Страница 8 от 16
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 4:47 pm
от minitek
Nikss написа:Днес, 29.12.2010 г., ЕМВ 32 015.
0 + 32 016.
8 е ходила на скоростна проба до Търговище (20398/20399).
Значи от догодина ще печели.

Скоростната проба е до Тополите, а не до Търговище.
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 5:22 pm
от vkakachev
Любопитно ми е защо руските събратя на наще ЕМВ-та на всеки вагон имат пантограф и всичките са вдигнати?
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 6:10 pm
от 07
vkakachev написа:Любопитно ми е защо руските събратя на наще ЕМВ-та на всеки вагон имат пантограф и всичките са вдигнати?
Събратя са само по външен вид.....
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 10:36 pm
от stani_46001
Някой би ли ми казал, пътническия влак 24102, тръгващ от Габрово в 11:35 за Свищов от електричка ли се обслужва и той? Заинтригувах се от факта, че има такъв влак в Габрово!
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 10:52 pm
от Nikss
За Свищов няма как с електрички.

24101/24102 са с ДМВ 10.

Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 10:57 pm
от stani_46001
Nikss написа:За Свищов няма как с електрички.

24101/24102 са с ДМВ 10.

Да, не съобразих.

Супер, радвам се, че в Габрово вече има и нещо различно освен електрички! Помня преди години съществуваше бърз или беше експресен влак от Габрово за София през Карлово, съставен от вагони 74-та серия, но уви май го имаше за кратко този влак.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 12:07 am
от VESO
Само този влак е с дизелово DESIRO , понеже то идва от Свищов.
Този бръз влак , за който пишеш се движеше последно през 1998 г. и изминаваше разстоянието от Габрово до столицата за 5 часа и половина.Разписанието му беше доста удобно , но с резонното обяснение "липса на пътници" бе спрян като много други негови "събратя".Сега в този край властват тези , за които е отворена тази тема.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:19 pm
от Saruman
3 часа и 10, ама когато не се кара в ограниченията. Ако е в ограниченията малко под 4 часа. Но пък като е имало Шипката е било много удобно защото се пристига рано в София, а се тръгва късно от София.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 7:12 am
от Nikss
След като се установи, че не 32 113/114, а 32 071/072 се е запалила онзи ден край КН, редно е да внесем малко информация. За нея се знае, че последно на 05.01.2011 г. е минала МПР във Варна, а миналата година е излязла от ГПР също във Варна. ПР й е правен в ГО в края на 2008 г.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 7:13 pm
от abkantchev
Saruman написа:3 часа и 10, ама когато не се кара в ограниченията. Ако е в ограниченията малко под 4 часа. Но пък като е имало Шипката е било много удобно защото се пристига рано в София, а се тръгва късно от София.
Извинявям се че се отклонявяме от темата (ЕМВ 32), но искам да взема отношение към влака София-Габрово. На този влак съм се возил още от малко дете в началото на 1980-те чак до около 1994. Причината хората да го използваха тогава беше че имаше 1 автобус до София на ден. И по онези времена влака тръгваше полупразен (че и 80% празен) и се пълнеше по пътя. На Искър пристигаше често над 85% пълен. Вечерта се повтаряше същото, само че в обратен ред.
Днес такъв влак няма смисъл. София-Габрово по пътя е 227 км, по линията 353 км. Едно, времепътуване под 04 ч 45 мин е нереално дори и при проектни скорости и второ, билета ще е почти толкова скъп колкото с автобуса. Днес има 4 (някои дни 5) автобуса - сутрин, обед и надвечер, като ЮИ дори прави отбивка на летището(!) ако има пътници да летят.
Това е много добре за габровци, но не и за БДЖ. Обаче може да е по-изгодно БДЖ да назначат влак Габрово-Бургас: БВ 3554 Гр 6:00 - Дбв 07:50-08:10 (вр с Чайката до Сф) - Бс 10:50 и Бургас-Габрово: БВ 3555 Бс 17:00 , Дбв 19:40-20:00 (вр с Чайката от Сф) - Гр 21:50. Един такъв вариант ("брат" на Пл-Ва 2554/2555) ще възроди не един а два отминали влака (Гр-Сф и Пл-Бс) наведнъж и ще е много по-доходоносен за БДЖ, особено през лятото.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 7:23 pm
от Saruman
3654/55

файда ще има. Миналото лято имаше доста желаещи за 42281/4647/8627 от Габрово съм го засичал с 40/50 човека. Това е рекорд някои електрички за 2 курса някой път и толкова не могат да съберат.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 8:17 pm
от abkantchev
Няма как да стане - тази идея беше аз мечтаейки си да видя отново 43-45 сер. електровоз на Габрово. В сегашното си състояние - обрасла с 1 м висока трева, стрелки в задната гърловина дето я са обръщани веднъж в година я не и затворена през нощта - Габровската гара не може да поеме ежедневно пристигане на вагонен бърз влак в 22 ч, въртене на машината и тръгване обратно в 6 ч.
Това което би било по-реално е 3554/3555 да е Кв-Бс/Бс-Кв като се движи по графика на 30131/30136 в участъка Кв-Тл - може и да си остане пътнически влак (като 4640/4641 например) - и Тл-Бс да е бърз. ЕМВ 32 да поеме участъците Тл-Слв на 30131/30136. През лятото 40101/40106 дори може да возят директни вагони за/от 3554/3555 от/до Го, мисля че ще има достатъчно пътници да е рентабилно. Ако пуснат освежени 74-ки, дори и да ги таксуват като БВ Дбв-Го, пак ще има хора.
Моля, преди да пишете, прочетете заглавието на темата! Тук обсъждаме подвижния състав серия 32, а за графиците за движение на влаковете има цял раздел.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 8:37 pm
от Nikss
Утре 32 107/8 ще бъде закарана в Брусарци.

Интересно защо.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 10:00 pm
от VESO
Как защо? За да прави компания на
тези.

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 10:39 pm
от mitko_pz
Nikss написа:Утре 32 107/8 ще бъде закарана в Брусарци. :roll: Интересно защо.
чака ПР