Страница 8 от 12
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 8:12 pm
от bdz46
Защо пък решихте, че трябва да са 63?
Щото са без дупка?!
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 8:14 pm
от Saruman
Ами не знам показано е "А" вагон салон.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:39 pm
от Nikss
rexkos написа:Известно ли е вече 2691/2692 от кое депо ще се кара?
С тия 2 мин на ГО дали е възможно, според теб, да се сменят бригади? Аз залагам, че ще го карат софиянци.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:40 pm
от 43.309
Софиянци и варненци, а гечетата ще мрат на Холямата Хара

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:27 pm
от 46 242
Гечетата не могат да се справат с обходите. Ще видим кой ще го кара, има още 4 дена.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:43 pm
от VESO
Какво пречеше този влак да тръгва от Варна след 14:00 , ама нали се иска мислене малко.Следобеден час (както с южния вариант) ще е много по- удобен на прибиращите се към столицата.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:56 pm
от todor plamenov
Весо, ако 2692 тръгва от Варна в интервала 14:00 - 14:30,това означава да се засече с 463 на Горна Оряховица.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:02 pm
от 07
todor plamenov написа:Весо, ако 2692 тръгва от Варна в интервала 14:00 - 14:30,това означава да се засече с 463 на Горна Оряховица.
Изобщо нищо не му пречи да го надмине някъде....
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:07 pm
от todor plamenov
Така е,нему пречи.Само че въпроса опира дотова,че и 14:00 и 15:30 са часове прекалено ранни за тръгване към столицата.Предвид факта,че 2614 е в 12:40.Е,затова щеше да е хубаво въпросния 2692 да спира в Шумен и Търговище за пътниците по посока София,но хората други цели си постявят-куроротисти да возят, само дето без да си дават сметка,че чужденците идват и си замианват от Варна със самолети,а автобусите отдавна са изяли пътниците на влаковете в следобедните часове.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:12 pm
от VESO
Както 8691 надминава 8615 , нищо не пречи и тук да се приложи тази схема. Разберете - ранен влак от Варна за София не е много удачно решение , защото точно в натоварения сезон , никой няма да става рано , за да си отива към столицата , а ще иска да се изтяга , хапва , разхожда и едва следобяда да си пътува удобно. Защо мислите "Сл.бряг" тръгва в такъв час от Бургас , а не примерно в 13:00 или 13:30 (има такава възможност)? Просто години наред съм мислил , наблюдавал и изследвал пътникопотока и съм стигнал до извода , че най - голяма населеност за нашето черноморие се регистрира сутрин от столицата към Варна и Бургас , респ. на връщане от морето към София , следобяда е най - подходящото време.А в Северна България точно това липсва - удобен влак от Варна за София , тръгващ след 14:00 няма от години , когато спряха тогавашния експрес.Затова с основание считам , че пускането на "Уикенда" ще бъде най - разумно в един час , какъвто посочих по - горе.И без това последният влак в посока СФ е в 12:40.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:17 pm
от Nikss
Ами въпросният уикенд тръгва след 14:00 ч. и мисля, че 15:30 е перфектен час предвид това в колко пристига в Сф. За 2691 ми е нещо странен тоя час 15:15... да го бяха направили 15:10 и във Ва в 21:52.
И още нещо: наблюдавах 2-те Янтри колко време стоят на Рм... резултатът е, че всяка стои не повече от 30" (0,5 мин).
ИЗВОД: от ГДВ 2011 влакове 2640 и 2641 транзит през Рм

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:23 pm
от todor plamenov
Весо,това което казваш е самата истина!Само че има един малък детайл,който ми се струва,че убягва при съставянето на разписанията на тези влакове.На много места се изказа становището,че Северна и Североизточна България имат само 2614 като последен дневен вариант към София.Хубаво е да се експериментира с 2692,но това не решава въпроса с липсата на влак,защото бившия следобеден 204 си беше класически експрес, който традиционно си спираше на областните Шумен и Търговище с връзки в Г.Оряховица, Левски и Мездра.А сега това "явление" 2692 не спира на нито една от посочените гари и би трябвало да минава за "бизнесоферта",но ми се струва,че в този си вариант няма да изкара дълго. При условие,че половината ни бързи влакове спират п осела и паланки,за да покрият пътникопотока да имаме такива влакове е малко грандоманско.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:35 pm
от VESO
Фактически се получава , че в момента последната връзка на Шумен и Търговище към София е 2614.Не знам разписанието на автобусите , Тошко , но удобен влак след 15:00 от твоя град за столицата е повече от добро решение.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:36 pm
от Nikss
todor plamenov написа:Весо,това което казваш е самата истина!Само че има един малък детайл,който ми се струва,че убягва при съставянето на разписанията на тези влакове.На много места се изказа становището,че Северна и Североизточна България имат само 2614 като последен дневен вариант към София.Хубаво е да се експериментира с 2692,но това не решава въпроса с липсата на влак,защото бившия следобеден 204 си беше класически експрес, който традиционно си спираше на областните Шумен и Търговище с връзки в Г.Оряховица, Левски и Мездра.А сега това "явление" 2692 не спира на нито една от посочените гари и би трябвало да минава за "бизнесоферта",но ми се струва,че в този си вариант няма да изкара дълго. При условие,че половината ни бързи влакове спират п осела и паланки,за да покрият пътникопотока да имаме такива влакове е малко грандоманско.
Тошко, не мога да не се съглася с теб. Просто си абсолютно прав. Спиране на Чб специално за 2692 също няма да е излишно. Познавам много червенобреждани, на които 463 просто им е ранен и не им върши работа, докато 2692 идеално ще се вписва. За 2691 смисълът да спира на Чб си го казвам честно е никакъв, тъй като половин час след него върви Дунавът 4612. А за Шн е грехота и 2-та да не спират. Просто чиста проба гавра с пътниците. Думи нямам от цялата измишльотина, която са сътворили. Да видя какъв състав ще му стъкмят, другото ще го доизгладим от новия ГДВ.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:38 pm
от todor plamenov
Весо,автобусните компании имат поне пет курса за София след 15:00 ч от Шумен.И това е така поне от седем-осем години.Бившият 204 го спряха през 2000 г. Сега се опитват да му направят римейк, ама изключвайки Шумен и Търговище.Ами ще ходим на автобусите, което правим и сега!!! По отношение на Никс, само мога да кажа,че такива опити за "суперекспреси" са излишни.Ние сме малка страна,в която трудно можеш да си позволиш да прескачаш областни градове,включително и градове с традиционно силно ползване на жп транспорта като Червен Бряг!!!