да пътуваме с дядо ми от Видин до Видбол само и само да се возя на влак, преди електрификацията на линията до Видин. Много исках да стана машинист точно на такъв локомотив. Е не станах, станах икономист, но душата ми остана там, на видиската гара, до шума на тези прекресни чудовища, на които съм се качвал просто така - аз едно 4-5 годишно хлапе. Толкова е болно да гледам остатъците от тях на тези снимки. Сякаш някой ми е откраднал детството. Някой бездушен български чиновник. Таях някаква искрица надежда, че все още има някой такъв локомотив да обслужва някоя забутана линия, до мина Чукурово например, или някой в някое депо но в движение, а то...:(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Последният локомотив от серията , който е бил в движение е 04012-1 , теглил едновагонния състав по линията Алдомировци - Бели брег до спирането на пътническото движение там.Петко Иванов може да покаже богата снимкова галерия от тези моменти.От други снимки пък може да се види 04-00-ка на влаковете за Станянци.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

На линковете горе са снимките. По едно време имаше проблеми с надписите към тях, но сега са оправени
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

Petko Ivanov написа:
На линковете горе са снимките. По едно време имаше проблеми с надписите към тях, но сега са оправени
Разгледах всички снимки, страхотни са! Благодаря Петко. Много се зарадвах и на възстановяването на парния локомотив в ГО, много бих искал и с 012 да се случи същото. Да види един ден пак "бел свет"
Мнения: 1
Регистриран на: Чет Май 26, 2011 8:52 pm
Местоположение: plovdiv

Мнение от chanata2 »

Здравейте всички почитатели на великолепните "четворки".Аз също като всички вас се надявам,един ден да се докосна до реставрираната 04-012,да чуя страхотния и звук и дай боже това да стане,преди ръждата и циганите да я изядат...На драго сърце бих се включил във въстановяването и най вече с безплатен труд,но както разбирам от горните коментари, с бюрокрацията борбата е страшна. Спомените ми са от 80-те години когато,баща ми,лека му пръст бе старши на 04-36 и заедно сме правели няколко повески.Единствената снимка на тази машина видях във форума,но при раздела за серия 06 .Съжалявам че нямам подобни и благодаря на всички за подробната информация и снимков материал!
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

Абе как може толкова много локомотиви от серия 55 да са в движение още и да са толкова запазени, а от 50 бр. 04-** нито една да не се запази? Така ли не можаха от 50 локомотива 1 да сглобят и да съхранят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес бяха вкарали 04 025.3 в дизелов цех за да точат фойтово масло от нея за работещите дизели. В депото се задава нова мода - криза за масла :lol:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чак до "паметника" ли опряха? :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами, невероятно, но факт :lol: Поне се уверихме, че 025 може да се движи на собствените си талиги.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:В депото се задава нова мода - криза за масла :lol:
Тази криза е като другите - за контакти на АТП, за контакти на контактори, за кабели на RFT.
Хората от Loctite са били сащисани от отношението на нашите велможи към маслото. :shock: Тази криза за масло е резултат от това отношение.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Преди време бях заснел тези 52-00-ки , които са спрени.От тях не може ли да се точи масло?
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация