Страница 8 от 10
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 9:41 am
от Mario Evstatiev
Tramway написа:Рядко имам възможност да следя темата, но сега забелязвам, че много се пише и нищо конкретно. След като не давате възможно най-пълна информация за вагоните, снимките им може да си ги закачате по стените у вас, друга полза от тях няма.
Представените от мен вагони имат и достатъчно информация. Прегледай темата

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 12:47 pm
от Tramway
lok45111 написа:Представените от мен вагони имат и достатъчно информация. Прегледай темата

Твойта информация е възможно най-подробна и вече е сложена в папката. Добра работа е свършил и "любо българия". По номерата ще открием статута на тез вагони, макар че от тях като гледам нищо не е останало.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 9:59 pm
от lubo_katastrofata
...
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 6:27 am
от Mario Evstatiev
По темата: Докладите за трите ретро - вагона в Пловдив вече се разглеждат от компетентните служби във връзка с преценка възможностите за възстановяване и използването им за атракционни пътувания. Има голяма вероятност, същите да се възстановят чрез публично - частно партньорство със заинтересовани фирми.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 7:01 pm
от gzo
Браво Марио !
Браво и на останалите момчета. Значими сте, дано запалите с ентусиазма покрай вас и останалите от кото зависи въстановяването.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 7:26 pm
от 44.123
Това е добра новина поздравления за което. А пък поне на мене ми прави такова впечетление, че шефовете или там, които са началници в ППП не са запознати с какви вагони разполагат.
Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 11:51 am
от Tramway
44.123 написа:Това е добра новина поздравления за което. А пък поне на мене ми прави такова впечетление, че шефовете или там, които са началници в ППП не са запознати с какви вагони разполагат.
ППП преди 3 години стана ПП ЕООД и то са разпорежда с пътническите вагони, а с товарните - ТП ЕООД. Вагоните, както и всички останали материални активи са собственост на държавата, която е поверила стопанисването и управлението им на БДЖ ЕАД, което от своя страна е вменило тез дейности в задължение на двете дружества. В дирекцията има вагонен отдел, където са намира документацията на всички вагони във и извън експлоатация, бракувани, продадени, нарязани и т.н.
Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 12:07 pm
от bdz_bg
Ванка,да ти кажа и аз останах със същото впечатление,че в дирекцията не знаят какви вагони имат и къде се намират?Обръщам по-специално внимание на Отдел „Музейно дело”, където при среща с ръководството на отдела,ни обясниха,че ретро вагоните намерени в Пловдив се намират в Димитровград.Радвам се,че форум „Локомотиви” успя да помогне тези неща да се променят, макар малко по – малко.
Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 7:07 pm
от 44.123
То думи нямам от този отдел „Музейно дело” само търкат столовете по цял ден и заплати вземат и за пореден път се доказва тяхното нехайство да си ми мислят за едни вагони, че са Димитровград а то се оказало, че били в Пловдив е то това е върхът за тях явно е дет е Димитровград там е и Пловдив.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 10:32 am
от Mario Evstatiev
Да продължа темата с останалата част от общо 6 вагонната ретро - композиция, която до преди години е била на гара Илиянци.
При първата част на проекта по издирването и заснемането им, намерихме следните вагони:
1. Фургон № 20 20 069
2. 4 осен пътнически вагон № 20 20 035
3. 4 осен пътнически вагон № 20 20 152
При пътуването ми на 7-ми Юни до Горна Оряховица, посетих ВР депото и там открих останалите три вагона от тип "Айлцугваген". Единия от тях е търсения от refil вагон с двойни врати, който по документация разбрехме, че е с номер 20 20 095. Вагоните са в лошо състояние, но са сравнително запазени, което дава възможност да бъдат възстановени и включени в експлоатация в съставите на атракционни влакове.
Ето снимка на вагона:

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:50 pm
от refil
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 4:33 pm
от Vlakov
може и да се бъркам но и в русе има един такъв изоставен вагон точно до парните локомотиви то явно е някакъв изоставен коловоз :Д от страната на товарна гара
Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 8:38 pm
от Иван Иванов
На вагона има табела производител и год. на производство и в момента в депото го ползуват за складова площ. Не съм сигурен но мисля , че е от 30- те години.
Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 8:12 pm
от evrokoma
На гара Добрич стоят следните два вагона

като и двата са отоплители
Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 8:29 pm
от Mario Evstatiev
Зеленият е всъщност междинен вагон от ДМВ серия 18, който е преоборудван като ел. отоплител на пътнически влакове, вторият е парен отоплител, изграден на базата на най-обикновен фургон серия 57. Зеленият мисля, че беше с надпис "Ел. отоплител №13".