Публикувано на: Нед Сеп 02, 2007 9:38 pm
Снимков материал и впечатления от днес от 5-та и 51-ра линия.
Към железниците с любов
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644234189125.jpg
55 147 пристига на гара Радомир с влак 60210.
Влак 50111/50110 се обслужи от 32 077/078. По път направих кратка фотосесия на мотрисата: на гара Долни Раковец и на гара Гълъбник.
С влак 360 трябваше да се разминем на гара Гълъбник, но заради закъснението му, то се осъществи на гара Дяково. Влакът се теглеше от 45 157.
От София до Радомир засега няма промени по инфрата, но от Радомир до Дупница има много (лоши). В междугарието Долни Раковец - Гълъбник има две ужасни намаления в порядъка 40, 25. Намалението 40 е с фронт 2700m, а намалението 25 е с фронт (около 400m), което започва малко преди спирка Чуковец и на самата спирка то свършва. От Делян до Дупница има 3 нови намаления 25 дълги 4.2 km.
На гара Дупница влак 50111 пристигна със 7 минути закъснение, което накара двама администратори на "Форум Локомотиви" да задържат влак 51201 с 5 минути. Т.е. влакът беше задържан само заради 2 души и то от "Форум Локомотиви".
След ниските скорости по 5-та, то по 51-ва направо имах чувството че пътувам в ICE (не че са високи).
На гара Голямо село срещнах 55 205. До Бобов дол влакът се движеше без забележки. Машината, която теглеше влака беше 61 019, която задължително бе заснета на гара Бобов дол. Интересно е да се отчете факта, че влак 51204 не се върна с 61-цата, докарала токущо влак 51201, а с 42 141. Причината за смяна на машините е това, че 61-цата остана в Бобов дол за маневри. Предоставям още три снимки на "Подводницата", готвеща се да замине с влака от началната си гара.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645176220375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645345751625.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645392314125.jpg
Влакът замина по разписание. В Дупница беше 2 минути по-рано.
В междугаровите участъци по линията има общо 3 намаления. В междугарието Дца-Гс има намаление 25 с фронт 230m и 55 с фронт 500m. От Гс до Бд има едно намаление 40 с фронт 1530m. Профилът на линията е предимно хълмист, макар че преди Бобов дол преобладава малко и планински релеф. Няколко снимки в междугарието Дца-Гс:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644699814125.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243646183720375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243646281845375.jpg
и Гс-Бд:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644937782875.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645556064125.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645716376625.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645921376625.jpg
На последнатас снимка се вижда изтеглителният коловоз на гара Голямо село. Особеното й е това, че тя има само един гаров приемно-отправен коловоз. За да влезе влак в останалите гарови коловози, трябва да се приеме на изтеглителния и после да се върне на гаровите, които са към ТЕЦ-а.
По време на престоя си на гара Дупница заснех влак 5611, който се теглеше от 44 078.
Навръщане с 50111 до София нямаше нищо особено, като изключим 5-минутното закъснение от гара Дяково, заради изчакването на закъснелия влак 50223, обслужван от ЕМВ 32 115/116. Докато чакахме 50223, направих няколко снимки на ЕМВ 32 077/078, обслужваща 50110:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243647931220375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243647975282875.jpg
Към железниците с любов
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644234189125.jpg
55 147 пристига на гара Радомир с влак 60210.
Влак 50111/50110 се обслужи от 32 077/078. По път направих кратка фотосесия на мотрисата: на гара Долни Раковец и на гара Гълъбник.
С влак 360 трябваше да се разминем на гара Гълъбник, но заради закъснението му, то се осъществи на гара Дяково. Влакът се теглеше от 45 157.
От София до Радомир засега няма промени по инфрата, но от Радомир до Дупница има много (лоши). В междугарието Долни Раковец - Гълъбник има две ужасни намаления в порядъка 40, 25. Намалението 40 е с фронт 2700m, а намалението 25 е с фронт (около 400m), което започва малко преди спирка Чуковец и на самата спирка то свършва. От Делян до Дупница има 3 нови намаления 25 дълги 4.2 km.
На гара Дупница влак 50111 пристигна със 7 минути закъснение, което накара двама администратори на "Форум Локомотиви" да задържат влак 51201 с 5 минути. Т.е. влакът беше задържан само заради 2 души и то от "Форум Локомотиви".

След ниските скорости по 5-та, то по 51-ва направо имах чувството че пътувам в ICE (не че са високи).

http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645176220375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645345751625.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645392314125.jpg
Влакът замина по разписание. В Дупница беше 2 минути по-рано.
В междугаровите участъци по линията има общо 3 намаления. В междугарието Дца-Гс има намаление 25 с фронт 230m и 55 с фронт 500m. От Гс до Бд има едно намаление 40 с фронт 1530m. Профилът на линията е предимно хълмист, макар че преди Бобов дол преобладава малко и планински релеф. Няколко снимки в междугарието Дца-Гс:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644699814125.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243646183720375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243646281845375.jpg
и Гс-Бд:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243644937782875.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645556064125.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645716376625.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243645921376625.jpg
На последнатас снимка се вижда изтеглителният коловоз на гара Голямо село. Особеното й е това, че тя има само един гаров приемно-отправен коловоз. За да влезе влак в останалите гарови коловози, трябва да се приеме на изтеглителния и после да се върне на гаровите, които са към ТЕЦ-а.
По време на престоя си на гара Дупница заснех влак 5611, който се теглеше от 44 078.
Навръщане с 50111 до София нямаше нищо особено, като изключим 5-минутното закъснение от гара Дяково, заради изчакването на закъснелия влак 50223, обслужван от ЕМВ 32 115/116. Докато чакахме 50223, направих няколко снимки на ЕМВ 32 077/078, обслужваща 50110:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243647931220375.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633243647975282875.jpg