Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ааа задължително, но предлагам да е 42 150.3 - хем и на двете кабини има врати, хем е със асиметрични пантографи... пък ако я постегнем може да я пробутваме на атракционни влакове. :twisted:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Никакъв спомен от комунизма не трябва да остава. Но освен машините към пещите да заминат и тия, които са сътворили това "инженерно чудо".
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:Ааа задължително, но предлагам да е 42 150.3 - хем и на двете кабини има врати,..
Nikss , да не се бъркаш с някоя друга.Поне от тази снимка виждам , че машината няма врата на едната кабина.Докато при 143 , 148 , 160 и 179 има по две врати и от двете кабини.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Явно е моя грешката, но пък 150 е най-уникална от всички заради пантографите, но както и да е. :D :lol: Ще видим колко ще изкарат преди да се разпаднат... :arrow:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От всички "модернизирани" 421ХХ-Х с асиметрични пантографи се сещам за 114 и 150.Останалите са били със симетрични.Само на 148 не знам какви са , понеже не съм я виждал наживо.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:От всички "модернизирани" 421ХХ-Х с асиметрични пантографи се сещам за 114 и 150.Останалите са били със сметрични.Само на 148 не знам какви са , понеже не съм я виждал наживо.
42 148 също е със симетрични пантографи. 42 100, която е била юбилейна в депо Горна Оряховица, освен с по - интересния дизайн на кабините, май е била и с асиметрични пантографи. Някой ако намери снимка, нека я пусне да видят хората за какво иде реч.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Единствената снимка на 42100-8 , за която се сещам , е правена от Ники Петракиев и е тази.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Единствената снимка на 42100-8 , за която се сещам , е правена от Ники Петракиев и е тази.
Именно за нея говорех. Тя е единствената с частично запазен ламинатен кош от подсерия 42 1ХХ.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жалко за нея. :cry: :? :(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

100 нарязана ли е вече? Спомням си , че преди време в Горна имаше една камара 421ХХ-Х - 001 , 002 , 008 и 022 (най - интересно за тях , че бяха с малки номера , но с "нови" метални кошове) , 109 , 110 , 113 , 114 , 121 , 130 , 132 , 133 и 134.Там беше и 011 , още със стария ламинатен кош , но явно всички те са заминали към небитието.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 113 ми се чини да се подвизаваше през 2005/6 г. в Лок. депо Стара Загора, заедно със спряната тогава 44 061 срещу къщичката на ел. техниците.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

113 доколкото знам беше в депо ГО допреди камарата 42 да я нарежат... 42 119 преди беше в депо Сз, но отдавна е спряна и доколкото знам вече и бракувана и нарязана.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:42 113 ми се чини да се подвизаваше през 2005/6 г. в Лок. депо Стара Загора,.....
Да не се бъркаш с 42119-9? Точно тя стоеше дълги години на оградата на Ст.Загора и после някъде изчезна.Предполагам са я нарязали.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сигурно се е объркал, но 119 е със старата ливрея... интересна е тази подробност...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:
lok45111 написа:42 113 ми се чини да се подвизаваше през 2005/6 г. в Лок. депо Стара Загора,.....
Да не се бъркаш с 42119-9? Точно тя стоеше дълги години на оградата на Ст.Загора и после някъде изчезна.Предполагам са я нарязали.
Моя грешка. Точно 119 беше. КОгато я видях за последно беше само на гол кош и голи пултове, от единия от които взехме и ламарина за 44 061, нейната пък отиде на 45 111.2 и така. Общо взето завъртяна работа. Ламарината на 119 беше толкова ненапасната, че шлосерите в депото я прекроиха за да пасне на "Р"-овия пулт.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация