Страница 8 от 33

Публикувано на: Нед Окт 30, 2011 7:31 pm
от VESO
Какви са тези глупости - 13131 стои 5 минути на Елин Пелин и 5 минути на Септември , а не спира на Пазарджик.Същото е и със 13132 , 13141 , 13143 , 13144.... и там другите.Толкова много международни влакове по 1-ва не бях виждал. :shock:
Кой ли **** го е мислил това? :evil:

Публикувано на: Нед Окт 30, 2011 7:33 pm
от bdz46
Виждал ли си Оптима да спира на Пазарджик?
Какво да търси там?
На ЕП спират за помощна машина.

Публикувано на: Нед Окт 30, 2011 7:42 pm
от VESO
Оооо , кажете , че са Оптими. Тъкмо се зарадвах за толкова много международни влакове. :lol: :lol:
Причината за Септември предполагам е проба , а на Харманли за какво спират?

Публикувано на: Нед Окт 30, 2011 7:47 pm
от 42 072.9
На Еп и Сп се спира за помощна машина, ако е необходимо.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 11:22 am
от Nikss
При пътническите влакове положението с престоите също не е по-различно... почвам да изброявам тези в моя вилает:
20101 може да иде на 06:15 ч. от Сф и да престоява по-малко на М, колкото да го надмине 2611.
20103 има нужда от престой 3 минути на М за смяна на лок бригади, а не 1 както е заложено!
20105 може с 10 до 20 мин по-късно да се дръпне от начална гара, за да не престоява толкова много на М.
20110 може да иде на 05:40 от ГО и на Л да седи само 7 мин, които са достатъчни. И тук идва въпросът защо седи 10 мин на Пл? А също и на М?
20111 пък цели 55 мин на М, да го пуснат на 14:50 от Сф, какви са тези престои абсурдни?!
20130 може да иде на 05:20 от Тг и на ГО да седи само 10 мин
20137 въпреки, че е коригиран 10 мин по-късно от начална гара, може да иде на 13:40 ч. от Чб и на ГО да престоява само 12 мин
Между другото, прегледах новия файл и 2627 пак е сбюротък... кви са тия Лакатник и Зверино? :evil: :x Че пък и цели 5 мин на Пл, айде нема нужда толкова да седи, може и с 2 мин да мине!
Като цяло оценка 3,50 по шестобалната давам за това, което са сътворили (или по-скоро преписали!), но нека има влакове! :arrow:

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 11:50 am
от bobara_e_tuk
като гледам ГДВ 2012 удължават КПВ 80233/80234 от Ст.Загора до Зимница и обратно

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 4:02 pm
от todor plamenov
Тези пет минути престой на 2627 да не би да са за смяна на локомотивните бригади. С такъв престой в Плевен са 460 и 2626, при които има смяна на машинистите в Плевен.Може да са решили да дадат на плевналии този влак.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 8:09 pm
от dobo
Аз пак да питам, защо на БВ 2614 ВА_12:50 СФ_20:36 400/500т 115% лок44 има това 400/500 т ? Обикновено, примерно на кардамския значи, че ще се прикачват вагони, групата за Силистра, ама на този обеден влак какво имат в предвид ?

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 8:16 pm
от doctors
Здравейте!Моля ви,ако може да ми дадете работещ линк с окончателния вариант на проектографика за движение на влаковете 2011/2012.
По-горе дадения линк към сайта не работи.
Благодаря предварително!

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 9:00 pm
от Saruman

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 8:01 am
от 42 072.9
Имали са предвид, че на Го ще прикачат няколко вагона и това се случва в определени дни.

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 10:14 am
от VESO
Точно така! Виждал съм как в определен ден след пристигането на 2614 , 55-00-цата отзад набута още два вагона, в които се качиха доста пътници , чакащи на гарата , тъй като в редовната композиция сводобни места почти не се намираха.Същия ден (мисля , че беше неделя) дизелът набута и на 40103 един вагон и влакът за Стара Загора замина с общо 4.Всички тези допълнителни бяха 47-ци , а съм виждал понякога и 74-ки с гара на домуване "София" , вероятно дошли с друг влак до Горна.

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 10:48 am
от Vancho
В момента 40103 е всекидневно с 2 вагона и няма допълнителни :evil: Тъпканицата дори в ден като вчерашния, когато ученици и студенти почиват /а има и още един ден т.е. днес/ беше потресаваща ... :? 2613 често в петъците вози допълнителни по 2 3 от които няма особен смисъл. Като цяло на 2613 в този сезон и то ден петък нормалния му състав а не моментния орязан е достатъчен / 4 + 1 / а той се движи 3 + 1

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 11:12 am
от bobara_e_tuk
миналата година зимата 40103 се движеше пак с 2 вагона но малко преди коледа бяха сложили още един вагон допълнителен вагон и какво стана накрая влака си беше отново фул :roll:

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 11:51 am
от VESO
Аз и преди съм писал , нужно е да се приложи следната схема - 40103 да тръгва още от Русе с 3 вагона.Дали на Горна да му се прикача допълнителен , ще се решава с оглед ситуацията.След пристигането на влака в Стара Загора , два от вагоните се прегарират за 40106 , а 3-тия (и евентуално , ако има от Горна и 4-ти) остават да нощуват , като на следващия ден ги закачат на 40104.Така ще се регулира големия пътникопоток през Балкана.Тези чиновници как толкова години наред не разбраха , че 40103 и 40104 са най - натоварените влакове.Докато 40101 , 40102 , 40105 и 40106 могат да са с по два вагона , тази обедна двойка не съумява да събере пътниците си в камерни състави.Пък и голяма работа , че патицата в Ст. Загора ще се разкарва да прегарира вагоните.