Страница 8 от 10

Публикувано на: Пет Фев 02, 2007 6:44 pm
от dido73
Nikss написа:Браво на Кончар.За пореден път доказаха своя професионализъм и упоритост в работата,което показва,че не можем да се съмняваме в тях.Дано да продължават в същия дух и занапред.
44142 написа:Кой е казал че кончар не работят. Хората работят много добре и бързо. По лок няма никакви забележки.
Колега, да не бъркаш нещо? Кабината я правиха в дизелово депо София. В коничар са я боядисали и реоборудвали.
Нали така? Значи свършената работа се поделя БДЖ / кончар тъй както 3/2.
Нека тогава да изкажем заслуженото на колегите от БДЖ, а не само на кончаристите. Мисля така е най-справедливо.

Публикувано на: Пет Фев 02, 2007 7:26 pm
от 44142
В кончар я преработиха отново понеже колегити от дизеловото депо я бяха направили много зле. По въпроса със сръбските маш не вярвам от кончар да са ги откраднали. Все пак има приемчици. Предполагам че нещо друго е станало. Не се знае колко кид има под боята на 205 и докога ще изкара. 44002 я видях като беше китосана. кита е нанесен на много тънак слой.

Публикувано на: Пет Фев 02, 2007 9:37 pm
от 46 242
Потвърждавам казаното от 44142 : на 44 002 си бяха оставили ръцете. Лично я видях и опипах. :x

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 8:25 am
от Nikss
На снимката изглежда добре, но какво ли ще бъде на живо?

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 8:27 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Потвърждавам казаното от 44142 : на 44 002 си бяха оставили ръцете. Лично я видях и опипах. :x
А пък "БДЖ - Кончар" си оставиха ръцете на 444 - 023. Лично я видях и опипах :evil:

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:11 pm
от 44142
Незнам дали са си оставили рацете. Като влачиш с 46211 последната сръбска маш от КЗ до депо ПД понеже сръбската беше дала фира, колегите от кончар много и трепереха да не я одрласкат някъде по храстите.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 11:00 pm
от 07
Аз преди време питах но сега ще се повторя: Някои разбра ли къде, как и кога 46 211 е ударена? Има следи от изкривяване , изкъртване и заваряне на планката на която се закача амортисьора на 1ва талига, самия амортисьор също беше очукан.....

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 11:03 pm
от bdz46
Сигурно е от изпадането в депо Подуене.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 11:03 pm
от 44142
Ударила е нещо. Това е съвсем нормално нещо за наще железници.

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 12:57 am
от VESO
bdz46 написа:Сигурно е от изпадането в депо Подуене.
Не,това 07 го забеляза,когато ходихме на Бургас на 18-ти декември.Машината изпадна в депо Подуяне по-късно.

Публикувано на: Вто Фев 27, 2007 9:19 pm
от 46 242
НИКАКВО ФАЛИРАНЕ няма в Кончар. :!: БДЖ отново са в неплатежоспособност и от халето са принудени да освобождават работниците. Някои ги били препращали към "черевеното" депо за д ане останат съвсем на сухо.

:arrow: Темата трябва да се прекръсти на "БДЖ-катастрофа за железопътния транспорт в България"

Публикувано на: Вто Фев 27, 2007 9:40 pm
от lok43r
46 242 написа: :arrow: Темата трябва да се прекръсти на "БДЖ-катастрофа за железопътния транспорт в България"
По-скоро "Чиновниците - катастрофа за железопътния транспорт в България"

Публикувано на: Вто Фев 27, 2007 9:46 pm
от 44142
46 242 написа:НИКАКВО ФАЛИРАНЕ няма в Кончар. :!: БДЖ отново са в неплатежоспособност и от халето са принудени да освобождават работниците. Някои ги били препращали към "черевеното" депо за д ане останат съвсем на сухо.
Днес в бояджийното на ПД кипеше усилен труд. Явно боядисват следващата 462.

Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 12:31 am
от VESO
Коя очакваме да последва съдбата на 221 и 238?

Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 7:25 am
от rexkos
231 или 234 - една от двете. :wink: