
Администратор
04-25 си седи от години завряна в шубраците в "моргата" на депо София, докато 04-12 е на челни позиции доста удобна да бъде доразграбена. И двете машини са включени в докладите на Сдружението относно запазването и възстановяването им, но какво ще се случи, кога и дали въобще ще се случи за сега не може да се каже. Принципно е възможно 04-25 да се възстанови като стационарен експонат, а 012 да бъде въведена в движение, но всичко е свързано с пари и желанието на някой от ръководството.

Tова здружение ме съмнява че по никакъв начин ще може да промени нещата"
Ангел Алексиев мисля че е доста по навътре в нещата относно 04 и тяхното въстановяване ,но тук нещата вече не са само желание и мерак става въпрос за дооста парички
Лошото си е за ЛЕГЕНДАТА(04) защото са 3бр в света и май ще останат само снимки от тях както е тръгнало
Ангел Алексиев мисля че е доста по навътре в нещата относно 04 и тяхното въстановяване ,но тук нещата вече не са само желание и мерак става въпрос за дооста парички
Лошото си е за ЛЕГЕНДАТА(04) защото са 3бр в света и май ще останат само снимки от тях както е тръгнало

Поне ще опита...SGP04 написа:Tова здружение ме съмнява че по никакъв начин ще може да промени нещата"
Ангел Алексиев мисля че е доста по навътре в нещата относно 04 и тяхното въстановяване ,но тук нещата вече не са само желание и мерак става въпрос за дооста парички
Лошото си е за ЛЕГЕНДАТА(04) защото са 3бр в света и май ще останат само снимки от тях както е тръгнало




Случайно попаднах на този форум! Просто ахнах!!! Не съм мислил, че тези локомотиви могат да имат толкова почитатели. Мислих, че съм сам в носталгията си по тях и, че дори никой не ги помни. Влюбих се в тях като дете. Обожавах да пътувам с влак заради тях. Карал съм да пътуваме с дядо ми от Видин до Видбол само и само да се возя на влак, преди електрификацията на линията до Видин. Много исках да стана машинист точно на такъв локомотив. Е не станах, станах икономист, но душата ми остана там, на видиската гара, до шума на тези прекресни чудовища, на които съм се качвал просто така - аз едно 4-5 годишно хлапе. Толкова е болно да гледам остатъците от тях на тези снимки. Сякаш някой ми е откраднал детството. Някой бездушен български чиновник. Таях някаква искрица надежда, че все още има някой такъв локомотив да обслужва някоя забутана линия, до мина Чукурово например, или някой в някое депо но в движение, а то...

Последният локомотив от серията , който е бил в движение е 04012-1 , теглил едновагонния състав по линията Алдомировци - Бели брег до спирането на пътническото движение там.Петко Иванов може да покаже богата снимкова галерия от тези моменти.От други снимки пък може да се види 04-00-ка на влаковете за Станянци.
На линковете горе са снимките. По едно време имаше проблеми с надписите към тях, но сега са оправениPetko Ivanov написа: http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=2997
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=2999

Разгледах всички снимки, страхотни са! Благодаря Петко. Много се зарадвах и на възстановяването на парния локомотив в ГО, много бих искал и с 012 да се случи същото. Да види един ден пак "бел свет"Petko Ivanov написа:На линковете горе са снимките. По едно време имаше проблеми с надписите към тях, но сега са оправениPetko Ivanov написа: http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=2997
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=2999

Здравейте всички почитатели на великолепните "четворки".Аз също като всички вас се надявам,един ден да се докосна до реставрираната 04-012,да чуя страхотния и звук и дай боже това да стане,преди ръждата и циганите да я изядат...На драго сърце бих се включил във въстановяването и най вече с безплатен труд,но както разбирам от горните коментари, с бюрокрацията борбата е страшна. Спомените ми са от 80-те години когато,баща ми,лека му пръст бе старши на 04-36 и заедно сме правели няколко повески.Единствената снимка на тази машина видях във форума,но при раздела за серия 06 .Съжалявам че нямам подобни и благодаря на всички за подробната информация и снимков материал!


Администратор

Администратор

Тази криза е като другите - за контакти на АТП, за контакти на контактори, за кабели на RFT.lok45111 написа:В депото се задава нова мода - криза за масла
Хората от Loctite са били сащисани от отношението на нашите велможи към маслото.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори