Страница 8 от 13
Re: Sof-Bbu
Публикувано на: Съб Яну 15, 2011 9:38 pm
от Mario Evstatiev
Mmm написа:Едва ли е мястото да ви питам , но ще пътувам от София до Букурещ в понеделник (17:01). Имам притеснение , защото е нощен влак и тръгва в 20:40 и стига 6:30 , а съм момиче и съм сама.Като си закупих билета ми казаха , че има един седящ вагон и аз реших да съм в него.До сега съм пътувала само със самолети , а на влак съм се качвала сигурно като дете за последно преди 15-20 години.Не знам дали е безопасно и дали някой има идея колко е пълен вагона (382).Благодаря много за отделеното внимание!
VESO: Мнението е редактирано на кирилица от мен.
Съвет от мен: Вземи си спален вагон - там няма изпълнения, освен някой да запали цигара и да ти замирише на цигари. Но поне пътуваш спокойно.
Публикувано на: Съб Яну 15, 2011 9:54 pm
от lubo_katastrofata
За съжаление от няколко месеца няма спален вагон за Букурещ, само седящият остана.
Публикувано на: Съб Яну 15, 2011 9:55 pm
от VESO
Има , има.Руските сандъци също могат да се използват до Букурещ.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 7:39 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:По информация , подадена ми на Л.С. от един форумец , научих , че във "ВРЗ 99" се намира интересен спален вагон...
Вагонът е един от чаканите 18 спални вагона, за които се тръбеше, че са платени, но ги няма. Обаче нещата се оказали другояче. Вагоните са били в Унгария, където им е правена някаква ревизия, както и нова боя. След това са чакали на склад да се оправят формалностите. Водят се серия 75-70, климатизирани са, спирачката е ORELIKON с функционен вентил, имащ само бърз(R) режим. Максималната допустима скорост е 160 км/час. Интересното разположение на прозорците идва от факта, че спалните кабини са на две нива. В момента, вагона чака да дойдат от БДЖ да си го приемат. След това го чака задължителна ревизия, свързана с въвеждането в експлатация по мрежата на БДЖ.
Ето снимки:

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:31 am
от plastikat
Благодаря ти Марио,че си направи труда и отиде да го проучиш и заснемеш.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 9:19 am
от Nikss
Спалните от 1-ва доставка ми харесват повече (поне външно). Тези изглеждат като кокошарници.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 10:24 am
от VESO
Интересно , аз когато отидох , вагонът беше в друго положение на съвсем различно място.Марио , браво , за теб ли го местиха?

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 11:41 am
от plastikat
И аз като го видях беше под навеса,където и Весо го е снимал .Някой успя ли да разбере техническите му характеристики и най-вече годината на производство.Гаранция давам,че е на повече от 30 години тая "щайга' .
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 12:06 pm
от bdz46
Рамата може и да е на 50 години. Останалото е на доста по-малко.
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 12:08 pm
от dobo
То, ако е на 30 год. пак късмет.Ама да видм.
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 6:56 pm
от turboto
VESO написа:Интересно , аз когато отидох , вагонът беше в друго положение на съвсем различно място.Марио , браво , за теб ли го местиха?

Още по интересно беше по-късно... вагона вече го нямаше (поне отвън)
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:24 pm
от Nikss
plastikat написа:И аз като го видях беше под навеса,където и Весо го е снимал .Някой успя ли да разбере техническите му характеристики и най-вече годината на производство.Гаранция давам,че е на повече от 30 години тая "щайга' .
Така като гледам, бих казал, че е произведен не по-късно от 1966 г.

Кого се опитват да излъжат, че са на по 15-20 години, не знам, но при нас номерът не минава.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:45 pm
от Mario Evstatiev
Умнико, вагона е модернизиран и надали е произведен 1966 г. Аз повече си мисля, че е вариант на Y вагон в периода 1980 - 1985 г, такива и в Гърция търкалят. Климатизиран е и вътре си личеше, че е доста луксозен.
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:53 pm
от Nikss
---
Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 6:37 pm
от Иван_Вълков
А какво му е буквеното означение , освен посочения номер.